Autobedrijf Katwijk te Noordwijk
Auteur Bericht
Joined : 30-sep-2015
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 30-sep-2015 21:34:32
Onderwerp : Autobedrijf Katwijk te Noordwijk

Hallo mensen,

Ik wil een tweedehands auto kopen bij autobedrijf Katwijk. Is er iemand die ervaringen heeft met dit bedrijf?

Ik zou je reaktie zeer op prijs stellen.

Tiddo
Joined : 28-dec-2015
Berichten : 8
Other Topics
Geplaatst : 28-dec-2015 0:31:26

Niet doen!!!

[Modified by: Tiddo on december 28, 2015 12:54 AM]

Tiddo
Joined : 28-dec-2015
Berichten : 8
Other Topics
Geplaatst : 28-dec-2015 0:34:21

Ton Van den Oetelaar
Mijn vrouw 2 maanden geleden een mini cooper gekocht, achteraf bleek er veel mis mee, kosten oplopend tot 1500 euro, men had gezegd dat ik 3 maanden garantie had, maar meneer geeft geen reactie meer.... Slechte SERVICE!!!!!!!!!


Alyssa Chantal
bloedhonden zyn het.. gadverdamme wat een schijtservice!!!


Angela van den Oetelaar
Nooit meer een auto kopen daar, mooie praatjes is van een oud vrouwtje geweest!!!!


[Modified by: Tiddo on december 28, 2015 01:23 AM]

Tiddo
Joined : 28-dec-2015
Berichten : 8
Other Topics
Geplaatst : 28-jan-2016 1:37:34

We hebben op een VW Golf GTI een aanbetaling gedaan, er is toen afgesproken dat wij de auto konden ophalen. Er is niet verteld dat de auto gekeurd moest worden bij de RDW en geïmporteerd moest worden

Wij hebben toen de auto willen verzekeren met dit kenteken en dit lukte niet, toen hebben wij telefonisch contact opgenomen om te vragen waarom dit was en toen werd ons verteld dat de auto geïmporteerd moest worden

De auto kon niet opgehaald worden omdat de auto herkeurd moest worden omdat ze het dak waren vergeten mee te rekenen werd ons verteld, de afspraak is toen verzet als uiterste datum beloofd en wij gingen hier mee akkoord.

Toen ben ik afgelopen maandag gaan bellen en toen werd mij verteld dat zaterdag zeker wel haalbaar was maar er was nog niks bekend. Ik ben toen zelf actie gaan ondernemen en kwam er toen achter via het RDW dat de auto onder controle bij de politie staat omdat de auto niet vertrouwd word

Tevens dachten wij een auto te kopen bij een Bovag dealer... reclame maken met vlaggen op de deur een sticker van de Bovag. Ik heb de Bovag gebeld en ze gaven aan dat autocentrum Katwijk misbruik maakt autocentrum Katwijk is niet lid van de Bovag

[Modified by: Tiddo on januari 28, 2016 01:56 AM]

Tiddo
Joined : 28-dec-2015
Berichten : 8
Other Topics
Geplaatst : 29-jan-2016 1:13:50

AD
Met de kilometers wordt er gesjoemeld en het standaardpraatje van een oud vrouwtje geweest

Tiddo
Joined : 28-dec-2015
Berichten : 8
Other Topics
Geplaatst : 29-jan-2016 1:16:28
Tiddo
Joined : 28-dec-2015
Berichten : 8
Other Topics
Geplaatst : 29-jan-2016 1:17:50
Tiddo
Joined : 28-dec-2015
Berichten : 8
Other Topics
Geplaatst : 06-jun-2016 2:08:14

Goedemiddag,
Afgelopen augustus 2015 heb ik bij jullie een BMW 535D uit 2005 gekocht met een kilometerstand van 247864 km voor €8900,- (€5500,- + inruil BMW 530D uit 2002 en CBR900RR uit 2000)
Echter is er sinds 2 dagen de mogelijkheid om als particulier de volledige kilometerregistratie op te vragen.
Dit heb ik gedaan, en mijn auto blijkt al zeker 2x te zijn terug gedraaid, waarbij duidelijk dat hij minsten 200000 km is terug gezet totaal.

Dit hadden jullie als bedrijf mij moeten vertellen, maar in plaats van dat is hij aan mij verkocht met een stand van 247864 km

Als dit mij was duidelijk gemaakt van te voren, dan had ik er zeker een andere bedrag voor willen betalen of ik had hem laten staan.

Een auto waar dus minstens 447864 km op staat, heb ik nu gekocht voor het bedrag van een auto waar 247864 km op zou hebben gestaan, dit is een misleiding en dus strafbaar.

Daar de auto na wat reparaties verder helemaal in orde is en omdat het +- 6 maanden geleden is, verwacht ik niet dat jullie de auto zullen terug nemen en dat vraag ik ook helemaal niet.
Echter zou een vergoeding op zijn plaats zijn, dit omdat ik straks bij verkoop de auto voor beduidend minder moet verkopen dan nodig had geweest.

Kevin535D
Joined : 07-jun-2016
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 07-jun-2016 10:47:50

Hoi Tiddo,

hoe komt u aan dat bericht?

dat is namelijk mijn bericht wat ik zelf heb verzonden naar Autocentrum Katwijk

Sander
Joined : 15-jul-2018
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 15-jul-2018 9:09:03

Goedemiddag beste cliënten van ons bedrijf,

Het is een (zeer) late reactie van ons, maar graag wil de negatieve reviews toch beantwoorden en waar daar trachten op te lossen.
Helaas was ik niet werkzaam ten tijde van deze reviews, maar voel me terdege aangesproken als verkoopleider.

Ik kan niet ontkennen dat er in het verleden wellicht misstanden zijn geweest met ex-werknemers, daar is de afgelopen jaren hard aan gewerkt om deze uit te bannen.
Inmiddels wordt er al jaren elke ingeruilde of aangekocht auto gechecked via het NAP/WOK register en zullen deze misstanden nooit meer voorkomen, tevens wordt er Autotrust garantie geleverd op auto's tm 10 jaar.

Het blijft voor iedere autohandelaar(zoals wij) ook soms onmogelijk om een terug gedraaide kilometer tellerstand te achterhalen, dit gebeurt eigenlijk alleen bij geïmporteerde auto's(daar is geen NAP check bijv. voor mogelijk!), daarom worden de door ons aangeboden geïmporteerde auto's aangekocht bij officiële merkdealers in bijv. Duitsland, Frankrijk, Italië, Zweden en Noorwegen, waardoor dus dit euvel pertinent uit de wereld is geholpen! U zult begrijpen dat auto's bij merkdealers ten alle tijden een sluitende onderhoudshistorie hebben en veelal overdraagbare merk garantie.

Helaas kan ik niks veranderen aan het verleden, maar u wel allen aangeven dat er geleerd is van de fouten en deze niet meer zullen voorkomen!

Onze excuses voor dit verleden en wellicht tot in de toekomst.

mvg Sander


Tiddo
Joined : 28-dec-2015
Berichten : 8
Other Topics
Geplaatst : 21-jun-2019 21:07:10