klacht midland auto te giessen
Auteur Bericht
Joined : 30-jun-2008
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 30-jun-2008 13:36:38
Onderwerp : klacht midland auto te giessen

Een half jaar geleden kocht ik een auto bij Midland auto te Giessen.

een auto die volgens de verkoper Fred een dealer onderhouden auto is geweest!

De boekjes zou Fred nasturen want hij had ze niet bij de hand...deze moet ik nog steeds ontvangen.

Nadat ik met de auto naar een erkende dealer ging bleek dat deze auto nooit bij een dealer is onderhouden en er geen boekjes aanwezig zijn want de criminele organisatie heeft de auto zelf onderhouden aldus de dealer! Er bestaan dus helemaal geen boekjes.

Na een dure inspectie bij de dealer blijkt: de motorkap is krom, de banden versleten, de airco kapot etc. Na een half jaar wekelijks bellen, bijna dagelijks en aandringen, heeft Fred van Midland auto andere banden op gezet maar meneer Fred blijft beloven en beloven....ik bel je zo terug. Ik was op vakantie. Ik zit in Duitsland.

Deze meneer is een d/pure oplichter/oridinaire autoverkoper die je een auto onder valse voorwenselen verkoopt.

Goedkoop = duurkoop zeker bij Midland auto te Giessen!

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 30-jun-2008 15:35:54

Wat vervelend... ik moet wel zeggen dat u deze garage wel heel veel tijd heeft gegund om een probleem nog niet half op te lossen.


Het is zaak in zulke gevallen dat er snel gehandeld wordt. Dus, vertrouw je na aankoop de dealer niet? Laat de auto dan direct onafhankelijk keuren en ga op basis van deze keuring terug naar de dealer. Verkeert in uw geval de auto in een staat (ik noem de kromme motorkap en gladde banden) dat u de dealer niet meer vertrouwt? Laat deze dan voor de zekerheid een overeenkomst tekenen met daarin de onderdelen die gerepareerd dienen te worden met een termijn van bijvoorbeeld 2 weken waarbinnen het voltooid moet zijn.


U moet echter ook de schuld bij uzelf zoeken, want u heeft ook de plicht om het gekochte goed (voordat u overgaat tot de aankoop) te controleren. Gladde banden en een kapotte airco behoren volgens mij niet tot de verborgen gebreken. U had dit kunnen checken!


Heeft u trouwens garantie gehad? Ik kom namelijk nog al te vaak verhalen tegen (ook op dit forum) van mensen die voor 1000 euro korting een hoop verdriet kopen. Ga altijd uit van een auto die marktconform geprijsd is. Koopt u hiernaast bij een merkdealer dan kunt u zelfs tot 2 jaar garantie krijgen, mét de zekerheid dat de auto dealeronderhouden is.


Ik hoop dat u op basis van de artikelen op deze website in de toekomst een betere auto kunt vinden.

Cor
Joined : 11-aug-2008
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 11-aug-2008 13:53:06

Ik heb helaas dezelfde ervaringen met Midland auto te Giessen. Veel beloftes zonder resultaat (ik ken ze inderdaad ook allemaal: ik ben op vakantie, bel je zo terug, ik zit in Duitsland, ik heb nu een klant, etc.). Ik begrijp werkelijk niet dat je zo met mensen om kan gaan. Als Fred nou de klachten snel en netjes af zou handelen, zou hij het veel minder druk hebben met onnodige telefoontjes en behoud hij zijn klanten.
Dit is de eerste en laatste keer, dat ik hier een auto heb gekocht.

dossie
Joined : 01-nov-2008
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 01-nov-2008 16:55:37

Ik ik heb hetzelfde probleem gehad met Midlandauto. Deze man komt zijn afspraken niet na, gaat volgens mij heel vaak op vakantie, vrouw in het ziekenhuis, kinderen ziek, bel je zo terug.
Uiteindelijk heeft hij na veel heen en weer gebel alle problemen opgelost en de facturen die ik hem hiervoor gestuurd heb heeft hij voldaan.
Ook wij moeten de onderhoudshistorie nog steeds krijgen, die volgens hem dealeronderhouden was, niet dus!!!!! Problemen met onze auto, trekhaak niet compleet gemonteerd, storing in de versnellingsbak, onderhoudsboekje niet meegeleverd, auto zou van binnen en buiten door een proffesioneel bedrijf gereinigd worden, dus niet, de viezigheid in de auto kwam volgens hem door het stukje transport op de oprijwagen. Bla bla bla

