ICS Bergen op Zoom Firma list & bedrog
Auteur Bericht
Joined : 05-nov-2010
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 05-nov-2010 11:39:04
Onderwerp : ICS Bergen op Zoom Firma list & bedrog

Deze firma belooft zeer veel maar doet vervolgens helemaal niets. Er is mij een reservesleutel beloofd welke ik zelf moest bestellen omdat de auto op mijn naam stond, Zij gingen dan meteen de faktuur aan mij overmaken. Dit probleem loopt al vanaf april 2010 en na vele keren bellen en de belofte van hun kant dat het bedrag direct zou worden overgemaakt is er nog steeds niets ontvangen. Geloof deze mensen dus niet op hun vriendelijke brabantse woord en ga gewoon ergens anders kijken voor een auto.

LET OP: In de advertenties van de aangeboden auto's staan dingen die ze niet waar kunnen maken.

mercedes
Joined : 17-jan-2011
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 17-jan-2011 19:50:28

hallo
ik heb ook een auto gekocht daar
mooie woorden, maar niets waarmaken, geen garantiecertificaat gekregen omdat ze de rekening niet betaalden bij nsa garantie, en ook mijn reparatie van 580 euro willen ze niet betalen, terwijl het wel toegezegd is.
oplichters zijn het, als de auto verkocht is ben je bedankt
koop daar nooit een auto

Moederskindje
Joined : 09-jun-2011
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 09-jun-2011 14:53:01

misschien moet je maar gewoon langs gaan om erover te praten ipv dit erop te zetten op een website die iedereen kan lezen, ik heb daar een auto gekocht en bij mij verliep alles gewoon perfect Wink

audi-tt
Joined : 29-jan-2011
Berichten : 4
Other Topics
Geplaatst : 10-jun-2011 12:42:39

Misschien valt er met deze mensen niet te praten van dit bedrijf.
Ik heb mijn auto sinds Januari al kapot en het is nu inmiddels Juni en er is nog niks aan gedaan.
Ja het enige wat ze doen is je aan het lijntje houden.
ER VALT NIET MET DEZE MENSEN TE PRATEN!!!!
en juist door dit soort sites kun je mensen behoeden voor de fout om hier een auto te kopen!
we hebben zelfs de rechtswinkel ingeschakeld voor dit bedrijf belachelijk gewoon dat het zo moet.
hij verkoopt luxe wagens maar als er iets kapot gaat dan is de luxe er al snel af.
misschien is bij jou alles goed gegaan bij de verkoop dat was bij ons ook wel zo maar totdat je auto kapot gaat dan is het niet meer perfect en ik ben niet de enige die deze mening heeft.

wiessman
Joined : 27-aug-2011
Berichten : 5
Other Topics
Geplaatst : 27-aug-2011 14:12:10

Deze bedrijfseigenaar heeft mooie praatjes en komt niets na.
Zijn telefonisch slecht bereikbaar en wanneer er opgenomen word krijg je een zekere Bianca aan de lijn die geen bal verstand heeft van niets.Dit bedrijf verkoopt wagen in consignatie voor klanten en houden zelf het geld om hun eigen schulden en personeel te betalen!!!!!!!!
Klanten worden met smoesjes aan het lijntje gehouden.
Hopelijk krijgen alle gedupeerden alsnog hun geld?Maar dat is maar de vraag.
Koop er nooit iets,je gaat gewoon voor de bijl dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit bedrijf zal zeer snel onder curatele gesteld worden,probeer dan je geld maar eens te krijgen.
Hopelijk kunnen ze de eigenaar persoonlijk aansprakelijk stellen voor wanbeleid!!!

