koop geen autos bij struijkautos in heeze
Auteur Bericht
Joined : 20-mrt-2010
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 20-mrt-2010 21:37:54
Onderwerp : koop geen autos bij struijkautos in heeze

dit bedrijf heeft geen nieuws aan mensen die bij struijkautos een auto kopen, wanneer
je achteraf gebreken aan je aangeschafte auto hebt. ik heb dit eerder meegemaakt.
heb zelf twee keer een auto van struijkautos gehad. de eerste was totaal los eens
geweest, de tweede een totaal slechte toestand verkerende auto, die gewoonweg apk goed
gekeurd werd. het bedrijf schupt je gewoonweg van hun plein af, als je met problemen of
verhaal afkomt. verkoper komt dan brutaal en non chalant uit de hoek.

wendy
Joined : 04-jan-2011
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 04-jan-2011 11:56:22
Quote relaxcar:
dit bedrijf heeft geen nieuws aan mensen die bij struijkautos een auto kopen, wanneer
je achteraf gebreken aan je aangeschafte auto hebt. ik heb dit eerder meegemaakt.
heb zelf twee keer een auto van struijkautos gehad. de eerste was totaal los eens
geweest, de tweede een totaal slechte toestand verkerende auto, die gewoonweg apk goed
gekeurd werd. het bedrijf schupt je gewoonweg van hun plein af, als je met problemen of
verhaal afkomt. verkoper komt dan brutaal en non chalant uit de hoek.

ik heb ook geen goede ervaring met struijk auto te heeze.
heb er in oktober een renault megane cabrio ide sport uitvoering gekocht voor 6.260 euro en na 2 maanden was de kap kapot en de brandstofregelaar en de brandstof sensor.
nu probeer ik dus die onderdelen aan te komen staat daar een back order op van minimaal een jaar!
ik weer contact gezocht met struijk en brief gestuurd over dat ik niet tevrede was met de auto en dat hun verplicht waren om dit kostenloos te vervangen.
krijg ik dus na een maand eindelijk antwoord maar nu van hun advocaat!?
meteen dreigementen uitvoeren en dat ik niet in mijn recht sta enz.
nu heb ik op internet al meerdere antwoorden gekregen dat ik dus wel in me recht sta en dat aannemelijk gevonden mag worden dat als je een auto van 6000 euro koopt dat die het dan 6 maanden probleemloos moet doen.
ben nog steeds in gevecht met het bedrijf en ga binnekort advocaat inhuren dus we wachten maar weer af.
maar voor mensen die ook problemen hebben gehad met struijk is het misschien een idee om ze eens hard aan te pakken met z´n allen