klacht midland auto te giessen
< 1 2
Auteur Bericht
webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 19-apr-2012 16:30:47

Beste Ines,


Uw reactie is inderdaad verwijderd. Deze reactie was puur gericht op mijn persoon en had niets van doen met dit onderwerp. Als u reclame wilt maken voor een bedrijf dan kan dat via de advertentieruimte op deze website. Als u goede ervaringen heeft, dan mag u die altijd plaatsen. Echter, probeer niet de klachten van andere schrijvers te bagatelliseren. Deze mensen zijn soms voor duizenden euro's benadeelt, door uw vriend.


Wat betreft de bereikbaarheid van dhr Kuijpers wil ik u verwijzen naar het log dat aangelegd is door een incassobureau. Maar goed, misschien was hij van zijn gezin aan het genieten, gedurende een periode van 2 maanden...


Marnix - OccasionAdvies.nl

Volvoland Klacht
Joined : 09-okt-2011
Berichten : 2
Other Topics
Geplaatst : 22-apr-2012 20:25:15

Beste Ines,

Wij hebben uw reactie gezien voordat deze was verwijderd. De toonzetting tov de moderator was echter zeer ongepast, wij begrijpen dan ook de actie van de moderator.

Midland / Volvoland is inmiddels een goede (?) bekende bij de bonafide Volvo werkplaatsen in de omgeving van Giessen, de lokale incassobureaus en de rechtbank. U mag dan ook blij zijn dat u niet bent opgelicht. Bedoeling van dit forum is wel dat u alert blijft.

[Modified by: Volvoland Klacht on april 22, 2012 08:26 PM]

Phylum
Joined : 23-apr-2012
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 23-apr-2012 7:45:54

wat een drama bij VOLVOLAND Giessen of Midland of hoe Fred zich ook noemt.
Na de aanschaf van een V70 een check laten doen: 3500 euro aan kosten.
Deze zou Fred op zich nemen. Naast het feit dat eea niet klopte had hij meer dan 600 kilometer met 'onze' auto gereden tijdens de werkzaamheden.
dan de boekjes; die hebben we nog steeds niet.
Hij zou de onderhoudsboekjes opsturen en wat krijgen we: een mapje met een gebruiksaanwijzing van aan andere volvo.

KIJK UIT!!!!

cees85
Joined : 15-aug-2012
Berichten : 2
Other Topics
Geplaatst : 16-aug-2012 21:02:35

Beste mensen,
Dit bedrijf heeft echt een luchtje, eerst midlandauto toen volvoland en nu POLARCARS met een nieuwe website polarcars.nl
Het bedrijf polarcars is nog maar net in de lucht en heeft de beste recensies van heel nederland.
Vreemd genoeg staan de overdreven positieve recencies op zijn eigen website en zijn vermoedelijk dus ook zelf door Fred geschreven.
Het adres is als je google intoetst op dezelfde plaats in giessen als de vorige vestiging.
Cees.

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 16-aug-2012 21:30:30

Hallo Cees,


Weet je zeker dat het dezelfde persoon is die ook achter Midland en Volvoland zit? Want het adres van Polar is de industieweg in Woudrichem terwijl Midland in Giessen aan de parallelweg zit.

fwp54
Joined : 29-sep-2011
Berichten : 4
Other Topics
Geplaatst : 16-aug-2012 21:46:36

Cees heeft het bij het rechte eind, Marnix. Kopers van een auto bij Midland auto's Volvo-land herkennen vast wel de omgeving waar de foto's zijn gemaakt van die BMW 325I serie uit 1990. Dat is namelijk de plek waar Midland/Volvo-land is/was. Slordigheidje van Kuijpers zullen we maar zeggen.

fwp54
Joined : 29-sep-2011
Berichten : 4
Other Topics
Geplaatst : 16-aug-2012 22:16:46

En oja, deze verkoper heet ook Fred, zie laatste jubelbericht. En Midland / Volvo-land heeft geen auto's meer op voorraad. Dat zijn mij net iets teveel toevalligheden.

cees85
Joined : 15-aug-2012
Berichten : 2
Other Topics
Geplaatst : 17-aug-2012 13:21:00

Hallo Marnix,

De industrieweg is alleen in giessen bekend dat valt onder de gemeente woudrichem en nr 3 ligt direct om de hoek bij de parallelweg zie google maps. Industrieweg in woudrichem bestaat niet. Ook zijn de advertenties van midlandauto er niet meer.

Lydia
Joined : 31-dec-2017
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 31-dec-2017 18:03:45

Midland, Volvoland of Polarcars. Het is één en hetzelfde bedrijf/persoon. Google op "Volvoland" en je krijgt direct Midland te zien dat weer gekoppeld is aan Polarcars. Zo vaak van naam veranderen doe je niet voor niets !!!!!!

Opgelicht door Polarcars
Joined : 22-apr-2022
Berichten : 2
Other Topics
Geplaatst : 09-nov-2022 10:35:06

Fred gaat helaas vrolijk door als Polar Cars BV en is ondertussen verhuisd van Giessen naar Waalwijk. De verhuurder van het pand in Giessen heeft mogen fluiten naar zijn geld.

Helaas zijn ook wij opgelicht, voor bijna 10k een Volvo XC70 gekocht, met de mooiste praatjes en beloftes.

Nu 2,5 jaar later en vele proceskosten proberen we nog dagelijks ons geld terug te krijgen. Maar Fred is meester in het verstoppen achter zijn BV en wisselt van bankrekeningen. Duis ondanks dat we in het gelijk zijn gesteld door de rechter helaas ons geld nog steeds niet terug.

JiWo
Joined : 14-mrt-2024
Berichten : 4
Other Topics
Geplaatst : 14-mrt-2024 20:42:54

Fred Kuipers is verder gegaan onder de naam DSK Trading te Made. Het bedrijf staat op naam van zijn buitenlandse vriendin die slecht Nederlands spreekt.

Eerder beschreven klachten zijn heel herkenbaar. Mijn advies: KOOP HIER GEEN AUTO!

Omdat ik nog in geschil met hem ben kan ik geen uitspraken doen wat betreft de zaken die spelen en al gespeeld hebben. Zodra ik meer kan zeggen zal ik het online plaatsen

JiWo
Joined : 14-mrt-2024
Berichten : 4
Other Topics
Geplaatst : 14-mrt-2024 20:43:52

Fred Kuipers is verder gegaan onder de naam DSK Trading te Made. Het bedrijf staat op naam van zijn buitenlandse vriendin die slecht Nederlands spreekt.

Eerder beschreven klachten zijn heel herkenbaar. Mijn advies: KOOP HIER GEEN AUTO!

Omdat ik nog in geschil met hem ben kan ik geen uitspraken doen wat betreft de zaken die spelen en al gespeeld hebben. Zodra ik meer kan zeggen zal ik het online plaatsen

JiWo
Joined : 14-mrt-2024
Berichten : 4
Other Topics
Geplaatst : 14-mrt-2024 20:44:45

Fred Kuipers is verder gegaan onder de naam DSK Trading te Made. Het bedrijf staat op naam van zijn buitenlandse vriendin die slecht Nederlands spreekt.

Eerder beschreven klachten zijn heel herkenbaar. Mijn advies: KOOP HIER GEEN AUTO!

Omdat ik nog in geschil met hem ben kan ik geen uitspraken doen wat betreft de zaken die spelen en al gespeeld hebben. Zodra ik meer kan zeggen zal ik het online plaatsen

 
< 1 2