Hernia enz enz
Auteur Bericht
Joined : 05-okt-2004
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 05-okt-2004 23:39:36
Onderwerp : Hernia enz enz

Hallo allemaal wij hebben een busje aangeschaft omdat het beter was voor mij om in te stappen, mij rug is echt niet meer wat het wezen moet, ik ben 3 keer geopereerd en in een gewone auto kan ik niet meer instappen omdat mijn rug op 2 plaatsen is vastgezet, mijn vraag is aan jullie heb ik dan kans dat ik onze grijs kenteken kan behouden?
Want zelf rijden kan ik niet eens...
Mvg Fred....

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 07-okt-2004 12:36:42

Tja, dan moet je ergens ingeschreven staan als invalide, maar waar?? dat weet ik niet. Want de invalide onder ons mogen wel grijs kenteken blijven rijden. Over auto's en occasions kan ik u van alles vertellen, maar over dit onderwerp durf ik niets te zeggen. Misschien kan u het eens aan uw dokter vragen.

U bent waarschijnlijk niet de enige die met dit probleem te maken heeft, dus mocht u of iemand anders op dit forum het antwoord hebben dan zie ik dit graag terug hier op het forum.

Let op! Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: op het moment zijn dit alleen plannetje van de regering die een steeds vastere vorm aannemen, maar nog altijd veranderd kunnen worden.