B Pam Auto's te marum klacht
Auteur Bericht
Joined : 12-jun-2014
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 12-jun-2014 5:13:01
Onderwerp : B Pam Auto's te marum klacht

ik heb een fiat punto gekocht van advertentie van marktplaats op advertentie stond 1995 wij op zaterdag daar heen met zeer veel regen auto bekeken zag er goed uit ik zei tegen die man dat ik geen verstand van auto,s had en volledig op zijn kennis vertrouwde auto gekocht voor 550,-
na 10 dagen waterpomp kapot anwb heeft me thuisgesleept
de auto stond nog op marktplaats gelijk een print van gemaakt
volgende dag een automonteur erbij geef hem de print wat schets mijn verbazing auto is van 1994 er zaten 3 verschillende soorten autobanden om in print stond 4 vredestijnbanden geen getint glas dus gebeld naar bpam antwoordt ja wat wilt u voor 550,- euro ik zei wat er op de advertentie stond geen enkele medewerking en de invoering tja dat waren foutjes b.v. de banden hoorden bij een andere auto getint glas had marktplaats gedaan (kan niet zijn opties die je aanklikt) en bouwjaar was ook een foutje de mev van bpam werdt steeds bozer en zei wij zijn ook maar mensen ,dat begrijp ik maar geen enkele toezegging of wat werdt niet gereageerd op mails 4 keer gebeld toen zei ik anders beldt u mij toch even terug zij zij we bellen niet achter klanten aan kijk een pomp kan kapot gaan maar de reactie niet anwb rechts hulp erbij ik stond volledig in mijn recht maar met dit auto bedrijf wil ik geen zaken meer doen dus mensen kijk goed uit als ze het geld binnen hebben weg vriendelijkheid

RedrumNL
Joined : 16-jun-2017
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 16-jun-2017 11:35:26

Speciaal even een account aangemaakt voor deze bijzondere garage.

Ikzelf had interesse in een auto wat geadverteerd stond op marktplaats, nam contact op via whatsapp met de vraag of er misschien een interieur foto gestuurd kon worden van de auto.
Het eerste antwoord was; "nee u komt maar gewoon langs".Toen uitgelegd dat ik toch echt een heel eind moest rijden en ik graag een interier foto zou willen zien alvorens ik ga rijden.

De volgende dag kreeg ik zowaar een foto maar niet geheel tot mijn tevredenheid, toen ik weer reageerde dat ik (als het niet teveel moeite zou kosten) een foto van het dashboard wilde was het antwoord; "u komt maar langs"

Daarbij klopte de advertentie ook nog eens niet.

Had gereageerd dat hij de auto blijkbaar graag wilde verkopen en verder veel succes gewenst.

Wat een bedrijf.