JACK
Joined : 08-feb-2009
Berichten : 3
Other Topics
Geplaatst : 21-feb-2009 11:34:29

ik heb ca 14 dagen geleden een volvo v70 gekocht bij Midland auto,s in giessen.
ik had na ca 50 km nadat ik was weggereden met de volvo een probleem met de auto
hij gaf aan dat er problemen waren met het motorvermogen.
ik heb direct met fred gebeld, deze zorgde binnen twee minuten dat ik met de volvo naar
de dealer kon rijden in Tilburg waar ze me perfect hebben geholpen, binnen 5 minuten
stond de auto aan de computer.
het bleek dat het gasklephuis kapot was of aan vervanging toe was, dus weer met fred gebeld.
fred zorgde dat binnen 20 minuten voor vervangend vervoer d.m.v. een huurauto in te zetten,
die mij achteraf geen eurocent gekost heeft, een z.g.a.n. VW touran.
ik kon rijden...het heeft ongeveer een week geduurd maar fred bracht mijn Volvo, met een nieuw
gasklephuis tot bij mij aan de deur en is met de huurauto terug gereden.
mijn olvo rijdt trouwens als een zonnetje en ben er erg blij mee.
ik denk dat aan iedere volvo een gasklephuis kapot kan gaan dus kan ik deze garage niets verwijten.
toch wil ik even vermelden hoe netjes e.e.a. is opgelost en wil mijn positieve bevinding van dit
bedrijf dan ook vermelden.
dus, fred, als je iedereen behandeld zoals je met mij hebt gedaan zal je goed zaken doen.
ik kom als ik weer aan de beurt ben zeker terug!

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 21-feb-2009 16:38:06

Beste JACK,


Ik vind het wel frappant dat u service tot en met uw eigen voordeur krijgt en de andere drie klanten krijgen alleen slappe excuses. Deze wereld van verschil kan aan drie zaken liggen, of de zaken gaan zo beroerd dat Fred boven zichzelf uitstijgt, of deze drie mensen liegen, of meneer JACK, u bent verbonden aan dit autobedrijf en probeert op deze manier de naam van het bedrijf te verbeteren.


Ik weet het niet, ik ben in ieder geval blij dat u zo goed geholpen bent.


Marnix

JACK
Joined : 08-feb-2009
Berichten : 3
Other Topics
Geplaatst : 22-feb-2009 15:29:17

beste marnix,
ik sta absoluut niet in contact of heb iets te maken met dit bedrijf.
maar dit zijn of waren tot nu toe mijn eerlijke bevindingen.
ik moet je wel eerlijk vertellen dat ik fred verteld heb van deze site
en niet zulke dingen verwachtte als wat met jullie gebeurt zijn.
ik geloof jullie op je woord.
maar goed.....gisteren even met mijn vrouw naar Valkenburg geweest en.....
krijg weer een foutmelding in de computer. de auto loopt normaal maar die
foutmelding krijg je niet voor niks.
morgenvroeg naar de volvo dealer in Roermond (als die geopend is) (carnaval)
en hem morgen maar weer eens uit laten lezen. dan fred bellen!!
ik hou je op de hoogte en als ik nare dingen meemaak zal ik die ook zeker op
deze site schrijven.
nogmaals ik vind het zeer triest voor de mensen die hierboven een negatieve
ervaring hier hebben opgedaan en moet je eerlijk zeggen, toen ik het voor
het eerst las had ik ook een zwaar hoofd of het wel allemaal goed zou komen
met mijn auto, maar heb werkelijk tot nu toe geen klacht we zullen zien of hij
echt goed gerepareerd is en als er zich problemen voordoen zal ik die zeker op
deze site zetten.
met vriendelijke groet.
jack betting

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 22-feb-2009 17:30:52

Beste JACK,


Het probleem met de EGR-klep van uw Volvo is een bekend probleem en wordt veroorzaakt door slijtage aan de EGR regeleenheid. Dat deze nu al versleten is komt door de inferieure kwaliteit van de regeleenheid die Volvo gebruikt.


Vaak wordt geprobeerd het probleem met het schoonmaken van de klep op te lossen, maar dat volstaat niet. Een consumentenprogramma, Radar of Kassa heeft hier nog een uitzending aan besteed. De enige oplossing is vervanging van de regeleenheid.


