Auto import uit België via Kersten Automobielen in Katwijk
Auteur Bericht
Joined : 29-mrt-2009
Berichten : 3
Other Topics
Geplaatst : 15-apr-2009 23:05:10
Onderwerp : Auto import uit België via Kersten Automobielen in Katwijk

Ik hoop dat ik het autobedrijf met de volledige naam mag noemen, zo niet, dan merk ik dat vanzelf.

Ik had al eerder een vraag gepost over een Seat Arosa. Inmiddels ben ik weer wat stapjes verder. Ik heb een proefrit gemaakt en ik vind het autootje nog steeds helemaal geweldig. Nu heb ik alleen een aparte smaak qua kleur, want de kleur (Yoyo yellow oftewel lichtgeel) wordt niet erg veel aangeboden.

Ik heb nu op internet een Yoyo Yellow Arosa gevonden die binnen mijn prijsklasse en wensen valt, wat blijkt; de auto komt uit België en heeft nog geen Nederlands kenteken. Ik vind dit toch allemaal een beetje omslachtig, maar als dit DE auto voor mij is, dan moet ik er misschien maar voor gaan. Maar voordat ik dat doe wil ik weten of iemand ervaringen heeft met het autobedrijf en met invoerauto's. Is het aan te raden of kan ik beter verder gaan zoeken.

Alvast bedankt.

Groetjes Anique

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 16-apr-2009 21:52:55

Als je helemaal gelukkig bent met deze auto, dan moet je de import niet als opstakel zien. Echter, is de BPM die bij invoer betaald moet worden al verrekend in de verkoopprijs?


Als alles netjes voorelkaar is en de dealer importeert de auto dan is er niks mis mee.

Hans
Joined : 25-apr-2009
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 25-apr-2009 14:26:58

Hallo Anique,

Ik heb eeb VW polo gekocht bij Kersten automobielen en ben zeer tevreden over de behandeling en de service van dat bedrijf.Mijn Polo komt ook uit Belgie en is ook door dat bedrijf ingevoerd.
BPM is door het bedrijf betaald en zat bij de verkooppprijs in.Dus ik kan je dit bedrijf zeker aanbevelen .

grts en succes Hans