Klacht Autoplaza Kannemans amersfoort, GEEN AANRADER!
Auteur Bericht
Joined : 18-aug-2012
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 18-aug-2012 10:08:43
Onderwerp : Klacht Autoplaza Kannemans amersfoort, GEEN AANRADER!

HAllo,

Ik heb bij autoplaza kannemans een vw polo gekocht, de auto was in goede staat toen ik hem kocht,
alleen de koppeling was erg zwaar en er zat een barst in de voorruit.
Bij de verkoop zouden ze voor mij de koppeling maken, zelf had kannemans het er over dat de koppelingskabel versleten was.
kabel is vervolgens vervangen maar hij ging nog steeds aan de zwaar. Maar dat is normaal de kabel moet inslijten dat waren hun woorden.
Vervolgens werd mij verteld als dat de barst in de voorruit via de verzekering goedkoop was op te lossen, dat zou een paar tientjes kosten.

Een 2/3 weken later werd de koppeling steeds zwaarder, ik naar kannemans gereden met de klacht vervolgens voelde hij aan de koppeling met als
antwoord dat de drukgroep versleten is. (Dus toen wist hij wel wat er aan de hand was, maar bij de aankoop was dat dus normaal! mijn conclussie
dat de druklager al vanaf het begin versleten was) Maar nee de reparatie zou mij €550,- kosten.
Terwijl hun het zouden maken en hun met het verhaal kwamen dat de kabel moest inslijten. Dit blijkt dus gewoon een fabeltje te zijn.

Verder over het voorruit dat zou mij een paar tientjes kosten om het te laten maken. Ik zelf contact opgenomen met de verzekering
en kwam ik tot de conclusie dat dit niet zo is. Het zou mij zelf een bijdrage van €250 - €400 moeten kosten.

Dus bij deze geen prettig zaken doen, en provisorisch me koppeling maken terwijl de drukgroep vanaf het begin al versleten is!
Ik zou zeggen doe geen zaken met kannemans want hun informatie is wellicht alleen ter voordelen van hun zelf.
Slechte service doe geen zaken met kannemans.

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 18-aug-2012 12:24:37

Hallo Mitchel,


Dat klinkt niet professioneel van dit bedrijf. Ik neem aan dat de ruit en het probleem met de koppeling niet als voorwaarde op het koopcontract zijn vermeld, dat deze in orde gemaakt moeten worden.


Ik neem aan dat je ook geen garantie hebt afgesproken? Dan wordt het een lastige zaak. Kijk nog wel eens naar het artikel Verborgen gebreken, wat nu? en Recht Wellicht dat je hier nog inspiratie uit kunt halen.