ACC Overveen BV Bloemendaal = ACC OPLICHTERS BV
Auteur Bericht
Joined : 31-aug-2010
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 31-aug-2010 14:37:07
Onderwerp : ACC Overveen BV Bloemendaal = ACC OPLICHTERS BV

Achteraf denk je, hoe had ik zo stom kunnen zijn. Dan lees je daarna op google en dan zie je dat je niet de enige bent die erin tuint.

Op goed vertrouwen een BMW Touring 530D gekocht bij deze oplichter. De "Nieuwstaat" in de advertentie trok aandacht. Op Zaterdag naar Bloemendaal gereden en zag op eerste gezicht weinig bijzonders aan de auto. I.v.m. openingsuren postkantoor (overschrijven kentekenbewijs) de verkoop - achteraf gezien - veel te snel beklonken. Geen proefrit. Wel 3 maanden garantie op de motor.

Thuisgekomen komen een aantal problemen in beeld:

1. motorkapkabel defect, kap gaat niet open
2. electronische km teller onleesbaar (werd gekocht op tellerstand 261.000)
3. rechter voorband geknakt (wel opgepoetst met schoensmeer, maar niets zeggen en je met een levensgevaarlijke band laten wegrijden)
4. schokbrekers totaal versleten
5. schijfremmen achter totaal versleten

Men zou de NAP uitvoeren nadat men de inkoop en verkoopfacturen de maandag daarop zou opstellen, op zaterdag kon men alleen een handgeschreven tijdelijke factuur met inkoop en verkoop op een nota aanmaken.

Door het gedoe met de elektronische teller contact opgenomen met Overveen. Onbeschofte kerel aan de lijn die stelde dat ik dat wel meteen de eerste dag had moeten melden. Hij wilde de NAP wel aanmaken maar voegde eraan toe dat dat alleen kan met de juiste km stand. Ik was verbaasd en meldde hem dat die km stand de stand was waarop hij de wagen heeft verkocht, 261.000, plus 706 km die ik ermee had gereden!!! Toen hij opnieuw aandrong op het juist aflezen van de km stand, nadat e.e.a. 3 maal aan hem was uitgelegd, wist ik dat ik te maken had met een oplichter.

Bij BMW de sleutel laten uitlezen: 873.600 km (!) op de teller. NAP laten uitlezen met 262.706 km op de datum --> bleek dat de auto bij NAP 2 jaar geleden al ruim 300.000 km had gereden met twee trend breuken.

Ik had daarom geen andere keuze dan de auto weer snel in te ruilen bij een andere dealer, want een normaal mens gaat niet voor EUR 2.000 aan reparaties laten uitvoeren op een onduidelijke auto w.b. gebruiksduur in verband met geknoei aan de kilometerstand. De inruilende dealer kon uiteraard niets met deze auto anders dan laten verhandelen in het buitenland.
Mijn schade: EUR 1.500 t.o.v. aanschafprijs die ik bij Overveen Oplichters BV had betaald.

Ze hebben overigens in het geheel niet geregeerd op mijn schriftelijke klacht, terwijl het bedrijf mij duidelijk misleidt heeft. Een juridische procedure is geen economische oplossing dus ik denk dat ik het hierbij laat.

Ook mijn advies:

KOOP DUS NOOIT EEN AUTO BIJ OVERVEEN BV BLOEMENDAAL.
dit zijn grote oplichters die niet beter verdienen dan hun hele zieke leven met een roestige uitlaatpijp in hun reet rond te mogen lopen!

Ik heb de namen van de heren Vennoten van deze oplichters bij de Kamer van Koophandel gedownload. Als ze ooit komen te overlijden dan zal ik persoonlijk de uitlaatpijp verwijderen en als een in memoriam laten plaatsen als monument in de gemeente Bloemendaal. Zodat alle rashonden er nog lang tegenaan kunnen pissen.