Milano Dordrecht, vooral niet doen!
Auteur Bericht
Joined : 30-jul-2008
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 30-jul-2008 14:35:56
Onderwerp : Milano Dordrecht, vooral niet doen!

Het lijkt zo mooi, strakke prijzen koopt u een leaseauto (alfa / volvo) maar pas op. Onderhoud is slecht en niet gecontroleerd, en bij klachten krijgt u een ordinaire scheldpartij en dreigementen van de directeur zelf. Helaas bestaan ze nog, de slechte autoverkopers. Dit doen we NOOIT meer.

lumo
Joined : 27-aug-2009
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 27-aug-2009 22:36:33

HELEMAAL MEE EENS!
Alle auto's bij Milano zijn ex-lease auto's, welke volgens mij niet rechtstreeks door de lease-maatschappijen verkocht worden omdat ze mankementen vertonen. Milano zelf controleerd de auto's niet en zelfs een kapot dimlicht vervangen ze niet bij aankoop. Ben zelf met de auto naar een officiele dealer geweest welke aangaf dat de mankementen echt niet konden. Bellen helpt niet en zelfs op aangetekende brieven reageren ze niet. Het is goedkoper om voor een beetje meer geld bij een officiele dealer een auto te kopen.

Carlos
Joined : 03-jan-2018
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 03-jan-2018 23:16:47

Helaas ben ik zo stom geweest om een auto bij Milano in Dordrecht te kopen. Ik heb nog, alvorens de koop gesloten was, gevraagd naar tegemoetkoming bij eventuele verborgen gebreken. Dit zou geen probleem zijn. Het zou een prima wagen zijn zonder problemen. En tot dusver waren ze redelijk vriendelijk. Maar helaas was er van alles mis met de auto. Op het moment dat ik vroeg of er een overeenstemming bereikt kon worden om de problemen op te lossen, wat geld ging kosten, veranderde de toon. Ik werd door de eigenaar van Milano op een erg onvriendelijk en agressieve manier te woord gestaan.
Ik raad het ieder af om er een auto te kopen.