AUTOHUIS WILMERS APELDOORN
Auteur Bericht
Joined : 20-nov-2020
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 20-nov-2020 0:10:11
Onderwerp : AUTOHUIS WILMERS APELDOORN

AUTOHUIS WILMERS APELDOORN heeft ook bij mij precies het zelfde gedaan gedaan ik had in eind augustus 2020 een nissan qashqai*2 j10 2011 gekocht ingeruild met een peugeot 207 1.4 vti bj 2010 toen ik de auto ging ophalen toen merkte ik dat er iets niet klopte ik kwam thuis aan de volgende dag ging ik even kijken bleek dat de motor olie lekt en hard borst en benzine lekt ook de cruise control werkt niet versnellingsbak op 5 springt terug naar vrij en wiellaag is niet goed en ik belde hem gelijk op pas na 31 gesprekken zei hij pas breng de auto bij mij dan zal ik de auto repareren en een nieuwe benzinetank inzetten en de motor en cruise control en de rest repareren ik bracht de auto naar hem AUTOHUIS WILMERS APELDOORN ik moest de auto daar een hele week achterlaten zonder vervangend auto na 1 week voordat ik de auto ging ophalen belde ik hem hij zei auto is helemaal gerepareerd toen ik een afstand aflegde van 145km kwam ik aan ik ging er vanuit dat de auto echt gerepareerd is ik sprak hem 10 minuten voordat ik er aan kwam ik zei ik ben er bijna toen ik was was hij er niet liet hij daar een minderjarige jongetje achter hij zei hij is weg toen ik de sleutel kreeg ging ik de auto starten en ik keek en ik had al gelijk door dat hij niets heeft gerepareerd ik ging naar huis ik ging even tanken hij lekte gelijk benzine uit ik bracht de auto naar een andere garage bedrijf ze hadden de auto opgehijsd na gekeken en ik zag zelf al gelijk dat hij helemaal niets heeft je zag het ook gelijk aan de roest onder dat hij niets heeft vervangen of gerepareerd olie lekt uit de motor cruise control werkt niet motor maakt hard getik en ook nog veel andere punten toen kreeg ik hele grote twijfel had ik history gegevens eerst opgevraagd bij nissan en toen ook bij KM, in Duitsland in Duitsland bleek dat de kilometer stand is teruggedraaid daarom heb ik nu een advocaat ingeschakeld en over 2 dagen heb ik een afspraak bij de politie voor aangifte kilometerstand Fraude en ik heb ook contact gehad met TŰV in Duitsland History gegevens die krijg ik morgen binnen zie WEBSIT !!!!!!!!!!!!!!

https://radar.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?f=76&t=192768&p=2735234&hilit=Autohuis+Wilmers+Apeldoorn#p2735234

Sev
Joined : 13-mrt-2021
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 13-mrt-2021 23:26:41

Kan ik met u in contact komen? Ik vermoed dat hij deze auto nu aan ons heeft verkocht. Had hij de auto van u terug genomen?