Ik ben benieuwd of uw regeleenheid vervangen is of dat de klep schoongemaakt is. Is dit laatste het geval dan zal er toch echt een nieuwe regeleenheid moeten komen. Ik ben benieuwd hoe Fred dit financieel gaat regelen, hij in ieder geval een keer goed voor de dag komen op dit forum.


Houd ons op de hoogte!

JACK
Joined : 08-feb-2009
Berichten : 3
Other Topics
Geplaatst : 04-mrt-2009 7:44:13

ik heb bij de reparatie van Midland auto,s de rekening gekregen van ectronics uit almelo.
met deze mensen heb ik gebeld en er is een gereviseerd gasklephuis geleverd.
de foutmelding, die overigens 2 dagen later plotseling weg was, zou het probleem
geweest kunnen zijn dat de auto nahet vervangen van het gasklephuis niet bij de dealer
is uitgelezen.
dit moet alsnog gebeuren, maar ik hou jullie op de hoogte.
met vriendelijke groet en.......is goed dat er site,s zijn als deze!!!

Marco
Joined : 03-aug-2009
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 03-aug-2009 19:39:20

Directe kopie van de garantievoorwaarden midland auto te giessen:

5. Garantie wordt gegeven op:
· Draaiend gedeelte van de motor. Hieronder word verstaan; de krukas, de
krukaslagers, de zuigers, de drijfstangen en drijfstanglagers.
· De versnellingsbak. Hieronder word verstaan; de tandwielen, de lagers en de
synchromesringen.
· De airconditioning. Hieronder word verstaan; de aircopomp en condensor.

7. Klant kan in geen geval aanspraak maken op vervangend vervoer tijdens reparatie van de
onder garantie vallende delen.

Google trouwens de naam 'jack betting' eens voor de gein....

Het gaat hier duidelijk om iemand die het bedrijf zijn naam probeert te zuiveren.

lodewijk
Joined : 16-dec-2009
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 16-dec-2009 21:45:25

Heb de bovenstaande "klachten" met veel verbazing gelezen. Snap hier werkelijk niets van! Heb nu voor de tweede maal een auto bij Midland Auto gekocht (een Volvo). Niets dan lof! Twee jaar geleden kocht ik hier ook een Volvo. Alles verliep soepel en volgens afspraak. Tijdens de garantie-periode geen gebreken. Na vijf maanden begaf echter de automatische versnellingsbak het. Ondanks dat de garantie periode verlopen was, werd deze kosteloos vervangen "dit mocht gewoon niet voor zo'n jonge auto" vond Midland Auto.
Daarbij kreeg ik ook nog eens gratis een vervangende auto tijdens de reparatie periode. TOP! En zie nu, 4 weken geleden weer een nieuwere gekocht bij Midland Auto. Ook bij deze deal liep het perfect en werd de auto tip-top afgeleverd. Ik heb inmiddels heel wat kennissen Midland Auto aangeraden. Een aantal hiervan hebben ook daadwerkelijk een auto daar gekocht, en naar ik weet, naar volle tevredenheid. Fred, ga zo door! Ik blijft absoluut bij je komen en zal iedereen je van harte aanbevelen.

rimari
Joined : 20-nov-2010
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 20-nov-2010 18:54:54

Twee jaar geleden een Peugeot partner gekocht bij deze firma. Wel al heel snel een probleem van €700,00 en een boete dat de auto niet gekeurd was terwijl er gezegd was dat 'ie dat wel was. Fred gebeld, maar was wel moeilijk te bereiken. Uiteindelijk heeft hij de boete betaald en ervoor gezorgd dat de auto gekeurd werd. Tot nu alles nog keurig afgehandeld dus toen deze auto door een ongeluk total loss werd verklaard contact gezocht of hij niet een andere auto had. Nou toen zijn de problemen begonnen tot aan vandaag aan toe. Meneer had wel een Citroën Berlingo maar al snel trilde dat ding als een gek. Terug gebracht naar hem want er was nog garantie. De auto is ongeveer 3 á 4 maanden weggeweest. Drie keer per dag bellen maar er werd gewoon niet opgenomen. Als je hem dan eens aan de telefoon had dan had hij, volgens zijn verhaal, de halve auto al vervangen maar hij kon het euvel niet vinden. Na nog veel meer telefoontjes kon de auto omgeruild worden voor een andere (gelijkwaardige) Citroën Berlingo. Omdat de koppeling van de auto eruit ligt, er een lekke koppakking is en er een wiel trilt de auto kunnen verkopen aan een dealer. Over de telefoon een mooie prijs afgesproken en er vandaag naartoe gereden. De dealer haalt de auto door de Nationale Auto Pas en wat blijkt ... de kilometer teller is 130.000 km terug gedraaid. Dat verklaarde natuurlijk ook alle mankementen die eraan waren. Toch nog een goede deal kunnen maken. Mijn verlies maar gepakt maar wil NOOIT meer iets met deze OPLICHTER te maken hebben!!!!!!
KOOP NOOIT EEN AUTO BIJ MIDLAND AUTO (INMIDDELS VOLVO LAND) DEZE MAN IS EEN OPLICHTER!!!!!!!!!!!

