Klacht dealerautos emmen
Auteur Bericht
Joined : 18-jun-2011
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 18-jun-2011 9:25:04
Onderwerp : Klacht dealerautos emmen

Had me auto te koop staan op marktplaats waardoor ik en bod ontving op me auto, dit bod was van auto dealer emmen in emmen. Aangezien het een beter bod was dan dat ik terug kreeg bij inruil op le nieuwe auto heb ik kontact opgenomen met dit bedrijf. Ik heb toen gevraagd of dat ik dat bedrag dat hij had geboden ook echt zou krijgen en niet dat als ik 260 km daar naar toe rijd en te horen krijg dat hy er ineens 1000 euro minder voor terug geeft!!! Als alle onderhouds boekjes en radioboekjes aanwezig zijn en er geen deuken inzitten dan krijg je gewoon het geen dat ik er voor heb geboden kreeg ik te horen van deze beste man, dus ik met een maatje naar emmen gereden. Daar aangekomen bleek dat de beste meneer die ik aan de telefoon had gesproken op vakantie was dus moest ik onderhandelen met een ander. Deze meneeer was op de hoogte van wat ik had afgesprokenmet zijn baas. Dat was 7000 euro voor de auto als de airco werkte en alle boekjes aanwezig waren.alle boekjes zaten erbij en airco werkte maar er zat een plkje vogelpoep op jet dak dus het dak moest overgespoten worden volgens die verkoper en er moesten nieuwe bandjes onder en me rolhoes van me achterbak zat er niet bij dus ipv 7000 euro kon hy er maar 5900 euro voor geven!!! Terwijl ik van te voren had gezegd dat ik er bij inruilen al 6500 voor terug kon krijgen!! Ben boos weggelopen en kreeg toen een sms van die vent die op vakantie was dat ie er 6500 voor gaf, ook niet wat we af hadden gesproken!! Maar aangezien ik met 2 auto's 260 km had gereden en een maatje had mee gevraagd wou ik niet dat ik voor lul was gegaan dus ben ik akkoord gegaan met 6500 euro. Daarmee heeft die ...... Weer wat van het bedrag afgekregen , hy wist dat ik van ver kwam!!! Dus ik raad iedereen aan om zijn auto nooit te verkopen aan een inkoopbedrijf, zijn allemaal naai nekken!!!'