Re: Rover 25
Auteur Bericht
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 21-jan-2006 11:22:00
Onderwerp : Re: Rover 25

Er staan 3 Rovers op de website die aan uw beschrijving voldoen. Ik heb uw vraag betreffende de motorisering even opgezocht in een boekje uit 2001 en hierin staat dat er 3 motortype zijn, namelijk een 1,4i / 1,8i en een diesel variant.

Wanneer u de kenteken gegevens wilt inzien kan dat op de website van de RDW

Ik heb zelf nog even gekeken en zelfs de Rover 214 heeft een 1,4 liter (1396 cc) inhoud. Dus de informatie die u van de ANWB-site heeft geplukt zou ik nog eens dubbel-checken.

Wat betreft onderdelen voor een auto van een failliette fabrikant. De reguliere onderhoudsproducten, zoals luchtfilters, remmen, banden, etc. etc. zijn universeel overal te verkrijgen. Voor meer specifieke onderdelen, zoals carrosseriedelen, interieur, motoronderdelen, etc. deze zijn meestal nog te verkrijgen uit voorraadmagazijnen of via fabrikanten die imitatie onderdelen maken of natuurlijk via de sloop!
Tenslotte waar moet u zijn voor onderhoud? Waar dit het voordeligst is natuurlijk of waar u zich op uw gemak voelt.

Mijn mening over Rover? Tja, ik vind dat een auto een airco moet hebben, een pittige motor en een goede wegligging. Ik heb nog nooit in een Rover gereden dus daar kan ik niets over zeggen. Voor deze vraag moet u gebruikerservaringen hebben of zelf gewoon een stukje gaan proefrijden bij de dealer.

Succes met de aankoop!