VolvoD5
Joined : 15-dec-2010
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 15-dec-2010 9:58:40

Ik ben er bij Midland auto's = Volvoland ingestonken. Ik wist dat het een onbetrouwbaar adres was, maar dacht dat aan een Volvo uit 2006 niet zoveel mis kon zijn. Helaas ben ik nu in ongeveer een jaar 7500 euro verder. Onderdelen die het begaven zijn: handrem, klepstotter/tuimelaars (3700 euro schade) condensor, intercooler, turbolucht toevoerslang, turbo (1500 euro)en het brandstoffilterhuis. Ik heb wel netjes boekjes erbij gekregen, maar van Volvo Nederland of Volvo Zweden moet je na 2 jaar ook niets meer verwachten. Kortom betaal gewoon elders wat meer.

Succes

cm
Joined : 01-jun-2011
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 01-jun-2011 10:29:11

Ik ben zeer verbaasd om dit allemaal te lezen, ik heb nl. een paar weken geleden een volvo v70 gekocht bij fred ( dit op aanraden van anderen).
Mijn telefoontjes werden gewoon beantwoord en alle afspraken die gemaakt zijn, zijn ook netjes nagekomen.
Deze man is in mijn ogen beslist GEEN oplichter maar een goede zakenman, en ik zal dan ook zeker anderen aanraden om daar een auto te kopen.

fwp54
Joined : 29-sep-2011
Berichten : 4
Other Topics
Geplaatst : 29-sep-2011 21:50:46

Koop geen auto bij Volvo-Land Midland, Giessen. Fred Kuijpers is een ordinaire oplichter en een chronische leugenaar.
[/size]
Kuipers heeft op internet inmiddels een aardige reputatie opgebouwd als het gaat om leugens en bedrog. Daar getuigen niet alleen de verhalen van op deze site. Een rondgang via Google met de zoektermen Volvo-land Midland Giessen levert nog een groot aantal andere hits op. Het is dan ook geen wonder dat dit bedrijf verwijderd is van http://www.autotrack.nl want daar weren ze malafide autobedrijven.


Juli 2010 heb ik daar een V70 automaat gekocht uit 2006 met nog geen ton op de teller. Inderdaad zou je zeggen: daar kan toch weinig mis mee zijn. Daar denk ik nu heel anders over.


De ellende begon nog geen drie weken daarna toen we op vakantie gingen. Net voor Maastricht kregen we de foutmelding dat er onderhoud vereist was. In Maastricht naar de dealer gegaan en die kwam tot de conclusie dat de regelunit kapot vermoedelijk kapot was. Moesten we zeker mee terug want zo’n reparatie kostte gauw €800. Of we garantie hadden? Ja, hadden we. Dachten we.


Op vakantie kwamen de problemenpas goed boven water: de versnellingsbak klapperde bij terugschakelen. Terug in Nederland met Kuijpers gebeld. ”Ja raar eigenlijk die auto heeft nog geen ton gelopen. Maar natuurlijk hebt u garantie. Komt in orde”. Kuijpers ging in zulke gevallen altijd naar VRO in Oss: “Dat is de expert in versnellingsbakrevisie. Alle Volvo-dealers uit de regio laten daar hun versnellingsbakken reviseren”. Tsja, daar heb je dan als koper toch alle vertrouwen in. Toch?


