Klacht autobedrijf euroauto 't Gooi Hilversum
Auteur Bericht
Joined : 07-aug-2008
Berichten : 3
Other Topics
Geplaatst : 07-aug-2008 13:30:42
Onderwerp : Klacht autobedrijf euroauto 't Gooi Hilversum

Hallo,

Een kleine paar maanden geleden een peugeot 306 gekocht bij bovenstaand autobedrijf. De eigenaar en verkoper zei dat het ondanks een klein deukje links een perfecte auto was; alles vervangen zoals ditributieriem, spanrollen, etc etc. Het zou een auto voor jaren plezier zijn.

Na 2 dagen teruggeweest aangezien de deuren niet meer dichtgingen (electr. bedieining)
Tevens gaven wij aan dat als we naar achter reden het steeds leek of we ergens tegenaanklapten, zo een knal hoorden we.

Hij zei dat het waarschinlijk aan de nieuwe remmen lag.

Een maand later, na zelf de deur te hebben laten maken door een ander wederom teruggegaan voor het achteruit rijden en de achterbak die niet op slot ging.
's Middag kreeg ik de auto terug. Ze hadden er een bak koffie of chocomel overheen laten vallen over de voorruit en niet even schoongemaakt. Tevens was de binnenkant van mijn rechterdeur losgehaald waardoor deze wederom niet op slot kon. Ik had overiges niet gevraagd hiernaar te kijken aangezien dit al gemaakt was. De achterbak deed helemaal niets meer....
Wat betreft de klappen bij het achteruit rijden melde hij. "Er is niets te zien, het zullen je nieuwe remmen wel zijn".

Drie weken geleden toch maar naar de peugeot dealer gegaan.
Het koste me daar uiteindelijk 475 euro; de achterremmen waren helemaal verrot en op en er moesten voor en achter balken vervangen worden.

Teruggegaan naar de man bij wie ik hem gekocht had. Hij bleef erbij dat de auto goed was n de remmen zeker. Nefkens zou de boel wel opgelicht hebben. Jaja. Tevens melde hij dat we ook niet veel konden verwachten van een auto van 2000 euro..
Tja als hij dat bij de aankoop had gezegd.

Vandaag mijn vriendin door de regen naar amsterdam en terug. Auto is er wederom mee gestopt.

Fijne auto.

Binnen enkele maanden heeft deze auto ons dus zo 900 euro gekocht minimaal, terwijl het volgens euroauto het gooi op de amperestraat 35 te hilversum een perfecte auto was.
Tevens hebben ze er dus blijkbaar geen verstand van.
Peugeot wilde ons er niet meer mee laten rijden....hij was levensgevaarlijk.....

dus watch out...

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 07-aug-2008 13:36:52

Wat doe je nu? Heb je de auto op laten knappen?


Wel vervelend dat je er pas achterkomt na de aankoop, heb je een proefrit gemaakt?

D.
Joined : 07-aug-2008
Berichten : 3
Other Topics
Geplaatst : 07-aug-2008 14:05:23

Tja wat had ik anders moeten doen? De auto niet laten maken, 2000 euro kwijt zijn en hem niet terug mogen geven? De verkoper wijkt niet af. Helaas...

Ik heb ondertussen wel gezien dat al zijn advertenties van marktplaats afzijn...heel goed.

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 07-aug-2008 14:19:27

Nee, als repareren goedkoper is dan helemaal een andere auto dan moet je dat natuurlijk doen. Belangrijker, heb je een proefrit gemaakt? Want dit soort klachten moet je eigenlijk voor de aankoop opmerken.


Ik ben wel blij dat de marketingactiviteiten zijn opgeschort (ingreep van marktplaats?), als iedereen met problemen een beetje inititief neemt via internet dan zijn dit soort jongens zo klaar met hun handel.

D.
Joined : 07-aug-2008
Berichten : 3
Other Topics
Geplaatst : 07-aug-2008 15:02:03

Ja we hebben een ritje gemaakt, maar het was niet altijd dat schokken vandaar dat we het later pas opmerkten. We zijn gelijk teruggegaan.

We balen wel uiteraard.

Gelukkig zijn zijn advertenties eraf, maar ja hij heeft ook nog een site al word dat wel lastiger voor hem zonder marktplaats.