PS:een zeer ontevreden klant die nog wat geld wil krijgen van deze hufters!!!!!

wiessman
Joined : 27-aug-2011
Berichten : 5
Other Topics
Geplaatst : 31-aug-2011 20:37:06

Dit klotenbedrijf is reeds failliet!!!!!!!!!!!

wiessman
Joined : 27-aug-2011
Berichten : 5
Other Topics
Geplaatst : 31-aug-2011 20:38:33

Marc van steyvoirt is een oplichter,geeft geld van andere uit!!!!

bob
Joined : 03-sep-2011
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 03-sep-2011 10:14:07

heeft iemand het prive adres van Marc van steyvoort in Antwerpen, hij is in belgie al veroordeeld voor fraude in 2005.
graag mailen naar quincedevon@live.nl
[Modified by: bob on september 03, 2011 10:15 AM]

wiessman
Joined : 27-aug-2011
Berichten : 5
Other Topics
Geplaatst : 04-sep-2011 21:21:52

Adres is traceerbaar!heb enkele personen die hem schaduwen.
Wat u schrijft klopt en bij vorige werkgevers was er ook sprake van diefstal.
Vervolging gaat ook geschieden ook in Belgie!! succes!!!

wiessman
Joined : 27-aug-2011
Berichten : 5
Other Topics
Geplaatst : 04-sep-2011 21:21:57

Adres is traceerbaar!heb enkele personen die hem schaduwen.
Wat u schrijft klopt en bij vorige werkgevers was er ook sprake van diefstal.
Vervolging gaat ook geschieden ook in Belgie!! succes!!!

Selly-Boy
Joined : 09-sep-2011
Berichten : 6
Other Topics
Geplaatst : 09-sep-2011 20:54:57

Ik lees toevalig deze forum en kwam erop door de zoek functie op google te gebruiken i.v.m. ICS firma die failliet gegaan is en hoop dat ik hier met mensen in contact kan komen die ook met deze Verrekte mongool Mark van Steyvoirt te makken hebben gehad. Die hufter heeft mijn auto in consignatie genomen vlak voordat ze nu dus failliet zijn gegaan en nooit meer wat van gehoord. Geen auto en geen geld dus. Het is niet te geloven en wat me nu overkomt. Curator gebeld en ze vertellen me dat ze met onderzoek bezig zijn en een factuur van me auto hebben gevonden die 3 keer goedkooper is verkocht aan iemaand en auto is ook niet in hun bezit want is door iemaand opgehaald of zo. Ze hebben me aangeraden om mijn rechtbijstand in te schakelen en de man aan te klagen vanwege verduistering maar schiet ik daar wat mee op aangezien de man al een langlopende oplichter is en ook in Belgie woont?

Als iemaand met zelfde problemen zit laat wat weten want is frustreerend om niets eraan te kunnen doen. Ik ga hem zeker aanklagen want hij heeft me bestolen alleen wat ik eraan over hou daar ben ik bang voor. Ik vrees voor het ergste en dat is dat ik mijn bolide kwijt ben zonder enige cent te zien.

Graag hier jullie reactie op.

mvg,

Sel

Selly-Boy
Joined : 09-sep-2011
Berichten : 6
Other Topics
Geplaatst : 09-sep-2011 21:14:55
Quote wiessman:
Deze bedrijfseigenaar heeft mooie praatjes en komt niets na.
Zijn telefonisch slecht bereikbaar en wanneer er opgenomen word krijg je een zekere Bianca aan de lijn die geen bal verstand heeft van niets.Dit bedrijf verkoopt wagen in consignatie voor klanten en houden zelf het geld om hun eigen schulden en personeel te betalen!!!!!!!!
Klanten worden met smoesjes aan het lijntje gehouden.
Hopelijk krijgen alle gedupeerden alsnog hun geld?Maar dat is maar de vraag.
Koop er nooit iets,je gaat gewoon voor de bijl dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit bedrijf zal zeer snel onder curatele gesteld worden,probeer dan je geld maar eens te krijgen.
Hopelijk kunnen ze de eigenaar persoonlijk aansprakelijk stellen voor wanbeleid!!!

PS:een zeer ontevreden klant die nog wat geld wil krijgen van deze hufters!!!!!


