Koop geen auto`s bij HENM CARS in Raalte.
Auteur Bericht
Joined : 26-dec-2009
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 26-dec-2009 11:36:38
Onderwerp : Koop geen auto`s bij HENM CARS in Raalte.

Koop geen auto`s bij HENM CARS in Raalte. Deze garage verkoopt schade auto`s en zegt dat ze in orde zijn.
Ik heb verschillende auto`s bij deze garage op NAP gechekt en er was er maar 1 waarvan de kilometerstand klopt.
Ik heb bij deze garage een auto in geruild voor een bmw maar toen ik thuis was vertoonde deze al mankementen.
Toen ik contact opnam kreeg ik alleen maar dreig mailtjes en werd ik voor oplichter uitgemaakt vanwege mijn oude auto.

Ik heb nu de auto laten repereren en een nieuwe apk erop en probeer hem nu te verkopen. Sinds mijn advertentie op marktplaats staat krijg ik weer allemaal dreig mail wat ik niet normaal vindt van een garage bedrijf. Hieronder een stukje uit een van de vele mail die ik krijg van deze garage.

"Denk dat je beter die trol er niet bij op de foto kan laten staan mocht je dit wrak nog kwijt willen raken met foute e34 velgen
De kanker voor jou vieze oplichter
Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Nijveld"

Is er een plaats waar je aangifte kan doen van fout vermelde kilometerstanden en oplichter garages?

Mvg

henk1977
Joined : 26-feb-2010
Berichten : 2
Other Topics
Geplaatst : 26-feb-2010 14:45:29

het volgende ik lees hiet net wat ik ben zelf automonteur in noordholland bij een dealer opel en heb paar jaar geleden bij een handelaar gewrkt
waarom is een autop slecht als hij schade heeft gehad???????????????
ik zal je zeggen heel veel merken komen ze nieuw bij de dealer al met schade en als de dealer hem als demo gebruikt wordt de teller los gehaald om geen km standen te krijgen
dat is mij ervaring bij de dealer gr