A & D auto's in Amersfoort
Auteur Bericht
Joined : 18-jan-2009
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 18-jan-2009 23:32:33
Onderwerp : A & D auto's in Amersfoort

beste mensen,
Hier even een reactie van een autokoper bij A & D Auto's in Amersfoort
Ik heb een aantal maanden geleden een zilvergrijze saab 900 Cabrio gekocht precies het model wat ik zocht, helaas had ik al na 30 km rijden al een probleem met de versnellingsbak deze was zo gaar als een klontje en moest vervangen worden. op dat moment contact opgenomen met de verkoper van A & D Auto's deze beloofde mij als een vriend te helpen en in de prijs tegemoet te komen dat moet ook wel als je er bij de verkoop al ongeveer € 1000 extra aan hebt verdient of heren vergis ik me nu? ik heb namelijk maar een Saab Cabrio uit 1995 uitv Grijs met DVD installatie zien staan maar dat terzijde stom van mijzelf beter opletten dus.
uiteindelijk is er na 5 weken de versnellingsbak vervangen maar helaas waren de heren monteurs vergeten dat de bak met 5 bouten vastzat en niet met 2 bouten ach kleinigheid als je 2 weken later met de auto op vakantie gaat.
Maar oke helaas op de terugweg van vakantie draait mijn motor in de prak kapot dus, ik heb de auto naar NL laten brengen en wederom contact opgenomen met mijn fijne vriend van A & D Auto's hij beloofde mij wederom dat hij de auto zou gaan repareren dit heeft ongeveer meer dan een maand geduurd zonder dat er ook maar iets aan gedaan was. uiteindelijk heb ik de auto weggehaald bij mijn vrienden van A & D auto's te Amersfoort en heb de auto elders laten maken tot grote tevredenheid, verder bleek na controle dat de reparaties die A & D auto's volgens hen had uitgevoerd absoluut niet waren gedaan zoals het vernieuwen van een koppelingskabel.
Inmiddels heb ik mijn les geleerd en geef het advies aan iedere autokoper om met een grote boog om A & D Auto's te Amersfoort heen te rijden en ik kies in het vervolg zelf mijn vrienden.pas op voor deze jongens dit is de ergste catagorie in de autohandel.

onlangs werd ik gebeld door een van de medewerkers van A&D auto te Amersfoort met het verzoek of ik zo vriendelijk wil zijn om mijn eerder geplaatste onderwerp wil verwijderen daar zei van mening zijn dat hun geen enkele blaam treft, mijn reactie was op dat moment dat ik daar best toe bereid was maar dat ik er geen enkel positief belang in zie als ik het onderwerp zou verwijderen tenzij A & D auto bereid is om mij tegemoet te komen in de door mij gemaakte kosten van mijn auto hier werdt zeer negatief op gereageerd maar naderhand was men bereid om daar over te praten inmiddels ben ik 2 keer in de showroom geweest maar heb nog geen oplossing kunnen ontdekken.
wordt vervolgd.................................

Erik
Joined : 17-jan-2009
Berichten : 7
Other Topics
Geplaatst : 22-jan-2009 22:09:06

Beste knegt,

ik kom uit dezelfde stad en helaas, ik hoor ook geen positieve verhalen over deze jongens.
Je verhaal klint echt als een nachtmerrie maar voor jou helaas, het is werkelijkheid!

Kijk dat je later ergens een auto tegenkomt die goedkoper is, of een andere uitgebreidere optie heeft is het risico van het vak. En dat geld natuurlijk niet alleen voor auto`s.

Ik hoop dat jullie er een beetje goed uit kunnen komen!
En voor wat betreft het verwijderen van een forum reactie... ik zou er niet aan denken.
Als zij goede zaken met je hadden gedaan was de forum reactie nooit aangemaakt. En daarbij komt, je doet toch niks verkeerds door de waarheid te vertellen!??

Succes met het vervolg!

Steven
Joined : 25-feb-2009
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 25-feb-2009 22:01:15

Nou ik heb wel een prima ervaring. Dit is geen bedrijf voor garantie. Je kunt hier tegen zeer scherpe prijzen hele interessante auto's kopen. Auto's die bij een dealer misschien wel het dubbele kosten, maar goed dan heb je ook garantie.

Ik heb voor een zeer scherpe prijs een Audi A4 gekocht en ik heb er geen spijt van. De auto is beter dan ik had gehoopt. De proefrit heeft mij overtuigd. Dan weet je meestal wel of de basis goed is en ja er moet ook wat worden vernieuwd aan deze auto, maar daar ging ik al van uit.
Dus ik had daarvoor al wat geld gereserveerd. Maar ik ben altijd nog veel goedkoper uit dan bij een dealer en ik heb een fantastische auto.

Probeer op een leuke vlotte manier zaken te doen met die jongens en het komt goed. Als je dat niet aankunt ga er dan maar niet heen. En als je helemaal zeker wilt gaan? betaal dan veel meer bij de dealer.

Steven.

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 25-feb-2009 22:30:19

Goed zo Steven. Maar dat lost de ervaring van deze mensen niet op.


Het probleem van deze bedrijven is dat ze (volgens uzelf) niet geschikt zijn voor de gemiddelde occasion klant. Echter, ze verkopen er wel aan. Dit is het ideale recept voor teleurstelling. En wat wil je niet hebben in deze tijd van internetforums? Juist, ontevreden klanten.


Dus, bedankt voor de inlichting... nu alleen hopen dat de autoleek die voorafgaande aan zijn of haar aankoop dit forum bezoekt twee keer nadenkt voordat deze bij A&D auto's koopt. Voor de slimme technieker is het juist de plek om een goede deal te maken.


