occassion aankoop ABV Holland Udenhout
Auteur Bericht
Joined : 04-sep-2013
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 04-sep-2013 22:37:10
Onderwerp : occassion aankoop ABV Holland Udenhout


Geachte lezer,

Hiermee wil ik een ieder waarschuwen voor het autobedrijf van ABV Holland in Udenhout.
De heer Bas Vriens is een erg innemende man en verkoopt je zonder te blozen een sloop auto voor een goede tweedehandsje.
Zo ook bij mijn zoon die zijn eerste autootje ging kopen bij hem met zijn zuur verdiende eurootjes.Hij had zijn oog laten vallen op een Volkswage Polo uit 2000 met een vraagprijs van € 1750. Het was een hartstikke goed autootje vertelde hij met een nieuwe distributieriem erop
Hij zou voor de APK zorgen en overschrijvingen. Eenmaal overgeschreven reden we naar huis en na 50 km stond de auto bijna in brand omdat er
een slangetje gebarsten was. Ook konden de ramen niet meer open. Naar een garage gereden en laten repareren en verder goed na laten kijken a raison van € 800,- Een week mee gereden en op de snelweg stopte de auto er spontaan mee. Ook moest je de versnellingspook vasthouden anders schoot het uit de versnelling. Kosten 1250,. Al met al een waardeloze aankoop bij dit bedrijf ABV Holland. Ik weet dat je geluk moet hebben met een tweedehands autootje maar deze man had zeker wat eerlijker kunnen zijn, het is gewoon een sloopauto

A. Flint
Joined : 12-dec-2013
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 12-dec-2013 11:02:04

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat Dhr Vriens betrouwbaar is.
Hij doet wat hij zegt en komt zijn afspraken na.
Bij mijn aankoop bleek de koppakking lek.
De service die daarna verleend werd was gewoon heel goed.
De auto werd opgehaald en het probleem werd snel verholpen.
Reuze betrouwbaar adres dus.
Ik kan dit adres een ieder aanraden.

Ankie
Joined : 11-jan-2014
Berichten : 2
Other Topics
Geplaatst : 11-jan-2014 20:26:16

Wij kochten begin december hier een Mini, weliswaar via een zoekopdracht op advies van een vriend. Aardige man, veel ervaring en gewoon een normaal bedrijf.
Laagdrempelig, makkelijk en vlot, niet meer en niet minder..ik moest wel zelf koffie zetten ;-)

Okke
Joined : 24-feb-2014
Berichten : 8
Other Topics
Geplaatst : 13-mrt-2014 11:55:13

Zo zie je dat niet iedereen dezelfde service krijgt.

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 13-mrt-2014 12:57:04

Klopt inderdaad je kunt altijd een keer pech hebben. Het is naar mijn mening aan de verkoper om de klanten die pech hebben goed op te vangen en ervoor te zorgen dat deze niet met een vervelend gevoel blijven zitten. Dan krijg je ook niet dit soort berichten.

Geert
Joined : 10-jul-2014
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 10-jul-2014 19:00:12

Wij hebben een heel andere ervaring met ABV Udenhout. Alweer onze 3e autootje wat we bij Bas gekocht hebben. Nooit grote onkosten aan gehad, alle drie prima auto's geweest. Onze 3e auto, een Cuore, had een rammeltje. Bleek van de uitlaat te komen. Vandaag heeft Bas een nieuwe uitlaat eronder gezet. Da's pas service. Bedankt Bas!!

RenR
Joined : 11-nov-2014
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 11-nov-2014 9:07:03

Afgelopen zaterdag naar Udenhout gereden (100 km heen, 100 km terug) en daar hebben we absoluut geen spijt van gekregen!
Autobedrijf bleef netjes langer open en de auto waar we een testrit in wilden maken stond netjes klaar.
Zeer vriendelijk geholpen door Bas Vriens, die naar onze mening op een eerlijke manier zijn auto's verkoopt. Geen praatjes, geen fratsen én voor een goede prijs!
Auto kon ook meteen overgeschreven worden en doordat hij er al top bij stond konden we meteen meenemen.

Een 100% goede ervaring!

Sir Wes
Joined : 03-jul-2015
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 03-jul-2015 19:57:10

We hebben een VW Beetle gekocht voor een scherpe prijs, we hadden met Bas afgesproken dat er nog kleinere reparaties & APK gemaakt moeten worden. Hij heeft zich aan alle afspraken gehouden en heeft ons steeds op de hoogte gehouden. Ben erg tevreden met de Service die geboden werd en hij rijd als een zonnetje! Dus absolut betrouwbaar en fijne kerel om zaken mee te doen! Bedankt ABV Holland

Ron
Joined : 02-sep-2016
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 02-sep-2016 17:27:14

Ik kan ook niet anders zeggen dan dat ik heel tevreden ben over het bedrijf ABV in Udenhout. Ik ben daar gaan kijken voor een Renault Clio 1.6 Dynamic S uit 2008 met slechts 15.600 km. op de teller. Bas vertelde dat de auto van een oude dame is geweest. Dit was snel te controleren door via het onderhoudsboekje achter de namen van de vorige eigenaresse en de garage waar de auto in onderhoud was geweest, te komen. Hieruit bleek dat het een eerlijke auto was zonder schadeverleden. Geen blabla dus van Bas, maar gewoon een eerlijk, oprecht verhaal. Tot op heden zeer tevreden over de Clio.