[b]***koop geen auto bij Lakemanautos***[/b]
Auteur Bericht
Joined : 07-feb-2009
Berichten : 4
Other Topics
Geplaatst : 07-feb-2009 17:38:06
Onderwerp : ***koop geen auto bij Lakemanautos***

Ja ik heb een verhaal over deze zaak
Daar word je niet vrolijk van!
Mijn dochter komt met haar scooter aan rijden word geschept door
een bestuurder die een proefrit aan het maken was

En de bestuurder heeft haar geholpen en terug gereden naar Lakemanautos
daar vroeg Lakeman tegen de bestuurder geef de schade maar bij je eigen verzekering op
Want deze auto waar je mee proef gereden hebt die is niet verzekerd!!

Dit heeft de jongen gedaan,maar zijn verzekering maatschapij trapt hier niet in
Ik ben terug geweest naar Lakeman want de schade is 800 euro ongeveer aan de scooter
En die betaald hij niet en noemt ons oplichters!

Nou de brommer is door een erkent scooterbedrijf bekeken en die herbben er verstand van
daar gaan we wel van uit
En tot op heden niets meer van Lakemautos gehoord

Wij gaan hier wel iets mee doen!

Maar A.U.B beste autokopers kijk uit als je een proefrit gaat maken


*** Niet doen bij Lakemanautos!*** De Meern

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 07-feb-2009 17:57:16

Ben je jezelf nu aan het quoten Rob? (ik heb het overbodige bericht verwijderd) De zaak die u schetst is echter wel dermate ernstig dat ik begrijp waarom u dit doet.


Wilt u dit bedrijf voor het blok zetten dan moet u eens contact opnemen met de RDW. Ik ga ervan uit dat deze niet gecharmeerd zijn van zulke overtredingen. Het is namelijk zo dat de handelskentekenplaten die tijdens proefritten gebruikt worden WA verzekerd moeten worden. Hiernaast is de bestuurder onverzekerd op pad gestuurd door de dealer, dit wordt door de politie óók niet gewaardeerd.


Dus voordat u een zaak gaat aanspannen is een rondje bellen naar bovenstaande instanties en ook met de bestuurder een goede manier om dit wangedrag aan te pakken. Als u een rechtsbijstandverzekering heeft moet u deze ook vooral inschakelen.

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 07-feb-2009 19:52:56

Nu heb ik nog wel een vraag: in welke plaats zit deze dealer/handelaar?


Via google vind ik namelijk nogal wat Lakemannen... om nu niet alle bedrijven te benadelen is het misschien handig om de vestigingsplaats te noemen.

rob
Joined : 07-feb-2009
Berichten : 4
Other Topics
Geplaatst : 09-feb-2009 18:22:42

hoi marnix,

ja sorry voor die fout!
en de dealer van Lakemanautos .nl
die zit in De Meern bij Utrecht.
lakeman had gezegt tegen de bestuurder dat de groene plaat
alleen maar voor de wegenbelasting is
dus dat was ook niet nodig voor een proefrit
zo lekkere verkoper is dat nou.
hij doet ook nog APK keuringen erbij
nou berg je eigen dan maar denk ik maar zo
want als je al zo met mensen omgaat hoor je in deze handel niet thuis

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 09-feb-2009 19:03:25

Haha, heeft hij echt gezegd dat de platen alleen voor de wegenbelasting zijn?


De auto's die een dealer op voorraad heeft worden verzekerd via een garageverzekering. Dan is de handelsvoorraad verzekerd tegen diefstal, brand, schade, etc. In showroom maar ook op de weg.


Met een handelsketeken (groene plaat) verzeker je een voorraadauto wanneer deze van het erf gereden wordt of van een klantenauto waarmee wordt proefgereden door een monteur.


Een groene kentekenplaat is inderdaad ook aan wegenbelasting onderhevig, echter een wa-verzekering is ook onderdeel van het voeren van een groene plaat. Deze verzekering moet bij ongevallen het slachtoffer vrijwaren van kosten.


Je moet deze persoon echt aansprakelijk gaan stellen, want als dit allemaal waar is dan is het te gek voor woorden.

Erik
Joined : 17-jan-2009
Berichten : 7
Other Topics
Geplaatst : 10-feb-2009 20:12:02

Ik zou hier zonder twijfel aangifte van doen en vervolgens per direct contact opnemen met de rechtsbijstand. Dit is ongehoord!

Succes en houdt ons op de hoogte!

rob
Joined : 07-feb-2009
Berichten : 4
Other Topics
Geplaatst : 10-feb-2009 21:14:58

nu heb ik een shadeformulier opgestuurd naar DitZo
want het blijkt dat de auto nog een verzekering hebt
van DitZo en daar zijn we nu mee bezig

normaal was de verzekering al verlopen
maar we hebben recht op een NaRisico dat recht geld
tot 16 dagen als de verzekering van een auto of motor opgezegt is
en het is de 15e dag gebeurd!

dit is ieder verzekering maatschapij verplicht!
en dat heeft Unigarant de bromfiets verzekering voor ons uitgezocht
dus hebben we misschien geluk op een normale afhandeling van deze treurige zaak

ik heb ook nog een advocaat gesproken,en die zegt ook kom maar op
want die vind dit ook niet normaal dat een garagehouder zo handeld
de papieren liggen nu bij het C.E.D die gaan het uitzoeken
ik hou jullie op de hoogte

groetjes Rob

Erik
Joined : 17-jan-2009
Berichten : 7
Other Topics
Geplaatst : 11-feb-2009 18:54:25

Die handelaar zou hiermee door het oog van de naald kruipen zeg!

