Ford KA
Auteur Bericht
Joined : 16-okt-2008
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 16-okt-2008 17:19:09
Onderwerp : Ford KA

Hallo allemaal,

Binnekort ga ik kijken naar een Ford Ka bij Autoservice Pennings te Boxmeer. (wie kent dit bedrijf)Voor deze auto hebben hard moeten sparen en het bedrijf komt heel spontaan en servicegericht over. het lijkt me een betrouwbaar adres. De auto moet ongeveer 3300 euro aan kosten en de inruil van een oud bakkie (een Citroen AX) is bespreekbaar. Waar moet ik straks op letten, is een Fordje KA voor dit geld een redelijke wagen waar we nog een paar jaar in vooruit kunnen. Het bouwjaar is 2000 en de km stand is 56200, wordt afgeleverd met nieuwe APK, stuurbekrachtiging, airco, etc. ik heb geen technische verstand van auto's, doe ik hier een goede koop mee. Wie heeft er wat advies voor mij. Alvast bedankt....(OF weet er iemand nog meer betrouwbare dealers met redelijke prijzen in regio Den Bosch?)

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 16-okt-2008 20:24:42
Onderwerp : Ford KA

Hoi Frank,


De verhouding prijs : product ziet er goed uit. Wanneer de auto goed onderhouden is en een courante kleur heeft dan heb je een leuke auto te pakken.


Je zegt dat deze dealer op het oog alles goed voorelkaar heeft. Wat houdt dit in de praktijk in? Krijg je ondanks de leeftijd van de auto toch nog garantie op de motor en versnellingsbak? En hoe wordt de auto afgeleverd, met beurt en/of apk?


Je zal niet de eerste zijn die eerst dacht dat de dealer heel betrouwbaar was en hier later op moest terugkomen. Controleer de auto goed op basis van de onderwerpen in het [urlhttp://www.occasionadvies.nl/articles/67]OccasionAdvies Handboek[/url] Pas wanneer je zelf vaststeld dat de auto in orde is zal je met een gerust gevoel over kunnen gaan tot een aankoop.


Succes!