Auto BMT
Auteur Bericht
Joined : 09-mei-2009
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 09-mei-2009 1:08:55
Onderwerp : Auto BMT

Mensen, ga niet in zee met Auto BMT, adres: Stellingmolen 26, 7587 RV De Lutte. Website: www.autobmt.nl (op zich al een goedkoop in elkaar gezette website). Als je je auto op Marktplaats zet zullen ze je ongetwijfeld binnen geringe tijd een mail sturen met een bod. Indien je contact met ze opneemt willen ze graag een afspraak met je maken om je auto te KOPEN. Ze zullen volgens hen bij je aan de deur komen en betalen je zogenaamd direct contant. Komen doen ze wel, maar dan... Ze gaan je auto even bekijken. Vervolgens zeggen ze dat ze nog even in hun eigen auto telefonisch met hun baas moeten overleggen, maar dat ze daarna bij je binnen komen. In de veronderstelling dat ze er zo aan komen wacht je netjes op hun advies binnen, maar ze komen niet meer opdagen. In plaats daarvan gaat je telefoon en zeggen ze domweg: "er zat iets op je auto" en bieden ze ineens 750 euro minder en dat terwijl er niks zit. En op het moment dat ze je bellen zijn ze alweer op de terugweg dus als je echt graag je auto kwijt wil kan je kiezen: Of hun prijs of ze rijden gewoon door naar huis. Mensen die ze kennen en slechte ervaringen met ze hebben, reageer a.u.b. Misschien kunnen we er samen voor zorgen dat dit bedrijf zijn deuren sluit. Als je het eigenlijk al een bedrijf kan noemen. De eigenaar Paul Briedé moest zich schamen!!!

Gegroet,

Iemand die graag zou willen dat dit soort bedrijven niet langer deel uit maken van de auto-industrie.

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 09-mei-2009 23:57:02
Onderwerp : Auto BMT

Dus dit is een tactiek om de particulier onder druk te zetten om te verkopen?


In principe ben je natuurlijk nooit verplicht om je auto te verkopen, maar het is natuurlijk wel prettig voor mensen die in de toekomst zaken gaan doen met dit bedrijf dat ze weten wat hun te wachten staat.


Ik moet wel zeggen dat ik de term oplichters heel sterk gekozen vind. Maar dat is mijn bescheiden mening. Wanneer je onder druk gezet wordt moet je gewoon afscheid nemen. Mijn tip voor iedereen die een auto wil kopen waarbij de verkoper je over de streep wil trekken met trucs zoals: "Morgen krijg je deze korting niet meer." Gewoon negeren en alleen dingen doen waar je zelf achter staat.

Auto BMT
Joined : 30-mei-2009
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 30-mei-2009 14:46:51
Onderwerp : Auto BMT

Als eigenaar van Auto BMT laat ik ondanks de onbenulligheid van deze mail toch een reaktie achter om bij mijn klanten niet de indruk te wekken dat zij met een oplichter te maken hebben.
Oplichting is in mijn ogen alleen aan de orde als men iemand financiele of materiele schade toebrengt bij het bieden op auto’s is dit absoluut nooit het geval.
In het geval van deze ( klant ) voelde wij ons niet zo op ons gemak vanwege het milieu waarin wij terecht kwamen en hebben er voor gekozen om geen zaken te doen met deze klant.
Het is natuurlijk de bedoeling om daarbij ieder in zijn waarde te laten hetgeen tot mijn spijt niet gelukt is.
Zo blijkt maar eens te meer dat internet een heel mooi medium is maar ook heel gevaarlijk vanwege de anoniemiteit.

Met vriendelijke groet,

Auto BMT
Paul Briedé

UA:F [1.3.4_676]

chantal brutsch
Joined : 30-mei-2009
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 30-mei-2009 15:14:04
Onderwerp : Auto BMT

Goedenmiddag,

Graag wil ik op bovenstaande reactie reageren, omdat ik dan ook graag mijn ervaringen deel over dit bedrijf.
In februari dit jaar moest ik wegens omstandigheden mijn auto weg doen en kwam ik via via aan het bedrijf auto bmt. Ik legde mijn situatie uit, waarbij ze zeer begripvol met mij om gingen. Ik was mij er terdege van bewust dat de auto niet meer de jongste was en her en der wat onevenheden te zien waren. Hierdoor kan je natuurlijk ook niet de hoofdprijs verwachten! Ik heb ondanks dit uitgangspunt toch een hele mooi prijs voor mijn auto gekregen. Ik had als voorzorgmaatregel mijn vader erbij gehaald, omdat mijn kennis van auto's gering is en ik van de verhalen had begrepen dat handelaren niet echt te vertrouwen zijn, maar ook dat is niet het geval bij dit bedrijf. Keurig netjes!

Ik was/ben super tevreden en dat mag dan ook wel eens gezegt worden!!!

Leonie
Joined : 09-jun-2009
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 09-jun-2009 20:48:14
Onderwerp : Auto BMT

Hallo allemaal,
Ik heb even het bericht gelezen dat auto BMT als oplichter wordt betiteld. Persoonlijk ben ik het daar helemaal niet mee eens. Onlangs heb ik mijn auto verkocht en heb ik daar een goede prijs voor gekregen. Ik heb dus totaal geen klachten over Auto BMT. Zoals de eigenaar ook al aangeeft is internet een makkelijk, maar ook een gevaarlijk medium. Het is heel makkelijk om mensen te betitelen als oplichter zonder dat de waarheid getoetst kan worden. Alleen op basis van eigen ervaringen kan een mening worden weergegeven. Ga dus niet altijd af op meningen van anderen, probeer het zelf uit of auto BMT volgens u tot de categorie van oplichters behoort. Succes!

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 09-jun-2009 21:28:40
Onderwerp : Auto BMT

Beste Leonie en Chantal,


Hoe zijn jullie bij OccasionAdvies uitgekomen? Als je tevreden bent over een dienst, waarom ga je dan op internet kijken wie er achteraf niet tevreden is geweest en je welverdiende vrije tijd steken in het bestrijden van een mening van een ontevreden klant die eigenlijk geen klant is?


Beste AUTO BMT, ik vind de reactie van deze persoon zelf ook een beetje overdreven, zeker omdat er uiteindelijk geen zaken zijn gedaan. Ik laat zijn mening staan, maar de betichtingen haal ik weg.


Mvg, de webmaster

jve
Joined : 07-jul-2011
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 07-jul-2011 19:38:26
Onderwerp : Auto BMT

Ook wij hadden onze auto op marktplaats staan en kregen via de mail een bod op onze auto ,helaas was de heer Paul die week niet in NH ,maar zou zijn collega de week erop laten bellen want zelf was ie op vakantie.De daar op volgende week waren wij op vakantie dat hadden wij verteld ,direct erna[wij hadden niets meer gehoord ook na nog een mail gestuurd te hebben]heb ik wederom contact met Paul gehad die zou zodra ie weer in Noord Holland was/heen ging contact opnemen ,erna nogmaals van onze zijde een paar keer gebeld/sms verstuurd maar tot op heden [nu een maand ]verder nog steeds niets gehoord,wij gaan er ook vanuit dat ie er uiteindelijk niets in ziet ,maar het fatsoen dit gewoon even te mailen/bellen/sms'n was toch wel het minste geweest ,elk exportbedrijf dat nu reageerd kan wat ons betrefd de boom in ,want meerdere hebben gereageerd en afspraken niet na gekomen.
In eerste instantie dacht ik echt met een betrouwbaar bedrijf te maken te hebben[ook wat onderzoek zelf gedaan],maar niet dus