Saab 9-3 estate gekocht bij " Noord-Holland auto.nl "
Auteur Bericht
Lid sinds : 07-mrt-2017
Berichten : 10
Andere Onderwerpen
Geplaatst : 07-mrt-2017 18:16:14
Onderwerp : Saab 9-3 estate gekocht bij " Noord-Holland auto.nl "

29 december hebben wij een saab 9-3 estate gekocht bij Noord-holland auto .nl in de Goorn (NH)
Het bedrijf (Michel van Workum )dat een passie voor Zweedse auto heeft,alleen niet voor een klant die 5 duizend euro heeft betaalt voor een Saab
Toen wij de auto gingen ophalen was de tank leeg ,dus gelijk gaan tanken.
Tankstation was ongeveer 500 meter verder op.
We wilden toen de auto weer starten ,maar deed niets meer (accu leeg)
Dat moest al een voor bode zijn geweest van een auto die mij een nog veel meer geld zou gaan kosten
Volgende dag wij met het gezin naar Adam ,begint het lampje CHECK ENGERGIE te branden ,
met dicht geknepen billen naar huis gereden en contact gezocht met de heer van Workum
Ik kon na een paar dagen bij hem terecht en zij dat ik me niet zo druk moest maken over het brandende lampje
Daar aan gekomen ,klep open en hij onder de kap wat dingen los gehaald en klep weer dicht.
toen nog even de computer gereset.
Na afloop nog even wat gepraat ,en weer naar huis gereden
Ongeveer na 75km begon weer het lampje te branden
Weer gebeld met de Heer van Workum ""JA IK BEL JE WEL OP WANNEER JE LANGS KAN KOMEN)
En maar wachten Wachten en wachten tot dat ik maar naar een Saab specialist ben gegaan om hen uit te laten lezen.
Ik schrok mij rot!! Veel storingen en meldingen van allerlei dingen zelf van de gordelspanners
De monteur zij tegen mij dat de sensoren een aanrijding had gedetecteerd.
Nu kan je (omdat je het nu weet ook zien )zien dat hij is gespoten
ook bleek dat links voor de veer was gebroken
Kortom Ik voel en ben genaait door de heer Michel van Workum van Noord-Holland auto .nl
Ik hoor niets meer van de man, telefoon geblokkeerd door de beste man
Mail reageert hij ook niet
Wel 5 duizend euro vangen van een hard werkende vader en dan niets meer van je laten horen voor een oplossing
Er word door de SAAB specialist gezocht naar een gebruikte computer die er dan nog ingebouwd moet worden
hij vermoed dat we er dan nog niet zijn ,want er schijnt nog een storing in het stuur kolom te zitten
Het is afwachten nu wat het allemaal moet gaan kosten
Ik vind het zuur dat als je van auto's, weinig verstand heb, je zo kan beetgenomen word door een man die zegt dat service nog gewoon is, en zich Saab kenner noemt
Dus mensen ,denk goed na of je bij dit bedrijf wel een auto wil kopen.
service van 0,0
conclusie: spaargeld weg en een hoop ellende en een auto die niet is te vertrouwen.

Ad


oja het bericht van '' EIGEN BEHEER GROEP"" is ook van dit bedrijf ,kwam ik iets te laat achter

