A.C.C. Overveen... boeven
Auteur Bericht
Joined : 31-mei-2010
Berichten : 2
Other Topics
Geplaatst : 31-mei-2010 19:20:19
Onderwerp : A.C.C. Overveen... boeven

zaterdag auto wezen kijken, een gekozen tussen de 150 als sardientjes ingeklemde wagens. Afspraak: 500 aanbetaling, maandag proefrijden en kopen. ALs proefrit niet goed is (grote technische gebreken?), geen probleem, geld terug.
Ik kwam, auto reed niet lekker, klonk ook niet lekker, en besloot hem NIET te kopen.
Jammer dan van die 500... die willen ze neit terug geven.

en nu????

Grenzeloos
Joined : 31-mei-2010
Berichten : 2
Other Topics
Geplaatst : 31-mei-2010 19:24:55

en was vergeten te melden: auto staat te koop op internet voor 500 MINDER dan in de garage en mijn koopcontract zegt.
wil je "garantie" betaal je 500 per kwartaal...

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 31-mei-2010 19:37:03

Hallo,


Dat is inderdaad vervelend. Daarom moet je dus nooooit een aanbetaling doen. Bedrijven die om een aanbetaling vragen, vertrouw ik persoonlijk bij voorbaat niet. Als je een paar honderd euro risico niet kunt dragen, dan doe ik geen zaken met je.


Ten tweede is dit bedrijf natuurlijk achterlijk bezig, ze geven jou je geld niet terug met als gevolg dat je ze boeven noemt. Iedereen die nu hun naam op internet typt ziet dat je op deze manier gepakt bent en denkt nu wel twee keer na voor ze bij deze dealer langsgaan.


De kans is groot dat je alsnog je geld terugkrijgt en dat we dit bericht toch nog netjes kunnen afsluiten.