Autobedrijf Mert Duiven ontevreden reviews
Auteur Bericht
Joined : 23-feb-2015
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 23-feb-2015 10:44:11
Onderwerp : Autobedrijf Mert Duiven ontevreden reviews

In september heb ik een auto(nieuwe APK) gekocht bij Autobedrijf Mert. De handelaar verzekerde mij dat ik hier 1 jaar mee kon rijden. Na een week startte de auto niet meer. Accu was kapot. Aangezien Mert in de eerste maand alle reparaties gratis zou doen, belde ik hem op. Hij wilde het repareren, maar dan moest ik naar hem toekomen. Aangezien de auto kapot was, kon dat natuurlijk niet. Daarom heb ik dat zelf moeten betalen.

In december waren de banden volledig versleten. De bandenverwisselaar vertelde mij dat deze banden al jaren niet goed waren en dat ik geluk had dat ik geen klapband had.

In februari liet ik de auto controleren bij een garage. Na een korte inspectie zei de garagehouder dat ik de auto naar de sloop moest brengen. Het gehele onderstel was doorgeroest. Bovendien zaten er gaten in de uitlaat en liepen de remmen aan. De reparatiekosten waren veel hoger dan de waarde van de auto. De garagehouder gaf aan dat deze auto in september nooit door de keuring had mogen komen.

Na deze informatie belde ik Autohandel Mert. Ik belde niet om geld krijgen, maar om aan te geven dat het erg gevaarlijk is om dit soort auto’s te verkopen. Hierop reageerde hij kwaad en agressief. Hij was niet begaan met de klant, maar met zijn eigen portemonnee.

Ik ben mij bewust dat in deze prijsklasse niet veel verwacht mag worden. Maar ik schrok van het feit dat de garagehouder mij vertelde dat ik geluk had gehad. Deze autohandel is erg slecht bevallen. Ik adviseer daarom: indien je hier echt een auto wil kopen, laat deze controleren door een onafhankelijke garage. Maar het beste is toch om naar een andere handel te gaan.

Mike
Joined : 25-feb-2017
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 25-feb-2017 21:14:30

Koop hier NOOIT je auto!

Hier heb ik een auto gekocht die na dag 1 al kapot was. Hij belooft het steeds gratis te repareren. Maar na twee maanden zit ik nog steeds met een kapotte auto. Mert is telefonisch niet bereikbaar tenzij je beld met een ander nummer, dan beld hij zelfs netjes terug. Na meerdere afspraken voor een dichte deur te hebben gestaan, ben ik meneer Mert met zijn bedrijf helemaal zat.

Graag wil ik weten of meer mensen problemen met dit bedrijf hebben.