Ford c-max achteruitschakelen
Auteur Bericht
Joined : 28-okt-2012
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 28-okt-2012 8:16:27
Onderwerp : Ford c-max achteruitschakelen

Ik heb een jaar geleden oktober 2011 een Ford-Cmax 1.8 gekocht bij een Forddealer bj 2010 km stand 40000.
al snel bleek dat er problemen met het achteruitschakelen is, of je krijgt hem niet in zijn achteruit met een beetje spelen van de koppeling lukt dit meestal wel En als dat wel lukt komt het veel voor dat je denkt dat hij in zijn achteruit staat dus achetruit wil rjden maar dat dat niet gaat en er dan gewoon weer uitschiet dus terug naar de garage.
we zijn er nu een jaar mee bezig in mijn zomervakantie 2012 heeft de auto drie weken daar gestaan zodat ze alle tijd hadden om het probleem op te lossen de auto staat meer in de garage dan dat ik er mee rij.
We zijn nu in de vase dat de monteur zegt er niets maar aan te kunnen doen die verwijst mij door naar de verkoper de verkoper heeft inmiddels een andere ford-cmax aangeboden deze auto is een halfjaar jonger en heeft nog maar 18000 km gereden ik moet dan wel even €2500 bijbetalen.
ik moet er nogwel bij vermelden dat ik goed ben geholpen en dat de mensen van de ford verkoop en de ford monteurs het probleem erkennen er hebben geprobeerd het te verhelpen.
momenteel lijkt het er erg op dat het probleem alleen maar erger wordt
Eigenlijk is het verhaal nu zo dat zowel wij als de forddealer het niet meer weten.
ik hoop dat er mensen zijn die mij kunnen voorzien met tips of wel een soortgelijke ervaring