autobedrijf Slof Zwolle, leugens en niet nagekomen afspraken

Forum index » xarbb » OccasionAdvies Forum
Auteur Bericht
Joined: 11-jul-2013
Posts: 1
Andere onderwerpen
Posted 11-jul-2013 at 20:16:59
Subject: autobedrijf Slof Zwolle, leugens en niet nagekomen afspraken

Dit bedrijf heeft alleen maar oog voor het zo snel mogelijk verkopen van auto's, service verlenen en afspraken nakomen horen daar zeker niet bij.

Ik heb een auto (Kia Rio, 8jr oud, heel weinig km) bij hen gekocht. in de deur zaten kleine deukjes en de knop van het elektrische rechterraam deed het niet.

Ik twijfelde daarom of ik de auto wel wilde kopen maar mij werd verzekerd, zowel door de oude verkoper als de jonge verkoper (vader en zoon) dat ze eruit gehaald zouden worden door hun schade-expert. Ook zou dan de knop voor het vervangen worden, de knop zou besteld worden. De schade-expert kwam normaal eens per week langs voor schadeherstel aan hun auto's maar was nu toevallig met vakantie, aldus deze heren. mij werd verzekerd dat ik gebeld worden voor een afspraak zo gauw hij terug was van vakantie, dat is nooit gebeurd. Ik ben inmiddels 10 maanden,5 telefoontjes van mijn kant en evenzoveel excuses voor het niet terugbellen en loze beloftes om nu toch écht teruggebeld te worden voor een afspraak van de kant van de heren Slof, verder.

Ben je van plan een auto te kopen, sla dit autobedrijf dan zeker over en geloof al helemaal niet de "afspraken" die ze met je willen maken. Het zijn leugens om auto's te verkopen, kijk maar verder op het internet voor andere reviews!

Naam : Anoniem

lastreplyname : Anoniem

Terug naar boven Profiel E-mail
Forum index » xarbb » OccasionAdvies Forum