euro auto het gooi in hilversum
Auteur Bericht
Joined : 16-sep-2009
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 16-sep-2009 14:50:51
Onderwerp : euro auto het gooi in hilversum

let opp!!!

gisteren bij bovenstaand bedrijf een auto gehaald , auto was niet getankt dus op de laatste druppels naar een pomp voor eigen kosten.
auto zag er leuk uit , was wat ik zocht en uiteraard heel blij mee.
bij thuiskomst begon de auto erg naar benzine te ruiken .. en omdat ik het niet vertrouwde ben ik meteen doorgereden naar het motorhuis opel.
deze hebben de auto op de brug gezet en hebben mij meteen geroepen.
er zat een gat ter groote van een vuist in de bezinetank , een gat in mijn kofferbak , draagarm voor was doorgeroest en vastgezet met kit , en beide draagbalken waren ongeveer al behoorlijke tijd aan vervanging toe, kort samengevat : een levensgevaarlijke auto volgens de garage en reparatie was het niet waard omdat ook de sproestukken vervangen moesten worden en alle balken totaal kostenplaatje motorhuis : €3000 minimaal excl. btw .
hierop heb ik ontact opgenomen met de eigenaar van de zaak , die mij vertelde : gekocht is gekocht ! en tot 3 maal toe asociaal heeft opgehangen.
vandaag als een speer terug naar hilversum gereden met de auto en 1000 euro teruggekregen terwijl ik er 1600 voor heb betaald .
geen excuses niets !! de eigenaar zelf is niet eens komen kijken .

het lijkt mij dat je moet weten wat je verkoopt !! en hij heeft een garage tot beschikking!
let op dus , het is een oplichter !!! koop nooit een auto bij die lui~!