AutoExpert garantie
Auteur Bericht
Joined : 28-sep-2005
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 28-sep-2005 11:48:35
Onderwerp : AutoExpert garantie
webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 28-sep-2005 19:33:09

De versnellingsbak mag wat mij betreft niet onder het kopje "Slijtende onderdelen"  vallen. Slijtende delen van een auto zijn de banden, schijven/remblokken, schokdempers, lampen, distributieriem, etc. etc.

Een versnellingsbak is natuurlijk wel aan slijtage onderhevig, maar een bak die lijdt aan een "productiefout" die bekend is bij de FIAT-auto aangesloten dealers (dus op de 1e plaats Lancia zelf), moet niet voor u achtergehouden worden en afgedaan als standaard Kappa kraakje.

U moet wel onthouden dat de autohandel de autohandel is en dat de dealers over het algemeen niet graag garantieklussen uitvoeren, zeker niet een van 1.250 euro  Wink

Ik raad u aan om eens met de Fiat importeur te bellen:
tel. 020 342 1700  en vraag naar iemand die u kan helpen met garantie kwesties voor occasions.

Ik heb goede ervaringen met de importeur van Fiat en heb deze ervaren als heel klantvriendelijk toen ik de merkgarantie voorwaarden opvroeg. Mocht u er niet uitkomen dan wil ik u nog wel een naam geven van de persoon die mij te woord heeft gestaan.

Ik weet niet of u de documentatie heeft van de melding en controle op de bak? Op deze manier kunt u aantonen dat u binnen de garantieperiode melding van de krakende bak heeft gedaan.

Sterkte, dit zijn vervelende problemen om uit te komen. Laat wel even weten hoe het gegaan is!