[Waarschuwing] Eigenbeheer groep Opmeer, Michael van Workum
Auteur Bericht
Joined : 08-jan-2014
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 08-jan-2014 21:34:04
Onderwerp : [Waarschuwing] Eigenbeheer groep Opmeer, Michael van Workum

Ik bood mijn auto te koop aan op Marktplaats en werd benaderd door "Eigenbeheer groep", cq Michael van Workum.
Geen al te net mailtje, enkel "wat is je bodemprijs".
Ik reageerde met een normaal mailtje en de prijs die ik voor mijn auto had willen krijgen.
Vervolgens krijg ik een kortaf mailtje dat enkel bestaat uit een 06-nummer.

Ik kreeg hier al een slecht gevoel bij, mensen die zo'n beroerd gevoel voor omgangsvormen hebben nemen het meestal met andere zaken ook niet zo nauw.
Toch maar even opgebeld met de vraag "Dus u had interesse in mijn auto?"
Antwoord : "Welke ? Weet ik veel waar je het over hebt !".
Met tegenzin even uitgelegd, "Oh die... Ja je prijs is belachelijk".

Prima, zo hoeft het handelen voor mij niet, afgekapt.

Afijn, een week later haal ik op marktplaats een beetje van de prijs af, krijg ik opeens een scheldmailtje opgestuurd,
ik citeer, "hahahaha van de week bel je nog op 2750.- en geen cent minder kaffer"
opgevolgd door een mailtje met, ik citeer, "Hahaha turkenbak met spiolers eigenaar .verkoop wil niet lukken homo",
opgevolgd door een mailtje met, ik citeer, "confronterend he amsterdams patsertje".

Deze stalking heb ik blijkbaar enkel verdiend omdat ik mijn prijs heb verlaagd op marktplaats, nadat meneer 'm niet wou kopen.

Ik ben blij dat ik geen zaken heb gedaan met Eigenbeheer groep / Michael van Workum, zeker omdat ik nu na onderzoek op internet niet de enige blijk te zijn die onbehoorlijk door hem / dit bedrijf zijn behandeld.

Justin
Joined : 14-feb-2014
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 14-feb-2014 10:32:42

Hallo ik ben Justin, ik ben 32 jaar en kom uit Utrecht.

ik ben ook bezig om mijn VW Scirocco te verkopen op diverse websites.
Het valt mij ook niet mee hoe mensen tegenwoordig reageren, het lijkt wel alsof je niet eens zelf mag weten wat je voor je auto wilt ontvangen.
Ik heb ook al veele mailtjes gekregen met rare reacties, hier ben ik niet op in gegaan.

Pygmee ik snap dat het vervelend is zulke mensen, je kan er beter niet op in gaan.

Groet Justin

A
Joined : 07-mrt-2017
Berichten : 13
Other Topics
Geplaatst : 14-apr-2017 9:58:54

Jeetje Ik heb ook heel wat trammelant over dit bedrijf
Zie mijn bericht op het Forum (Saab 9-3 estate gekocht bij " Noord-Holland auto.nl ")

A
Joined : 07-mrt-2017
Berichten : 13
Other Topics
Geplaatst : 15-apr-2017 10:36:56

q
[Modified by: A on april 15, 2017 10:31 PM]

A
Joined : 07-mrt-2017
Berichten : 13
Other Topics
Geplaatst : 01-aug-2019 10:16:32

.

Boerinnetje
Joined : 01-aug-2023
Berichten : 3
Other Topics
Geplaatst : 01-aug-2023 20:02:43

Adres. De Veken 207 c4 opmeer.