sorent uit amersfoort
Auteur Bericht
Joined : 14-sep-2009
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 14-sep-2009 22:47:38
Onderwerp : sorent uit amersfoort

beste mensen, koop geen auto bij sorent uit amersfoort
er werd mijn neefje een goede auto aangesmeerd met de woorden motorisch 100% goed, we reden nog niet weg of de auto begon gebreken te vertonen. we hebben de wegenwacht gebeld maar aangezien meneer sorent ons zou halen, liet de wegenwacht ons gaan. we hebben 8 uur in een dorp bij amersfoort gestaan!!!
eerst zou hij ons wegslepen
daarna zou hij ons de volgende dag helpen\
wij gebeld, zou hij ons na het weekend helpen
wij rond 12 uur smiddags gebeld en hij eigenaar begon te stuiteren dat we zijn vrouw belden( wij belden het nr wat op marktplaats stond) hij werd erg driftig en begon ons uit te schelden.

wij hebben 4 dagen netjes gewacht tot hij contact op zou nemen maar toen wij hem confonteerden werd hij neidig en noemde hij nmij een hoer

kooooooop niks

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 15-sep-2009 0:15:40

Beste Sorent,


Dit klinkt allemaal heel vervelend. Maar kun je de auto niet gewoon terugbrengen en je geld opeisen?


Je hebt tot nu toe juist gehandeld, want je moet de verkoper in de gelegenheid stellen het gebrek te verhelpen. Als deze hier niets op uit doet, dan moet de auto teruggenomen worden.


Ik heb hier een artikel over geschreven: Verborgen gebreken, wat nu?[/ur

Patrick van Dijk
Joined : 20-nov-2012
Berichten : 3
Other Topics
Geplaatst : 20-nov-2012 14:08:25

Beste Mensen,

Sinds Sorent is verhuist heb ik het nogmaals geprobeerd voor een hulp te dienst, ben ik afgelopen weekend erg goed geholpen waarbij ik dit erg waardeer.

Afgelopen weekend kwam ik vast te zitten met een autopech op de A28, na Sorent auto bedrijf te hebben gebeld werd ik zeer vriendelijk en aangenaam gesproken, en binnen een uur- anderhalf geholpen met zeer vriendelijk medewerker.

Ik ben eerder in contact gekomen met Sorent auto-transport bedrijf, waarbij ik dakkoffer heb gekocht. Met mijn vrouw en kinderen heb ik een top kwaliteit dakkofer in ontvangst gekregen en gemonteerd gekregen op mijn auto voor de deur.

Dus ik denk hoogst waarschijnlijk dat er nu echter nieuwe personeelsleden in dienst zijn met erg aangename service, want ik zal dat nu niet verwachten met de personeel die mij hebben geholpen.

Met vriendelijk groet Patrick Van dijk.

Patrick van Dijk
Joined : 20-nov-2012
Berichten : 3
Other Topics
Geplaatst : 20-nov-2012 14:10:01

Sorent.

Patrick van Dijk
Joined : 20-nov-2012
Berichten : 3
Other Topics
Geplaatst : 20-nov-2012 14:10:43

Sorent autobedrijf Amersfoort.