Hou ons op de hoogte!

rob
Joined : 07-feb-2009
Berichten : 4
Other Topics
Geplaatst : 10-mrt-2009 20:19:01

hoi met rob,

nou we zijn gelukkig weer een stap verder
Ditzo heeft via Fortis en C.E.D de schade vergoed!
de scooter is totaal los verklaard hij was ook een beetje krom
mijn dochter gaat een andere scooter kopen
ze loopt nog wel bij de fysiotherapeut voor wat rug/been klachten
volgens de therapeut was ze er precies op tijd bij
en had niet langer door moeten lopen!
deze ledsel schade word denk ik ook op Lakeman auto's verhaald
daar gaan we wel van uit?
want zo oneerlijke man verdiend geen pluim

met vriendelijke groet,

rob

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 10-mrt-2009 21:29:22

Nou, dan ben je er toch nog redelijk goed van af gekomen. Want als je eerst Lakeman voor het gerecht moet slepen om je schadevergoeding te krijgen dan komt er geen eind aan.


Ik hoop dat het met je dochter weer helemaal goed komt en dat Lakeman nu weet hoe hij zijn handelsplaten moet gebruiken én verzekeren!
Zo zie je maar, je hoeft niet eens een auto te kopen bij een slechte handelaar om er door te worden benadeeld.

Ton
Joined : 22-jan-2010
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 22-jan-2010 15:34:07

Hallo Rob,

Ten eerste dat je dochter werd aangereden konden wij niks aan die gene die haar heeft aangereden is aansprakelijk!
vervolgens bent u hier geweest en heeft u de schade laten zien toen
hebben wij zelfs aangeboden dat we de schade voor u wouden maken bij een profesioneel autoschade bedrijf , maar hier was u het niet mee eens nee het mocht alleen gemaakt worden bij je eigen scooterzaak.

Vervolgens gaat u hier op internet ons zwart lopen maken terwijl je niet de volledige waarheid verteld wij denken dan uiteraard dat je er op uit bent om gewoon wat verzekerings geld op te strijken.

vr gr,

Lakeman Auto's C.V
Voor al u APK Keuringen zonder afspraak

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 22-jan-2010 15:49:12

Beste Ton,


Het is natuurlijk vervelend als een ontevreden klant zijn ongenoegen uit op internet. Echter, iemand met een onverzekerde auto laten proefrijden is vragen om moeilijkheden. Een auto moet altijd WA verzekerd zijn, daar kun je niet onderuit. Dat jullie als autobedrijf een scooter willen repareren is netjes, deze meneer heeft echter wel alle recht om dit bij zijn vertrouwde adres te laten doen.


Ten slotte, stel dat dit meisje blijvend letsel had opgelopen, hoe had u haar dan geholpen zonder verzekering!? Ik raad u sterk aan om uw zaken op orde te brengen ipv uw misgenoegen tot uiting te brengen en terloops ook nog even reclame te maken voor uw APK service.


De webmaster.

ab
Joined : 29-mrt-2010
Berichten : 2
Other Topics
Geplaatst : 29-mrt-2010 17:47:57

Grootste oplichters !!!!

Kijk uit

kellyds
Joined : 10-okt-2012
Berichten : 2
Other Topics
Geplaatst : 10-okt-2012 21:09:52

zo ik kan ook mijn boekje openen helaas over deze miezerige oplichter!!!!! maar hij gaat down under en hopelijk word ie weer failliet verklaart deze man gaat verschijnen bij de rechter hoe dan OOK!!! ben er druk mee bezig dus mensen mail mij als je meer info en papieren heb die mij kunnen helpen over deze oplichter! het is belangrijk dat deze asshole naar de klote gaat helemaal met ze gare huurkoop contract!!! hahahahahahaha dus mensen die wat voor mij kunnen betekenen graag mailen naar info@hairstylingds.nl !!!

vriendelijk bedankt !!!

kellyds
Joined : 10-okt-2012
Berichten : 2
Other Topics
Geplaatst : 10-okt-2012 21:12:34


ik heb zoveelllllll info en bewijzen nu dus kom maar op!

Faizel
Joined : 12-dec-2012
Berichten : 2
Other Topics
Geplaatst : 12-dec-2012 10:20:29

Wij verzamelen eveneens bewijs tegen deze Ton Lakeman, hij zit inmiddels in Amsterdam West vlak achter Sloterdijk.
Hij woont boven de garage omdat meneer geen huis heeft.
Hij is oplichter eerste klas.
Ton Lakeman, what goes around comes around!!!!!

Faizel
Joined : 12-dec-2012
Berichten : 2
Other Topics
Geplaatst : 12-dec-2012 10:23:16
Quote Ton:
Hallo Rob,

Ten eerste dat je dochter werd aangereden konden wij niks aan die gene die haar heeft aangereden is aansprakelijk!
vervolgens bent u hier geweest en heeft u de schade laten zien toen
hebben wij zelfs aangeboden dat we de schade voor u wouden maken bij een profesioneel autoschade bedrijf , maar hier was u het niet mee eens nee het mocht alleen gemaakt worden bij je eigen scooterzaak.

Vervolgens gaat u hier op internet ons zwart lopen maken terwijl je niet de volledige waarheid verteld wij denken dan uiteraard dat je er op uit bent om gewoon wat verzekerings geld op te strijken.

vr gr,

Lakeman Auto's C.V
Voor al u APK Keuringen zonder afspraak


Maar natuurlijk, Ton heeft weer een poging gedaan onder zijn fouten uit te komen, Ton zit nooit fout, Ton is een beste man, nou ik heb nieuws voor hem, in 2014 ben jij failliet of zit je zo hoog in de shit dat jouw zaak in Tros opgelicht ter sprake komt.
Dag Ton, tot snel in de rechtbank!