nooit een auto kopen bij autobedrijf vinkenwaard in alblasse
Auteur Bericht
Joined : 10-mei-2010
Berichten : 3
Other Topics
Geplaatst : 10-mei-2010 21:29:54
Onderwerp : nooit een auto kopen bij autobedrijf vinkenwaard in alblasse

Autobedrijf Vinkenwaard in alblasserdam
De grootste oplichters,een ander woord heb ik er niet voor.
Auto gekocht van af begin problemen en nog steeds.
Autobedrijf zou auto maken , nou kregen auto terug met zelfde klachten,
en nog meer zijn gewoon een stel oplichters !!!!!!!!!!

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 10-mei-2010 21:48:40

Hallo kramer,


Je kunt boos worden of je kunt het oplossen. Stel dit bedrijf op de hoogte dat de auto nog steeds niet gerepareerd is. Laat de auto keuren door een onafhankelijk keuringsstation, bijvoorbeeld ANWB, Dekra of merkdealer. Laat deze alle gebreken op papier zetten. Geef deze handelaar de mogelijkheid om de zaken op orde te brengen en laat ze de kopie van het keurrapport afvinken op wat ze opgelost hebben. Laat nu de auto opnieuw nakijken om te controleren of alles daadwerkelijk is opgelost.


Als zij nu afgetekend hebben dat zaken afgehandeld zijn, terwijl ze niks gedaan hebben dan heb je een sterke positie om deze handelaar voor het gerecht te halen. Let er wel op dat dit geld kost, dus voor reparaties van een paar honderd euro zou ik zelf het verlies pakken. Gezien de handel die ze hebben, denk ik dat u op het laatste uitkomt. Zag trouwens in eerste instantie alleen boten in de handelsvoorraad Razz


Succes

kramer
Joined : 10-mei-2010
Berichten : 3
Other Topics
Geplaatst : 11-mei-2010 7:24:22

Hallo Marnix

Bedankt voor reactie ja begrijp wat je bedoelt.
Kwaad worden is niet de oplossing,maar als je al 4 maanden niets anders dan ellende
hebt aan de auto dan word je dat wel een keer kwaad.
Heb diverse keren contact hehad met bedrijf en heeft meer dan een week in reparatie gestaan bij hun.
Ze hadden tweedehands rem klauwen erop gezet,terwijl ze vermelde nieuwe erop te hebben gezet.
Een dag erna remleiding kapot en ook gelijk de voor remmen.
Ben gelijk naar garage bedrijf gegaan en laten maken.Dit is een van de mankementen die er waren.
En nu reageren ze niet meer.
Er staan wel occassions op de site.

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 11-mei-2010 8:54:57

Ik begrijp helemaal dat u klem zit tussen goede wil en slechte uitvoering van de garage. Het enige dat je kunt doen is zelf het initiatief nemen en met een onafhankelijke keuring werken. Dan kun je namelijk naderhand de onwil of incompetentie van de garage bewijzen.


In het ergste geval laat je dan de auto repareren door een derde partij en de rekening leggen bij de verkoper. Zorg wel dat je vaart maakt, want de eerste 6 maanden heb je als namelijk de meeste rechten. Laat de garage dus niet langer rekken. In principe kun je dit in een week geregeld hebben.


Succes!

kramer
Joined : 10-mei-2010
Berichten : 3
Other Topics
Geplaatst : 12-mei-2010 21:29:06

Beste Marnix

Heb de auto al ieder keer laten maken door een ander autobedrijf.
De remmen en de andere gebreken.
Deze week was ook de radiator kapot, gemaakt wat bleek heel de
radiator verrot was dus gewoon een pil in gegooit met de verkoop.
Ook laten maken bij een ander autobedrijf.
Ik heb al geprobeerd om de rekeningen te verhalen bij de verkoper,
maar die geeft geen reactie op mijn verzoek.
Begrijpt dat de kosten niet zijn gebleven bij een paar honderd euro.