Wij gaan weer verder met de Soap:
Weer ellende met de Saab, wij moesten naar Amsterdam en dat werd een hel, de auto reed bijna niet meer.
De auto naar de garage (Saab specialist Zentveld van Breemen )Zeer goeie garage die ons wel goed heeft geholpen
Na twee weken hebben ze de auto helemaal goed gekregen, maar daar kwam wel een vette rekening uit.
Met deze rekening van 1700,00 euro (totaal alles) ben ik naar Michel van Workum gegaan, om te vragen voor een tegemoetkoming .
Ik heb gevraagd van een tegemoetkoming van 500,00 euro ( wat ik vrij netjes vind op dit bedrag van 1700,00) ,maar hij kwam met 125,00 euro,en daar was ik het niet mee eens, en is tot 200,00 euro gekomen.
Ik had een eerlijke afhandeling verwacht
uit teleurstelling hebben wij dit bericht hier bij gezet
Twee dagen later een factuur gekregen v/d twee honderd euro met een verhaal van :dat wij het bedrijf geen kans hadden gegeven om de auto een diagnose te laten stellen bij Saab Zaanstad
(Nu wil het verhaal dat dit bedrijf Noord Holland Auto niets en ook niets van zich liet horen.)
Ik had de heer Michel van Workum gebeld met wat hij met deze brief wilden bereiken want het voelt namelijk als een schop natrappen
Hij vertelde niets van deze brief te weten, en dat deze door zijn vrouw was verstuurd ,en stelde voor om neutraal terrein even van gedachten te wisselen
Bij de Mac Donalds (Vreemd achteraf)
Hij had dit verhaal op dit forum bericht gelezen en was zeer verontwaardigt
wij hadden daar terplekke een afspraak gemaakt ; Ik zou dit verhaal verwijderen, en ik zou nog eens tegemoetkoming van 200,00 krijgen.
Maar helaas ,dat heeft hij nog steeds niet gedaan, en net nog gebeld met hem, en hij is het ook niet meer van plan omdat hij dit chantage vindt terwijl dit verhaal gewoon de waarheid is.
Afspraken komt hij weer eens niet na !
Hij zou ook nog contact opnemen met Saabspecialist Zendveld van Breemen over de rekening van 1700,00 euro die wij hadden gehad op een auto die geleverd was in (uitmuntende staat)ook niet gedaan!
Daarom dit waargebeurde verhaal maar weer gepost voor iedereen
Beste mensen denk na voor dat je hier en auto koop!!!!!! ,want dit bedrijf laat je zwemmen,en zij zwemmen weg met jou zuur verdiende spaar centen !!!!!!!!!!!!

Ad

Noord-Holland auto
Lid sinds : 13-apr-2017
Berichten : 2
Andere Onderwerpen
Geplaatst : 13-apr-2017 23:19:40
Quote A:
29 december hebben wij een saab 9-3 estate gekocht bij Noord-holland auto .nl in de Goorn (NH)
Het bedrijf (Michel van Workum )dat een passie voor Zweedse auto heeft,alleen niet voor een klant die 5 duizend euro heeft betaalt voor een Saab
Toen wij de auto gingen ophalen was de tank leeg ,dus gelijk gaan tanken.
Tankstation was ongeveer 500 meter verder op.
We wilden toen de auto weer starten ,maar deed niets meer (accu leeg)
Dat moest al een voor bode zijn geweest van een auto die mij een nog veel meer geld zou gaan kosten
Volgende dag wij met het gezin naar Adam ,begint het lampje CHECK ENGERGIE te branden ,
met dicht geknepen billen naar huis gereden en contact gezocht met de heer van Workum
Ik kon na een paar dagen bij hem terecht en zij dat ik me niet zo druk moest maken over het brandende lampje
Daar aan gekomen ,klep open en hij onder de kap wat dingen los gehaald en klep weer dicht.
toen nog even de computer gereset.
Na afloop nog even wat gepraat ,en weer naar huis gereden
Ongeveer na 75km begon weer het lampje te branden
Weer gebeld met de Heer van Workum ""JA IK BEL JE WEL OP WANNEER JE LANGS KAN KOMEN)
En maar wachten Wachten en wachten tot dat ik maar naar een Saab specialist ben gegaan om hen uit te laten lezen.
Ik schrok mij rot!! Veel storingen en meldingen van allerlei dingen zelf van de gordelspanners
De monteur zij tegen mij dat de sensoren een aanrijding had gedetecteerd.
Nu kan je (omdat je het nu weet ook zien )zien dat hij is gespoten
ook bleek dat links voor de veer was gebroken
Kortom Ik voel en ben genaait door de heer Michel van Workum van Noord-Holland auto .nl
Ik hoor niets meer van de man, telefoon geblokkeerd door de beste man
Mail reageert hij ook niet
Wel 5 duizend euro vangen van een hard werkende vader en dan niets meer van je laten horen voor een oplossing
Er word door de SAAB specialist gezocht naar een gebruikte computer die er dan nog ingebouwd moet worden
hij vermoed dat we er dan nog niet zijn ,want er schijnt nog een storing in het stuur kolom te zitten
Het is afwachten nu wat het allemaal moet gaan kosten
Ik vind het zuur dat als je van auto's, weinig verstand heb, je zo kan beetgenomen word door een man die zegt dat service nog gewoon is, en zich Saab kenner noemt
Dus mensen ,denk goed na of je bij dit bedrijf wel een auto wil kopen.
service van 0,0
conclusie: spaargeld weg en een hoop ellende en een auto die niet is te vertrouwen.

