rover 416 si
Auteur Bericht
Joined : 12-apr-2007
Berichten : 2
Other Topics
Geplaatst : 12-apr-2007 22:19:42
Onderwerp : rover 416 si

ik ben op zoek naar een 2hands auto met niet al te veel kilometers en die vooral komfortabel is en veel bagageruimte en binnenruimte heeft.
ik zie dat rover voor een redelijke prijs zo;n auto heeft, misschien logisch gezien ze failiet zijn, maar doet volgens mij niets af aan de kwaliteit van de auto.
ik zie dat een 400 serie (416 si) goed te krijgen is, maar is deze nog goed te onderhouden? doen garage's nog wel onderhoud voor deze auto's, ook bedrijven als kwikfit ofzo.
ik vind het ook erg lastig om een andere auto te vinden voor dit geld die dezelfde luxe en ruimte bied als bij rover. misschien iemand een tip, of is juist rover een goede keus?

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 12-apr-2007 23:16:32
Onderwerp : rover 416 si

Hoe goed Rover kwalitatief is weet ik niet, maar wat betreft onderhoud en onderdelen hoef jeje geen zorgen te maken. Het is gewoon een auto, dus een monteur van een ander merk of kwikfit kan de auto ook onderhouden.


De onderdelen hoeven ook niet orgineel te zijn, er zijn genoeg fabriekanten die universele en imitatie onderdelen aanbieden en voor specifieke onderdelen kun je altijd bij een auto demontagebedrijf terecht. Dus, als je een goede Rover op het oog hebt en de staat van deze auto is goed. Dan zou ik het bovengenoemde me niet laten tegenhouden!


Succes!

bakvis
Joined : 12-apr-2007
Berichten : 2
Other Topics
Geplaatst : 15-apr-2007 14:00:48
Onderwerp : rover 416 si

ik heb de rover gezien, een prachtbak, maar de auto kan niet gereden worden aangezien de startmotor kapot is en een lager vervangen moet worden.
dit word uiteraard vervangen en gelijk een grote beurd erachteraan.
maar ik vraag mij af, is het niet vreemd dat de startmotor binnen de 100.000 al vervangen moet worden, alsmede de lager.
is Rover uberhaupt wel een degelijk en betrouwbaar merk, naar mijn idee was dit wel altijd zo, hoe denken anderen hier over?