Garage De Eendracht - Apeldoorn
Auteur Bericht
Joined : 05-sep-2009
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 16-sep-2009 16:53:47
Onderwerp : Garage De Eendracht - Apeldoorn

In maart heb ik hier een auto gekocht, na 5 maanden kwam ik er bij toeval achter dat de remslangen zo goed als los zaten i.v.m. roest. De garage heeft de auto in deze staat goedgekeurd, verder bleek de auto op diverse plekken aan de onderkant verrot en tevens was de kilometerstand met 100.000 terug gedraaid.
De garage was in het bezit van het oude keuringsrapport waarop de goede kilometerstand stond, hij heeft hierover niets gezegd en hem verkocht als een prima autootje met een nieuwe APK. Ik kan niet bewijzen dat hij de stand heeft teruggedraaid, maar verdenk hem er wel van.
Na aangetekende brieven en diverse telefoontjes met de eigenaar wilde hij hem uit ´coulance´, omdat hij zo ´menselijk´is wel terug nemen. Ik had er maar 1600 km mee gereden en de auto bleek levensgevaarlijk. Uiteindelijk heb ik er nog maar 1100 euro voor terug gehad van garage de Eendracht terwijl ik hem voor 1500 euro had gekocht. Ik heb mijn verlies van 400 euro maar genomen, omdat ik anders in een juridische procedure was verwikkeld en nog maanden op mijn geld had kunnen wachten en de bij de Eendracht gekochte auto reed toen al niet meer.
Oplichter eerste klas die Bram Ploeg van Garage de Eendracht.

LET OP MIJN AUTO STAAT INMIDDELS WEER OP DE SITE VAN DE GARAGE MET DE TERUG GEDRAAIDE KILOMETERSTAND EN VOOR DE PRIJS DIE IK ER 5 MAANDEN GELEDEN VOOR HEB BETAALD DE KILOMETERSTAND IS NIET 110.000, MAAR 210.000 DIT IS EEN BLAUWE OPEL CORSA SPORT LN-BS-76(NIET KOPEN)