Ad


oja het bericht van '' EIGEN BEHEER GROEP"" is ook van dit bedrijf ,kwam ik iets te laat achter



Wij gaan weer verder met de Soap:
Weer ellende met de Saab, wij moesten naar Amsterdam en dat werd een hel, de auto reed bijna niet meer.
De auto naar de garage (Saab specialist Zentveld van Breemen )Zeer goeie garage die ons wel goed heeft geholpen
Na twee weken hebben ze de auto helemaal goed gekregen, maar daar kwam wel een vette rekening uit.
Met deze rekening van 1700,00 euro (totaal alles) ben ik naar Michel van Workum gegaan, om te vragen voor een tegemoetkoming .
Ik heb gevraagd van een tegemoetkoming van 500,00 euro ( wat ik vrij netjes vind op dit bedrag van 1700,00) ,maar hij kwam met 125,00 euro,en daar was ik het niet mee eens, en is tot 200,00 euro gekomen.
Ik had een eerlijke afhandeling verwacht
uit teleurstelling hebben wij dit bericht hier bij gezet
Twee dagen later een factuur gekregen v/d twee honderd euro met een verhaal van :dat wij het bedrijf geen kans hadden gegeven om de auto een diagnose te laten stellen bij Saab Zaanstad
(Nu wil het verhaal dat dit bedrijf Noord Holland Auto niets en ook niets van zich liet horen.)
Ik had de heer Michel van Workum gebeld met wat hij met deze brief wilden bereiken want het voelt namelijk als een schop natrappen
Hij vertelde niets van deze brief te weten, en dat deze door zijn vrouw was verstuurd ,en stelde voor om neutraal terrein even van gedachten te wisselen
Bij de Mac Donalds (Vreemd achteraf)
Hij had dit verhaal op dit forum bericht gelezen en was zeer verontwaardigt
wij hadden daar terplekke een afspraak gemaakt ; Ik zou dit verhaal verwijderen, en ik zou nog eens tegemoetkoming van 200,00 krijgen.
Maar helaas ,dat heeft hij nog steeds niet gedaan, en net nog gebeld met hem, en hij is het ook niet meer van plan omdat hij dit chantage vindt terwijl dit verhaal gewoon de waarheid is.
Afspraken komt hij weer eens niet na !
Hij zou ook nog contact opnemen met Saabspecialist Zendveld van Breemen over de rekening van 1700,00 euro die wij hadden gehad op een auto die geleverd was in (uitmuntende staat)ook niet gedaan!
Daarom dit waargebeurde verhaal maar weer gepost voor iedereen
Beste mensen denk na voor dat je hier en auto koop!!!!!! ,want dit bedrijf laat je zwemmen,en zij zwemmen weg met jou zuur verdiende spaar centen !!!!!!!!!!!!