Ik heb de auto afgeleverd bij Volvo-Land en na een paar dagen weer teruggekregen en inderdaad het probleem leek opgelost. Leek…


Na een paar maanden begon de versnellingsbak weer te klapperen. Ik Kuijpers bellen: “weer die versnellingsbak?” Ik zei: ”je hebt hem toch bij VRO laten maken? Is dat een BOVAG bedrijf?” Ja dat bedrijf wel (Volvo-Land niet). “Dan geven die toch garantie?” Ja dat was zo. Nou geen probleem zou je dan denken. Alleen ik vertrouwde de zaak niet meer.


Ik ben naar VRO gegaan met de vraag of ze mijn auto in de reparatie hadden gehad. VRO: “Meneer, waar hebt u die auto gekocht? Bij Kuijpers Volvo-Land? Sorry maar daar doen we al sinds vorig jaar geen zaken meer mee! Die man betaalt zijn rekeningen niet en ik ben met een rechtszaak bezig om mijn geld te krijgen.”


Oja, zei hij “die auto van u ken ik wel. Kuijpers is er in juni 2010 mee hier geweest omdat de regel-unit kapot was en vervangen moest worden. Maar die afspraak is hij nooit nagekomen. Maar u heeft nog geluk. Ik heb hier een klant van Volvo-land gehad en die Volvo met automaat klapperde nog veel erger dan die van u! Kosten van de reparatie: €1500.”


Het was dus inmiddels wel duidelijk dat ik met een oplichter te maken had maar ik wilde toch wel eens weten hoe ver Kuijpers zou gaan. Nou dat is ver.


Ik belde hem op en confronteerde hem met wat ik gehoord had. Ja, klopte volgens Kuijpers. Ik kon mijn oren niet geloven! Hij gaf gewoon toe dat hij gelogen had! HIJ WIST DUS AL IN JUNI 2010 DAT DIE REGEL-UNIT KAPOT WAS! maar als ik langskwam zou hij mijn auto wel repareren want daar had hij inmiddels behoorlijk wat ervaring in opgedaan.


Jaja, die ervaring van hem kende ik wel. Zijn mobieltje belde me eens zelfstandig en toen kon ik meeluisteren en horen wat het repareren van een auto bij Volvo-land inhoudt. Men vervangt daar namelijk een kapotte waterpomp door een gebruikte uit een andere auto te halen…. Als u niet weet wat daar de consequenties van kunnen zijn moet u eens navraag doen bij een monteur die wel verstand van auto’s repareren heeft. Die zal u vertellen dat een nieuwe waterpomp nog geen €100 kost, maar een kapotte motor als gevolg van een vastgelopen waterpomp gauw €3000.


Na die hele geschiedenis wilde ik uiteraard geen reparatie bij hem. Ik wilde de kosten van die regel-unit vergoed hebben en dan zou ik mijn auto bij een ander bedrijf laten maken. Ja dat was goed zei Kuijpers. Hij zou me een creditnota sturen en als ik die zou ondertekenen en terugsturen zou hij het geld overmaken. Dat leek te mooi om waar te zijn. En ja, dat was het dan natuurlijk ook want dat geld is nooit overgemaakt.


Maar het hele voorval geeft wel aan dat Kuijpers heel ver gaat in zijn bedrog en een volslagen minachting heeft voor zijn klanten.


Ik heb inmiddels het sterke vermoeden dat Volvo-land Volvo’s uit Duitsland importeert waarvan bekend is dat er reparaties moeten worden uitgevoerd. Dat drukt uiteraard de aankoopprijs. Maar die reparaties worden niet uitgevoerd terwijl de klant van Volvo-land toch het volle pond betaalt – en naderhand uiteraard ook nog eens de kosten van die uitgestelde reparatie!


Ik wil daarom graag in contact komen met gedupeerden van Volvo-land, Giessen die een Volvo met automaat hebben gekocht die naderhand kapot bleek te zijn. Meld u aan bij http://www.trosradar.nl/lotgenoten/


Volvo-land is geen Bovag bedrijf wat inhoudt dat een rechtsbijstandverzekering geen dekking biedt. Maar met meer gedupeerden kunnen we een advocaat inhuren om alsnog ons recht te halen.

Volvoland Klacht
Joined : 09-okt-2011
Berichten : 2
Other Topics
Geplaatst : 09-okt-2011 23:34:33

Geachte gebruiker fwp54,

Ook wij hebben deze site helaas te laat gevonden en zijn door Fred opgelicht.

