Regionaal autocentrum A15, Auto Gigant, Car lease Holland BV
Auteur Bericht
Joined : 08-mrt-2011
Berichten : 3
Other Topics
Geplaatst : 08-mrt-2011 14:02:48
Onderwerp : Regionaal autocentrum A15, Auto Gigant, Car lease Holland BV

Beste lezer,

Ook ik ben 1 van de gedupeerden; op vrijdag 4 maart 2011 stond ik voor een lege showroom: geen auto en bijna 9000euro armer door de praktijken van Regionaal Autocentrum A15 in Andelst (let op: banden met Auto Gigant Brabant in Nieuwkuijk en Car Lease Holland BV, Dinxperlo)
Het is inmiddels duidelijk dat het hier niet gaat om faillisement, maar helaas echt om oplichting.
Ik heb inmiddels een advocaat gesproken en ben ook in contact met de Politie Ede (ben zelf woonachtig in Wageningen).

ADVIES en DRINGEND VERZOEK aan alle gedupeerden:

- ga aangifte doen van oplichting bij je plaatselijk politiebureau (ook al gaat het om een klein geldbedrag..)
- geef bij de politie aan dat er meer gedupeerden zijn en deze ook aangifte doen zodat zij ze kunnen bundelen; Politie Gelderland Midden weet ervan.
- maak een kopie van je aangifte en stuur deze naar TROS radar.
- ken je meer personen die gedupeerd zijn, laat ze dit weten! Stuur door.

En verder, succes.. We kunnen blijkbaar niet zo heel veel doen dan afwachten. Maar als de aantallen van aangiften oplopen zal de politie (eerder) in actie komen. Ditzelfde geldt natuurlijk voor TROS radar; zodra er veel gedupeerden blijken te zijn, dan zal dit zaakje sneller de aandacht krijgen.

catjacatja
Joined : 08-mrt-2011
Berichten : 3
Other Topics
Geplaatst : 09-mrt-2011 15:45:10

Beste mensen,

Heb daarnet contact gehad met TROS Opgelicht...ze zijn er mee bezig!
Ik denk dat het zinvol is als meerdere gedupeerden daar hun verhaal doen!
Laat je dus horen...

Contact gegevens zie hieronder, of anders op de website van TROS Opgelicht?!


Als u onze redactie telefonisch
wilt bereiken, bel dan onze tiplijn.

09009-1121121

Dinsdag 21:00 - 22:30 uur
Woensdag 10:00 - 12:00 uur en 14:00 - 16:00 uur