volvo 440
Auteur Bericht
cindy
Joined : 18-jul-2006
Berichten : 118
Other Topics
Geplaatst : 15-jun-2006 7:33:06
Onderwerp : volvo 440

hallo,ik wil graag onze volvo verkopen op het net ,maar ik wil erbij zetten wat er mis is met de auto.Nu weet ik de naam niet meer van hetgene dat kapot is.Het heeft iets te maken met de versnellingsbak,nou ja als je nog lang doorrijd met de auto dan gaat de versnellingsbak kapot.Hij schaaft heel erg,de auto voor bij de banden.Het zijn iets van de honoconeten of zoiets.wie kan het me zeggen aub,mail me

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 15-jun-2006 10:40:12
Onderwerp : Re: volvo 440

Het probleem met de versnellingsbak, u schrijft in de opvolgende zin: "Hij schaaft heel erg"

Is deze zin van toepassing op de bak? Zo ja, dan heeft u waarschijnlijk een probleem met de koppelingsplaten. Let wel op, wanneer dit het probleem is dan moet de auto moeilijk op de koppeling weg te rijden zijn (Lees Versnellingsbak ).
Is dit niet het geval en heeft u alleen bijgeluiden dan kan het mogelijk zijn dat de versnellingsbak olie hard aan verversing toe is. Bent u niet zeker van uw zaak ga dan eens bij de dealer langs.

Dan heeft u nog klachten met de wielophanging en schrijft u over de homokineten. Als deze versleten zijn dan is waarschijnlijk de stofhoes kapot (geweest) of is de auto al op leeftijd? (Lees Wielen en ophanging )

Ik kan u helaas geen mailtje sturen, want u heeft geen account aangemaakt. Ik hoop dat u dus nog even op het forum langskomt.

Succes met de verkoop!