kijk uit voor autobedrijf v.o.f. de poort in langerak
Auteur Bericht
Joined : 27-aug-2009
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 27-aug-2009 9:26:49
Onderwerp : kijk uit voor autobedrijf v.o.f. de poort in langerak

Autobedrijf de poort in langerak.

Ik heb een auto gekocht bij dit bedrijf die al snel mankementen vertoonde.
Tijdens de verkoop loopt eigenlijk alles wel goed, je kan een normaal gesprek voeren met de eigenaar GERRIT SCHERPENZEEL.
Maar goed dan heeft hij nog geen geld gekregen dan is hij nog enigszins beleeft, maar het blijft een handelaar.
Maar goed auto gekocht MET GARANTIE, maar de mankementen kwamen al snel.
Wat er allemaal mankeerde aan de auto vind ik niet zo interessant om te melden, het gaat mij er om hoe ik hier behandeld ben.
Toen ik met mijn klachten kwam, was de heer SCHERPENZEEL veranderd in een zeer onbeschofte man die mij niet verder wilde helpen, ik moest niet zo zeiken het is geen sportwagen. Ik heb een diesel gekocht bij hem.
Na meerdere malen bellen, en bezoeken kreeg ik hem toch zover. Hij ging de auto nakijken.
Na een paar dagen moest ik zelf bellen hoe het er mee stond.
Je raadt het al, er mankeerde niets aan de auto volgens meneer SCHERPENZEEL.
Ik heb hem nog een paar keer in de gelegenheid gesteld om de auto te repareren maar tevergeefs. Nou had ik de DAS in kunnen schakelen, maar dan had hij de auto ook moeten repareren. Gezien mijn ervaring met dit bedrijf durfde ik dit ook niet aan, ik had daar totaal geen vertrouwen in. Deze garage heeft ook geen werkplaats laat staan een capabele monteur.
Dus pas goed op ik koop hier nooit geen auto meer.