Autobedrijf ***** oplichters
Auteur Bericht
Joined : 29-dec-2014
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 29-dec-2014 5:32:58
Onderwerp : Autobedrijf ***** oplichters

Op 28 nov 2014 Nissan Micra gekocht bij de *********, echter 2 weken later start auto niet meer gesleept naar garage...die adviseerde mij om naar de dealer te gaan...gesleept naar dealer 15km verder.en belde mij twee dagen later op met de mededeling dat ook hun de auto niet meer aan de praat kunnen krijgen krijgen, Nu wil echter ****** nergens meer van weten en behandelt mij als een hond. Mijn kerst was kl%{%#~^$<$.

KIJK UIT MET DIT AUTOBEDRIJF

Autobedrijf de Waver
Joined : 12-mei-2015
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 12-mei-2015 11:17:29

Beste,

ten eerste is uw naam Mike Walther en geen Barry.
U heeft een auto voor 1250euro bij ons gekocht nadat u bent doorgestuurd door uw eigen garage.
Deze garage stuurt ons vaker klanten omdat wij er om bekend staan goede auto's af te leveren.
De monteur is zelfs thuis geweest bij u in Amsterdam en u heeft ter plekke aangegeven dat het sleutel lampje brandde. U heeft zelf de monteur gezegd dat de sleutel in dezelfde zak zat als een magneet omdat u s'weekends goocheld om bij te verdienen. De monteur heeft de magneet gezien en direct gezegd dat het hierdoor kwam. De computer herkende de sleutel niet omdat de transponder van de sleutel door u gemagnetiseerd was. Hierna hebben wij alles geprobeerd om een oplossing voor u te vinden, maar u ging hier niet mee akkoord. Daarna hebben wij de auto teruggekocht, de sleutels opnieuw ingeleerd en daarna iemand anders blij meegemaakt.


[Modified by: Marnix on oktober 27, 2016 09:27 PM]

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 31-mei-2015 12:05:43

Hallo Barry,


Klopt het verhaal van deze garagist? Zo ja, dan heeft dit bericht geen plaats op ons forum.


Ik zal u ook via mail benaderen.


De Webmaster.
[Modified by: Marnix on oktober 27, 2016 09:28 PM]