Kunt u aub met ons contact opnemen: klacht.volvoland at gmail.com?

Bij voorbaat dank!

fwp54
Joined : 29-sep-2011
Berichten : 4
Other Topics
Geplaatst : 11-okt-2011 16:03:17

Aan Volvo-land Klacht

www.Occasionadvies.nl lijkt mij het forum waar u het beste uw ervaringen met anderen kunt delen. Wat zijn trouwens uw ervaringen met Volvo-land, Giessen?

Gedupeerden kunnen zich naar mijn idee beter verenigen via http://www.trosradar.nl/lotgenoten/ . Ik wil met alle plezier reageren via dat forum.

Kuijpers aanpakken
Joined : 26-mrt-2011
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 26-jan-2012 11:03:09

Ik ben inmiddels heel lang bezig met meneer. Ook een Incasso bureau ingeschakeld echter ook die konden geen resultaat behalen, ondanks dat hij ook hen aangegeven heeft te betalen. Wist u trouwens dat meneer eind vorig jaar een inbraak heefgt gehad, wat toevallig....het zal me niet verbazen dat de auto's weer in het oosten zijn beland, je mag hopen dat de verzekeringsmaatschappij even de zaak goed nakijkt.

De afspraak met meneer en incasso bureau was dat ik het volgende zou verwijderen van deze site en dat hij dan direct zou betalen. Dat heb ik dus gedaan en zoals al boven aangegeven geen resultaat.


Dames en heren,

Ik raad iedereen weg te blijven bij de heer Fred Kuijpers. Op zijn minst is dit een zeer onfatsoenlijke meneer. Ondanks door hem toegezegde zaken, zowel mondeling als schriftelijk, komt hij botweg zijn afspraken niet na. Bij de eerste ontmoeting is alles mogelijk en hij komt servicegericht en vriendelijk over. Op het moment dat zich een situatie voordoet zal hij zorgen met nummerherkenning dat je hem niet meer kan bereiken, ook op emails zal hij zelden reageren.

Overigens is de zaak niet op zijn naam, hij staat of op de loonlijst van het bedrijf of werkt er zwart.

Inmiddels probeer ik via een incassobureau mijn vordering op Midland auto's (handelend onder naam Volvo Land) te innen. Het bedrijf staat op naam van ene Mevrouw Oosterom, vermoedelijk vriendin van de heer Kuijpers en is gevestigd volgens de kamer van koophandel register op de Parallelweg 92, 4283 GS Giessen. Indien u problemen heeft raad ik u aan een aangetekende schrijven t.a.v. deze mevrouw te schrijven.

Een ieder zal zelf moeten overwegen of hij/zij in zee gaat met Fred Kuijpers, u bent meerdere malen gewaarschuwd alhier. De positieve reacties zijn zo geschreven dat het bijna niets anders kan dat hij die zelf heeft geschreven.

Overigens ben ik voorlopig niet klaar met meneer, ook de RDW zal een brief ontvangen met bewijsmateriaal dat dit bedrijf niet geheel legitiem opereert. Mevrouw Oosterom, jammer dat u het zover laat komen.





Hieronder nog maar een (klein) gedeelte uit het dossier van de ingeschakeld incasso bureau:

09 dec 2011 TELEFOON UIT;
Debiteur was telefonisch niet bereikbaar. Op een later tijdstip wordt getracht opnieuw in contact te treden met uw debiteur.
09 dec 2011 Telefoon UIT;
Telefonisch contact opgenomen met debiteur, niet bereikbaar een ook geen mogelijkheid om een voicemail in te spreken.
28 nov 2011 Derde aanmaning aangemaakt en verzonden, betalingstermijn 10 dagen. Indien geen reactie van debiteur wordt ontvangen, zal nogmaals getracht worden telefonisch contact op te nemen.
25 nov 2011 TELEFOON UIT;
Debiteur was telefonisch niet bereikbaar. Op een later tijdstip wordt getracht opnieuw in contact te treden met uw debiteur.
23 nov 2011 TELEFOON UIT;
Debiteur was telefonisch niet bereikbaar. Op een later tijdstip wordt getracht opnieuw in contact te treden met uw debiteur.
22 nov 2011 Telefoon UIT;
Telefonisch contact opgenomen met debiteur, had het geld van de verzekering binnen en het bedrag gisteren overgemaakt, meneer verzocht hiervan een betaalbewijs toe te sturen, was nu even bezig met klanten maar gaat dit over een uurtje doen.

