Autobedrijf Kardol in Tiel
Auteur Bericht
Joined : 26-feb-2010
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 26-feb-2010 22:00:34
Onderwerp : Autobedrijf Kardol in Tiel

Heb een jaar geleden een auto gekocht bij autobedrijf Kardol in Tiel. Vanaf de eerste dag heb ik problemen met de auto! Ben al zo vaak terug gegaan met de auto, maar Kardol zegt steeds niks te kunnen vinden. Één van de grootste problemen is het terug lopen van de snelheid. Dit komt meestal voor op de snelweg. Voorbeeld: Twee weken geleden reed moest ik invoegen, maar mijn auto kwam maar niet op gang. Heb met 55 km pu (!!!!) in moeten voegen tijdens de spits. Écht levens gevaarlijk! Ik ben vervolgens de vluchtstrook op gereden om vaart te kunnen maken, maar dit duurde erg lang. Toen ik eenmaal rond de 90 reed ben ik de rijbaan weer opgegaan. De auto is tijdens de rit 4x in snelheid terug gelopen. Ben al zo vaak voor deze klacht en ook voor andere klachten terug gegaan, maar Kardol kan er niks aan doen omdat zij er geen last van hebben zeggen ze!!! Koop nooit geen auto bij autobedrijf Kardol in Tiel, het zijn oplichters!!!

Mijn vriend en vader die beide slechte ervaringen hebben met Kardol, hebben mij afgeraden om daar een auto te kopen. Maar ik vond de auto prachtig en ik wilde de auto graag hebben. Op het moment dat ik de auto kocht voldeed hij aan al mijn eisen. Maar ooh, wat heb ik er spijt van dat ik toch bij hun deze auto gekocht heb!

Ik ben zeer benieuwd naar ervaringen van andere klanten.

yoy001
Joined : 31-jul-2010
Berichten : 2
Other Topics
Geplaatst : 31-jul-2010 18:22:56

Je bent niet de enige hoor...

Kardol in Tiel stond vroeger al niet zo goed aangeschreven.

Ik dacht dat dit nu anders zou zijn, maar daar ben ik nu wel achter gekomen van niet...

Ik heb daar een 2e handse Seat Leon gekocht uit 2001 die eigenlijk ook maar net binnen was bij Kardol. Deze auto heeft van begin af aan problemen gehad met lekkage, niet goed optrekken in lage toeren, doorjanken bij het overschakelen, enzovoorts...

op een rijtje gezet.

1* problemen met lekkage:

1e keer nagekeken, niets te vinden, 2e keer deuren eruit gehaald en opnieuw gekit(kwaal bij bouwjaar 2001 en 2002), 3e keer weer lekkage, voorruit was niet goed afgekit. vervolgens... ...weer lekkage.


2* problemen met door huilen bij overschakelen en slecht op toeren komen:

nagekeken, dit viel wel mee, na irritatie weer er naartoe, gasklep vernieuwd(ja ja) en alles opnieuw ingelezen via computer, dit hielp niet. bij grote beurt een zelfde type auto meegekregen met dezelfde motor, deze auto liep als een trein. meteen gevraagd hoe dit grote verschil toch kon. Volgens Kardol was iedere auto anders, ik moest er maar mee leven.


3* 4 dagen na de garantietijd was de inspuiting van de 4e cilinder kapot en de bobine ook.

Ik wist dat ik nu de klos was, de garantie was net afgelopen en ik was bijna 450 euro lichter.

Nu komt het mooie van het verhaal. Ik heb een een kennis opgedaan die automonteur is, hij doet nu de kleine beurt en APK. Deze monteur concludeerde

De lekkage kwam inderdaad van het raam en was nog steeds niet goed gerepareerd.
(door de lekkage was de Climate Control vol met schimmels gekomen, de matten waren regelmatig drijfnat.)
De gasklep is nooit verwisseld en is zelfs ook nooit schoongemaakt. (dus ook de inlezing met computer gaat dan niet goed)
De olie is bij de grote beurt niet ververst, hij was echt gitzwart. De motor is nu maar meteen gereinigd.
De remolie stond bij controle al meteen in het rood voor ook maar de gehele meting voltooid was.
De remblokjes zijn alleen los te krijgen met hamer en beitel.( behalve bij 1 achterwiel, die is een keer losgemaakt omdat er iets schaafde)

De auto loopt weer als een zonnetje sinds de gasklep is schoongemaakt en de auto weer opnieuw is ingelezen.

Kortom Kardol heeft net gedaan of ze hun best voor je doen maar heeft gigantisch gefaald, maar dat is naar mijn eigen inzicht...


NOOIT geen auto meer van Kardol uit Tiel ...