Ad

Beste Ad peerdeman,
WIJ WORDEN DOOR U GECHANTEERD !
u heeft inderdaad bij ons een Saab gekocht.
het betreft een aankoop zonder garantie met 800 euro korting aangekocht op 28 dec.2016.
het lampje heeft u idd bij ons gemeld en wij hebben het voor u uitgelezen , u heeft ons verder nooit gebeld om het euvel voor te leggen dus wij zijn niet door u in de gelegenheid gesteld zelf een diagnose te laten stellen bij onze eigen Saab specialist, na bijna vier maanden komt u met een rekening die schandalig hoog is, wij hebben uw facturen getoond bij meerdere garagehouders en ook zij vertelde ons wat wij al dachten dat u bij de dealer bent opgelicht en nu wilt u de kosten op ons verhalen, wij hebben voor de luchtmassa meter 200 euro op uw rekening gestort maar het is niet genoeg vind u, U CHANTEERD ONS met deze uitspraken op internet u wilt meer geld van ons, gelukkig hebben wij uit voorzorg en een onderbuik gevoel dat u verder ging met chanteren de gesprekken opgenomen en de door u verder genoemde klachten die wij hier lezen heeft u zelfs heden middag niet bij ons gemeld, ik heb u zelfs hedenavond nog via watsap laten weten dat ik al enige dagen bezig ben met uw schandalig hoge facturen van de dealer en dat ik mijn uiterste best zou doen om dat geld voor u terug te krijgen, u zult begrijpen dat na het lezen van al uw onzin ik dat nu niet meer doe, WIJ LATEN ONS NIET LANGER DOOR U CHANTEREN , U HOEFT NIET MEER TE BEDELEN VOOR GELD WANT WIJ GEVEN U GEEN GELD MEER, AD PEERDEMAN LIEGT OVER DE HELE KWESTIE EN HEEFT BIJ DE DEALER 1700 EURO BETAALD OMDAT ZIJ EEN VERKEERDE DIAGNOSE HEBBEN GESTELD EN HET HEM LATEN BETALEN . Ad Peerdeman zal nu weer boos worden, hij is altijd boos en ontevreden , wij hebben ons best gedaan maar laten ons niet chanteren met " ik zet het op het net en telefoontjes of we al gestort hebben op zijn rekening" Ad Peerdeman heeft ons vanavond 4x gebeld om te bedelen of het geld al op zijn rekening was gestort en meneer krijgt zijn zin niet en zet het binnen het uur op het net, we hebben al 200 euro betaald om van hem af te komen maar Ad peerdeman stopt niet en wil meer geld. Helaas Ad peerdeman wij stoppen met betalen.
Wij gaan verder niet reageren of verder in discussie met Ad Peerdeman.
Mocht iemand vragen hebben over deze kwestie bel ons rustig op en u bent allen van harte welkom om de opgenomen gesprekken te komen beluisteren of voor een vrijblijvende proefrit.
Een bezoek aan Noord-Holland auto is flexibel mogelijk 7 dagen per week op afspraak.
Met vriendelijke groeten
Jolanda van Staverden
Noord-Holland auto
Hand-eg 6
1648GD
de Goorn
[Modified by: Noord-Holland auto on april 13, 2017 11:25 PM]

A
Lid sinds : 07-mrt-2017
Berichten : 10
Andere Onderwerpen
Geplaatst : 14-apr-2017 7:13:14

Heb naar alle waarheid geschreven, Toch wel vreemd dat er anders op het forum net zo een verhaal staat.
Boos ben ik nooit geweest, Jolanda (Michel zijn vrouw) ging vreselijk te keer tegen mij.
Moest dan ook zonder haar afspreken bij de Mac Donald Toch vreemd!
Wat hierboven over mij is geschreven klopt dus niet,en als de gesprekken zijn opgenomen, kun je ook horen
dat ik steeds heel netjes en beleefd ben gebleven.

A
Lid sinds : 07-mrt-2017
Berichten : 10
Andere Onderwerpen
Geplaatst : 14-apr-2017 8:32:44

EERLIJKHEID DUURT HET LANGST !!
Ad

A
Lid sinds : 07-mrt-2017
Berichten : 10
Andere Onderwerpen
Geplaatst : 15-jul-2017 21:28:59

,

A
Lid sinds : 07-mrt-2017
Berichten : 10
Andere Onderwerpen
Geplaatst : 28-jan-2018 21:18:58

,