15 nov 2011 Telefoon UIT;
Telefonisch contact opgenomen met debiteur, heeft gisteren NN gesproken en alles ligt bij de afdeling die de betalingen doet.
14 nov 2011 TELEFOON UIT;
Debiteur was telefonisch niet bereikbaar. Op een later tijdstip wordt getracht opnieuw in contact te treden met uw debiteur.
07 nov 2011 Telefoon UIT;
Telefonisch contact opgenomen met debiteur, voor het einde vd week binnen
04 nov 2011 TELEFOON UIT;
Debiteur was telefonisch niet bereikbaar. Op een later tijdstip wordt getracht opnieuw in contact te treden met uw debiteur.
01 nov 2011 Telefoon UIT;
Telefonisch contact opgenomen met debiteur, heeft gisteren geld van de verzekering binnen gekregen. Maakt het vandaag over en stuurt betaalbewijs toe.
31 okt 2011 TELEFOON UIT;
Debiteur was telefonisch niet bereikbaar. Op een later tijdstip wordt getracht opnieuw in contact te treden met uw debiteur.
19 okt 2011 Derde aanmaning aangemaakt en verzonden, betalingstermijn 10 dagen. Indien geen reactie van debiteur wordt ontvangen, zal nogmaals getracht worden telefonisch contact op te nemen.
19 okt 2011 TELEFOON UIT;
Debiteur was telefonisch niet bereikbaar. Op een later tijdstip wordt getracht opnieuw in contact te treden met uw debiteur.
12 okt 2011 Telefoon UIT;
Telefonisch contact opgenomen met debiteur, verwacht vrijdag geld binnen te hebben en maakt het dan gelijk over.
03 okt 2011 Telefoon UIT;
Telefonisch contact opgenomen met debiteur, geeft aan dat er een negental auto's is gestolen en meneer op verzekeringsgeld zit te wachten, geeft aan OG echt te zullen betalen, de betaling van het verzekeringsgeld zal deze week gebeuren.

tekst op site; als volgt :In verband met een grote inbraak zijn wij momenteel erg druk en daardoor minder goed bereikbaar


U ziet het, een handelaar die bijna altijd de telefoon uit heeft, meerdere malen aangeeft te betalen en dat niet doet. Gewoon een leugenaar. Mocht u alsnog in zee gaan met meneer.....dan bent u gecertificeerd krankzinnig.

[Modified by: Kuijpers aanpakken on januari 27, 2012 09:32 PM]

ines
Joined : 19-apr-2012
Berichten : 2
Other Topics
Geplaatst : 19-apr-2012 14:50:22

De negatieve berichtgeving in dit topic begrijp ik echt niet. Onze ervaring met Fred Kuijpers is positief. Hij geeft zonder meer goede garantie, lost probleempjes meteen op en is zeer coöperatief. Als de banden gewisseld worden oid. krijg je zo een auto van hem mee.
Soms is hij telefonisch best lastig bereikbaar, omdat hij alleen werkt en ook van zijn gezin geniet met vakanties. Onze ervaring is dat hij echter altijd reageert, soms meteen, soms iets later en anders is hij per mail ook nog bereikbaar. Wat ons betreft maakt hij alles waar wat hij belooft en nee, we zijn op geen enkele manier aan hem of zijn bedrijf verbonden...
Het is informatie van 2008, dus volgens mij is het tijd dit soort oude info te verwijderen @moderator!

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 19-apr-2012 15:01:14

Hallo Ines,


Als je de moeite neemt om de klachten van deze mensen te lezen, ipv een goed nieuws show te presenteren over deze handelaar, dan had u gezien dat de berichten (klachten) beginnen in 2008 en doorlopen tot 2012.


Ik ben blij dat u goede ervaringen heeft, echter, als u echt behulpzaam wilt zijn, bemiddel dan bij uw vakantievriend voor de mensen op dit forum die geen prettige ervaring hebben.


Marnix - OccasionAdvies.nl

ines
Joined : 19-apr-2012
Berichten : 2
Other Topics
Geplaatst : 19-apr-2012 16:18:57

Ik begrijp dat positieve berichtgeving over Fred Kuijpers op deze site niet gewaardeerd wordt, gezien het feit dat mijn laatste reactie op uw bevooroordeelde tegenreactie verwijderd is...