bovag garage honselersdijk
Auteur Bericht
Joined : 13-apr-2011
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 13-apr-2011 21:09:50
Onderwerp : bovag garage honselersdijk

Ik heb een auto gekocht bij een Bovag in Honselersdijk op 27 maart 2010. met 6mnd bovag garantie.
meteen al in april 2010 had ik een problemen met het koelvloeistof. hij is al paar keer daarvoor bij de
betreffende garage geweest. zelfs 2 weken om een nieuwe koppakking er in te zetten en nog andere dingen
wat niet goed waren. wel 10 punten waren niet in orde.
sinds 19 september 2010. hebben we weer een probleem aan de koelvloeistof namelijk dat er lucht in het systeem
komt waardoor de koelvloeistof eruit spuit.
vrijdag 24 september 2010 ben ik weer naar de garage geweest om dit probleem te verhelpen.
Maar met naar huis gaand bleek dat het probleem nog niet verholpen is.
Op 27 september 2010 was mijn garantie aflopen. (6mnd)
Nu was ik weer terug geweest en is de auto zeker 1 mnd in de garage geweest voor reparatie.
Ik kreeg hem terug en het was volgens hun gemaakt, maar nu lekt de koppakking weer volgens de ANWB.
Dus ze hebben geen deugdelijk product geleverd. En de storing is nog niet verholpen.
Ik heb de Garage over dit probleem gebeld maar hij wil me niet meer helpen.
Hij zegt dat het nu niet meer zijn probleem is want het is buiten de garantie tijd, maar het speelde toch al vanaf het begin???
En is nog niet goed opgelost.
Mijn vraag is heb ik nog recht om het probleem door die garage te laten repareren? dan wel kosteloos?
Want eigenlijk hebben ze dit in de garantie tijd niet goed gemaakt anders was het nu verholpen,
wat kan ik nu het beste doen.

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 13-apr-2011 21:17:21

Zucht, daar wordt je toch moedeloos van. En dan de opmerking, het is mijn probleem niet meer.


Deze garage is naar uw zeggen een Bovagbedrijf. Dan bieden ze ook garantie op hun reparaties. Dus, gewoon mee teruggaan en geef ze een waarschuwing, dat als het nu niet opgelost is, dat u dan uw vertrouwen in het bedrijf kwijt bent. Kunnen ze kiezen, of de auto terugnemen met teruggave van uw volledige aankoopbedrag (is inclusief smartegeld voor de geleden schade), of u laat de auto bij een andere partij repareren en presenteert de rekening aan dit bedrijf.
Oja, houd de Bovag op de hoogte, zij zijn de aangewezen instantie om te bemiddelen in deze.


Succes, en ik ben benieuwd hoe het afloopt!