100 autos gekocht nu mijn ervaring.
Auteur Bericht
Joined : 16-aug-2016
Berichten : 4
Other Topics
Geplaatst : 17-aug-2016 0:26:47
Onderwerp : 100 autos gekocht nu mijn ervaring.

Het is toch gek dat op elke hoek in Nederland een Garage bedrijf zit.
De apk krijg je bij een zoute drop want dat doet de garage zelf.
Wat is de Bovag in Nederland en de Rdw registreert niks meer waard.
Vertel nu mijn laatste ervaring.
Mijn huidige auto een Mazda RX8 een canon van een auto,maar mijn ruggen wervels zijn allemaal versleten,dus kan er niet meer in of eruit.
Ga opzoek naar een Nissan Note lekker ruim en betaalbaar.Op markplaat Bosch automotive op de Beetslaan in Hoofddorp Note van 2007 met 177000 km kleur zwart.Maar niks op de Beetslaan moesten plots gelijk weg maar goed zitten nu naast Rivano Bosch service
De Note stond tussen nog 50 auto's.zal het kort houden spraken af wegens veel krasssen cleanen nieuw apk en terug roep actie voor de airbacks moesten er nieuw in verkoper zegt is zo gebeurt breng ik naar Nissan verder de koplampen waren erg dof zou hij polijsten auto zou een grote beurt krijgen.Prijs voor mijn canon 192pk afgesproken.In het Kantoor maakte hij de prijs op en stelde het contract op hij zegd is 500 euro en teken daar even ik zeg wat doe jij van beroep ben je baas hij zegd nee ben ZZ'per
Ik maak contracten verandwoording bij de baas (weer nieuw in Nederland}.Datum was dinsdag 10 augustus niks getekend 100 euro aan betaalt.Heb na 5dagen gebeld hoe het ervoor staat zegd de zzper ben bezig weinig tijd en liggen die telefoon.Ik had dit allemaal verwacht natuurlijk was een test voor 100 euro om u informatie te geven.De auto zou vandaag naar Nissan gaan voor nieuwe Airbags.Ik wacht nu op een telefoontje om de Note op tehalen gecleant nieuw apk grote beurt en de koplampen weer nieuw maken.Nederlandse POLITIEK word wakker doe er eens wat aan.Waarom vliegen er zoveel auto garages in de brand denk u?