Jonkheer in Heerhugowaard
Auteur Bericht
Joined : 25-sep-2016
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 25-sep-2016 17:38:27
Onderwerp : Jonkheer in Heerhugowaard

Deze misleidende garage adverteerde met een Porsche 911. In de advertentie stond niets vermeld over het feit dat de auto een onlogische of teruggedraaide kilometerstand had. Ik twijfelde over de auto en had hem gevraagd om een aantal punten te repareren aan de auto en als ik terug zou komen en de auto was goed dan zou ik de auto afnemen. Ik moest een aanbetaling doen van € 250, en toen ik dat had gedaan moest ik een contract tekenen waarin werd vermeld bij niet afnemen 15% betalen. Dit weigerde ik te tekenen immers we waren nog niet 100% overeengekomen. Toen ik 's avonds controleerde op de RDW site bleek de kilometerstand onlogisch en teruggedraaid. Toen ik de garage er mee confronteerde dreigde hij dat ik 15% moest betalen of een advocaat en zette direct de advertentie zonder enig overleg weer online maar nu met een totaal andere tekst. Hij weigert enige medewerking om het geld terug te betalen of mij de auto te leveren met volledige garantie. Dit weigert hij, dus er is zeker iets met deze auto. Koop geen auto bij deze garage.