autobedrijf aan de Zeelandhaven 10 te Bergen op Zoom
Auteur Bericht
Joined : 07-mei-2012
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 07-mei-2012 22:28:54
Onderwerp : autobedrijf aan de Zeelandhaven 10 te Bergen op Zoom

ik waarschuw de mensen daar om een auto te kopen de man verkoopt mooie praatjes en zegt ik ben niet duur en als er wat is kan je altijd bij me terugkomen...
kocht daar een auto aantal maanden gelden en kreeg mankementen aan de auto maar de heer in kwestie zei simpel weg ja het spijt me kan je niet helpen .. hij wou niet eens de moeite nemen om te zeggen oke wat kost het en we delen de kosten of jij koopt het en ik zet het er gratis in ....
hij deed niet eens de moeite om te kijken of om me vriendelijk te woord te staan hij had zo iets van wat zeur je nou moet je maar nwe kopen en niet bij mij ...hij kijkt je gewoon de deur uit ...maar als je komt kopen weet die niet hoe die moet slijmen !!!!
met gevolg dat de auto reparatie kosten voor mij niet tebetalen zijn ....
de kosten zijn meer als dat de auto waard is ...en het blijkt dus nu ook dat de heer in kwestie er van af wist want meneer zei het een en ander waarop ik uitmaakte dat hij er vanaf geweten heeft dus meneer is een oplichter ...en inmiddels hoor ik van andere garage eigenaren dat de heer in kwestie hun ook opgelicht heeft dus een zeer slechte zaak !!
ik snap niet dat zo een garage blijft bestaan hij keurt auto`s met zoveel gebrekken en even goed komen ze door zijn keuring heen ..
kapotte remlichten dorpels verrot uitlaten kapot sluiting in knipperlichten en even goed door de keuring heen komen dit is maar een gedeelte van deze meneer zijn praktijken ..
ik ben van mening dat de RDW beter op deze garagehouder moet letten want laten we eerlijk zijn jij komt daar een auto kopen met APK en verwacht veilig de weg op te kunnen gaan en je verwacht niet dat er gesjoemeld wordt met de APK ..nee in mijn ogen is deze garage zijn licencie om te keuren niet waardig !!!!! of om auto`s te verkopen !!
dus beste mensen wees gewaarschuwd koop geen auto daar een gewaarschuwd mens telt voor 2 !!!!!!!!!!