Aankoopadvies gevraagd
Auteur Bericht
Joined : 16-apr-2010
Berichten : 2
Other Topics
Geplaatst : 16-apr-2010 14:23:59
Onderwerp : Aankoopadvies gevraagd

Hai,

Binnenkort wil ik een tweedehandsje kopen, een kleine bestelauto. Hier (ik woon in Andalusie) rijden ze vooral in Citroens (de C15 en Berlingo) en Renaults (Express of Kangoo). Ik moet ermee in de bergen kunnen rijden (dat gaat nogal steil omhoog hier) en mee naar Nederland, vanwege dat laatste aspect ben ik geneigd voor de iets luxere Berlingo of Kangoo te kiezen. Welke raden jullie me aan, waarom en waar moet ik vooral op letten bij aankoop deze auto's? Ik heb de checklist inmiddels gelezen, dus die neem ik sowieso mee. Alvast bedankt.

Hartelijke groet
Gerda

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 17-apr-2010 20:39:26

Hallo Gerda,


De meeste info op de site is gewoon van toepassing. Let wel op dat je geen auto koopt die door de vorige eigenaar intensief zakelijk gebruikt is. Denk dan aan een aannemer die de auto bij de bouwmarkt overbelaadt. Kijk goed de bagageruimte na en laat bij twijfel de wielophanging controleren.


Succes!

Gerda
Joined : 16-apr-2010
Berichten : 2
Other Topics
Geplaatst : 19-apr-2010 22:06:11

Okee, dank je wel.

Hartelijke groet,
Gerda

Quote Marnix:
Hallo Gerda,


De meeste info op de site is gewoon van toepassing. Let wel op dat je geen auto koopt die door de vorige eigenaar intensief zakelijk gebruikt is. Denk dan aan een aannemer die de auto bij de bouwmarkt overbelaadt. Kijk goed de bagageruimte na en laat bij twijfel de wielophanging controleren.


Succes!