Onbetrouwbaar becar-Assen
Auteur Bericht
Joined : 24-mei-2010
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 24-mei-2010 15:59:27
Onderwerp : Onbetrouwbaar becar-Assen

De titel zegt het al onbetrouwbaar, heb er een auto gekocht van over de vijfduizend euro. Hoopte er een poos van te kunnen genieten. Helaas liet de auto mij na een week en 550 km verder helemaal in de steek. Lang verhaal kort, motor naar z'n grootje.
becar assen gebeld en uitgelegd wat er was gebeurd. becar zou intern overleggen om te kijken wat zij eventueel konden cq. wilden doen. 3 dagen later heb ik weer gebeld en kreeg te horen dat zij niet bereid waren om mij tegemoet te komen in de kosten.
Al met al heb ik hele dure km gehad.

Dus als ik zo vrij mag zijn!

KOOP GEEN AUTO BIJ BECAR ASSEN, GELD WEGGOOIEN KAN ALTIJD NOG!!!!

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 24-mei-2010 16:56:17

Hallo,


Als de auto al na een week kapot gaat heb je gewoon rechten. Ik neem aan dat u geen garantieplant heeft, maar voor dit soort zaken is er het het consumenten recht in Nederland. De problemen die je nu hebt vallen onder het kopje Verborgen gebreken . De verkoper heeft de zorgplicht die ervoor moet zorgen dat bedrijven u niet als particulier benadelen. Wat ik hier lees is dit klaarblijkelijk het geval.


Laat je niet aan de kant zetten en ga er vol in.


Nog een vraag, achteraf gezien, waren er tijdens de proefrit aanwijzingen die met de wetenschap van nu wezen op een slechte motor?