Hoe NAP gegevens weer correct te krijgen ??
Auteur Bericht
Joined : 24-sep-2009
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 24-sep-2009 22:57:31
Onderwerp : Hoe NAP gegevens weer correct te krijgen ??

Dag Lezers,

Heb een auto gekocht en daar bleek een gat te zitten in de km-stand van een paar duizend km's.
Hoe krijg ik dit ooit weer goed ???
Bij de dealer navraag gedaan, maar deze zeggen het niet gecorrigeerd te krijgen bij NAP ?
Betekent dit dat ik dit nooit meer goed krijg ?

Hoor heel graag de tips.. waarvoor veel dank !!!

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 24-sep-2009 23:40:27

Beste GB,


Er is mij verteld toen ik met de software van de Nationale Autopas begon te werken dat wanneer ik een fout zou maken in de opgave van de juiste kilometerstand, deze gecorrigeerd kan worden met een speciaal document. Deze moet door de persoon of houder van de het betreffende account ingevuld worden met de correctie en in papieren vorm ondertekend opgestuurd worden.


De persoon die deze opgave gedaan heeft zal u persoonlijk (denk ik) niet meer kunnen achterhalen. Ik zou daarom eerst contact opnemen met de Nationale Autopas en het probleem voorleggen. Misschien dat ze je voor een verschil van een paar duizend kilometer tegemoet willen komen. Zij weten ongetwijfelt welk account (dealer) de opgave gedaan heeft en zullen wel vaker deze klachten binnenkrijgen.


Je moet je ook niet teveel zorgen maken, zo'n klein verschil is goed uit te leggen. Het betreft de grote getallen van de met 50.000 tot meer dan 100.000km teruggedraaide tellers waar de NAP voor bedoeld is.