Van Brienenoord Auto's
Auteur Bericht
Joined : 18-sep-2012
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 18-sep-2012 21:09:05
Onderwerp : Van Brienenoord Auto's

Als je een occasion wilt kopen koop deze dan alsjeblieft niet hier!!!!! Je krijgt slechts garantie tot je handtekening gezet is!!! Als de auto goed is heb je geluk, maar bij ons was er van alles mis en dan heb je echt botte pech bij dit bedrijf. Het bleek dat mijn bezinetank lek was, maar ze konden dit pas ná mijn zomervakantie oplossen voor mij( ze hadden geen tijd). Ik stelde voor om dit tóch voor mijn vakantie te doen, maar dan bij een andere garage (gelukkig maar, want we zijn door Spanje gereden, waar op dat moment heftige bosbranden waren!), en de kosten samen te betalen, maar dat wilden ze niet, ik kon volgens hun met een gerust hart op vakantie, ze zouden het erna wel oplossen. Dat was dan overigens wel op mijn eigen kosten!!! Ze hadden er ook een nieuwe vooruit ingezet, omdat in de oude een grote condensplek zat, maar die hebben ze er door beun de haas in laten zetten (ze kunnen zelf namelijk alleen maar auto's verkopen) en deze bleek zo lek als een gieter te zijn! Ze zouden ook één van de banden repareren, want hier zat een spijker in, maar ik kreeg de auto met spijker en al mee hoor, hier hadden ze niets aan gedaan (stond overigens wél op de bon). Ik kreeg mijn auto pas 3 weken nadat ik hem had aanbetaald, ze bellen je dan ook niet om te zeggenm dat het wat uitloopt allemaal, daar moet je zelf achteraan. Nu zit er ook nog een verstoring in de versnellingsbak... pffffffffffff, ik wou dat ik deze auto nooit had gekocht en al helemaal niet bij deze jongens. Dus beter gewoon niet aan beginnen!!!