Bedankt!

Jan
Joined : 27-jan-2010
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 27-jan-2010 11:07:25

Ook ik ben wezen kijken bij dit "autobedrijf" en ze zijn werkelijk waar een lachertje!
Van klantenservice hebben deze mensen geen kaas gegeten. Ze verkopen mooi opgepoetste tweedeRANGS auto's en de auto's die op hun website als "beschikbaar" vermeld staan staan er daar aangekomen helemaal niet eens tussen. De geadverteerde auto's zijn een lokkertje en als je eenmaal daar bent hebben ze een 2x zo dure optie voor je, maar de auto waar je voor kwam is in geen velden of wegen te bekennen!

Mijn vrouw en ik hebben geinformeerd naar een specifieke auto die wel op hun website stond maar die was (zoals velen van jullie ook al aangegeven hebben) NET verkocht terwijl wij vooraf nog gebeld hadden om te zeggen dat wij de auto kwamen bezichtingen.
We kwamen aan en er was geen hond die ons aankeek. Na even gewacht te hebben kwam er een uiterst stoer mannetje tevoorschijn die mijn vrouw een auto wilde aansmeren waar wij achteraf dmv het kenteken de dagwaarde van hebben kunnen achterhalen en de randdebielen (want dat zijn ze) zaten 1200 euro boven het bedrag van de dagwaarde.

Ik twijfel er geen seconde aan dat de APK niet klopt van de auto's die ze afleveren. Ze kunnen je van alles wijs maken, maar in hun manier van zaken doen is het evident dat het oplichters zijn.
Niemand gaat ervanuit dat een 2e hands auto technisch gezien lijkt op een auto die je net uit de winkel haalt, maar mensen auto's verkopen die "een gevaar op de weg blijken te zijn" is wel heel bizar!

Als je oplet zie je op hun website ook geen zichtbare kentekens waar andere EERLIJKE verkopers dat wel zichtbaar hebben omdat ze niks te verbergen hebben!

Tevens zijn ze ook niet aangesloten bij de Bovag, dus mensen ga er niet heen! Dit zijn OPLICHTERS eerste klas!

carfreak
Joined : 26-nov-2013
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 26-nov-2013 10:32:10

beste mensen

My dutch writing is not that great but I speak dutch fluently.

I too am a victum of th A&D (Ass & Dicks) autobedrijf. OMFG I bought a Kia rio 2000 1.5 LS for my family and when I went to look at this red cloured car I was impressed. It looked neat and beautiful. But turned out it was not so beautiful. I started the car took it for a short drive as instructed and was not even allowed to drive it too hard. HMM wonder why ???? After I agreed to pay 1500-EUR for the car I was just finished signing the papers and they asked me how I would like to pay the rijklaarbaar kosten ???? WTF is that. OMG I asked how much and guess what... 500-EUR on top of that. Because I had already signed I had to pay. But kind enough they put a new battery in which in my opinion is not worth 500-EUR. After leaving happy with my new car it was not even one day and the engine check like came on. My wheel was egg shaped and the electric window stopped working. I took it back and told them to fix it as I did not pay 500-EUR for nothing. Then changed the tire for a tredd that only had 1.7mm on it. The electric window worked for about 2 weeks and then broke all together.

After contacting them again about the issues they were supposed to fix they told me its out of their control now and I have to have it all fixed myself.

I then took it to my mechanic and he said this... My friend I will fix your car but its going to cost more than what you payed for it.

My dad came to visit and he fixed it all for me for free because he is a car machanic. THANK YOU DAD I LOVE YOU.

Now my window works, all 4 tires are new and the engine check light is still on. Dealers said that the intake sensor needs to be changed 600-EUR Sad

I am still driving my car but it jerks a lot and sometimes just dies on me Sad I hate you A&D Autos. Your business will fail and with this comment I will make sure that you get what you deserve.

Erik64
Joined : 14-jan-2015
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 14-jan-2015 12:50:06

Toch jammer dat ik niet voor de aankoop van een auto beter heb gezocht op internet.
Eind 2014 heb ik bij A&D auto's te Amersfoort een Toyota Celica uit 1996 voor €2000,00 gekocht.
Prima behandeld daar, proefrit gemaakt en het leek allemaal prima...... Ik had gezien dat de remblokken op waren maar die zouden vervangen worden en de auto was apk gekeurd....
Toen we de auto ophaalden zag het er inderdaad uit dat alles gedaan was.
Nu 4 maanden verder tijdens een check bij mijn garage komt het volgende aan de orde.
Remschijven voor veel te dun,
Handrem doet vrijwel niks, blijkt er achter totaal geen mogelijkheid om de kabel te bevestigen,
Remblokken helemaal op ( vraag mij nu af wat ze gedaan hebben )
Mijn vraag is dan nu ook hoe deze APK is goedgekeurd door dit bedrijf.
We zijn nu voor een kleine €1000,00 opgelicht en baal vreselijk.
Advies..... Koop nooit een auto daar, het lijkt prima, zijn vriendelijk ( tot het moment dat er wat is ) maar ze zijn absoluut niet te vertrouwen.

Blijvertj
Joined : 16-aug-2016
Berichten : 4
Other Topics
Geplaatst : 17-aug-2016 0:57:19

Woon in Beverwijk ging naar A&D in Amersfoort de auto waar ik voor kwam maar de auto startte niet.Ik had nog zo gezegd kom helemaal uit Beverwijks wil niet voor niks komen.Spreek ik de monteur hij zegd gauw weg wezen niks klopt hier.
Dit bedoel met eerlijke mensen.