Hier nog een.... ik heb en geen auto meer en geen een rooie cent meer gezien enzeker nu niet na dat ze failliet zijn gegaan!
Hoe moet men hiermee omgaan?

audi-tt
Joined : 29-jan-2011
Berichten : 4
Other Topics
Geplaatst : 09-sep-2011 21:19:15

Ik snap niet dat deze eigenaar zo kan liegen en bedriegen! Mijn Audi tt staat er vanaf januari en al die maanden bleef ik geloven dat hij mijn auto zou maken(valt onder de garantie) nu is hij inmiddels faiilliet en nu maar afwachten wanneer ik mijn auto mag ophalen bij ics. Al 8 maanden heb ik geen auto door hem. Nu heb ik offerte laten maken bij garage en die dan proberen te verhalen op hem. Maarja van een kale kip kun je denk ik niet plukken. Maar hebben jullie ook al gezien dat de website nog steeds bestaat en dat er een nieuw bedrijf is en het heet: ICS & partners.

audi-tt
Joined : 29-jan-2011
Berichten : 4
Other Topics
Geplaatst : 09-sep-2011 21:22:33
Quote Sel:
Quote wiessman:
Deze bedrijfseigenaar heeft mooie praatjes en komt niets na.
Zijn telefonisch slecht bereikbaar en wanneer er opgenomen word krijg je een zekere Bianca aan de lijn die geen bal verstand heeft van niets.Dit bedrijf verkoopt wagen in consignatie voor klanten en houden zelf het geld om hun eigen schulden en personeel te betalen!!!!!!!!
Klanten worden met smoesjes aan het lijntje gehouden.
Hopelijk krijgen alle gedupeerden alsnog hun geld?Maar dat is maar de vraag.
Koop er nooit iets,je gaat gewoon voor de bijl dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit bedrijf zal zeer snel onder curatele gesteld worden,probeer dan je geld maar eens te krijgen.
Hopelijk kunnen ze de eigenaar persoonlijk aansprakelijk stellen voor wanbeleid!!!

PS:een zeer ontevreden klant die nog wat geld wil krijgen van deze hufters!!!!!



Hier nog een.... ik heb en geen auto meer en geen een rooie cent meer gezien enzeker nu niet na dat ze failliet zijn gegaan!
Hoe moet men hiermee omgaan?


Ik ben zelf ook radeloos het is gewoon niet normaal. Die man heeft geen geweten! Hij weet niet wat hij mensen aandoet. Kan gewoon al maanden niet slapen door hem! Nu maar proberen met de curator wat te regelen (ik denk dat dit overigens niet veel zal uithalen,ik zal zelf wel voor mijn reparatie opdraaien).

Selly-Boy
Joined : 09-sep-2011
Berichten : 6
Other Topics
Geplaatst : 09-sep-2011 21:48:41
Quote audi-tt:
Ik snap niet dat deze eigenaar zo kan liegen en bedriegen! Mijn Audi tt staat er vanaf januari en al die maanden bleef ik geloven dat hij mijn auto zou maken(valt onder de garantie) nu is hij inmiddels faiilliet en nu maar afwachten wanneer ik mijn auto mag ophalen bij ics. Al 8 maanden heb ik geen auto door hem. Nu heb ik offerte laten maken bij garage en die dan proberen te verhalen op hem. Maarja van een kale kip kun je denk ik niet plukken. Maar hebben jullie ook al gezien dat de website nog steeds bestaat en dat er een nieuw bedrijf is en het heet: ICS & partners.

Jah ik heb dat ook gezien van de website en van dat nieuwe naam ik krijg het idee dat ze dit niet voor het eerst doen. Heb jij je auto ook nog bij hun staan of? Die man is niet te bereiken en hoe nu verder tehandelen om je eigendom terug tekrijgen en zeker als hij je auto al verkocht heeft en auto dus niet meer op je naam staat. Enige wat ik nogover heb zijn de repparatie formulieren en een reserve sleutel van me Audi S8 die daar dus stond.

audi-tt
Joined : 29-jan-2011
Berichten : 4
Other Topics
Geplaatst : 09-sep-2011 21:56:48
Quote Sel:
Quote audi-tt:
Ik snap niet dat deze eigenaar zo kan liegen en bedriegen! Mijn Audi tt staat er vanaf januari en al die maanden bleef ik geloven dat hij mijn auto zou maken(valt onder de garantie) nu is hij inmiddels faiilliet en nu maar afwachten wanneer ik mijn auto mag ophalen bij ics. Al 8 maanden heb ik geen auto door hem. Nu heb ik offerte laten maken bij garage en die dan proberen te verhalen op hem. Maarja van een kale kip kun je denk ik niet plukken. Maar hebben jullie ook al gezien dat de website nog steeds bestaat en dat er een nieuw bedrijf is en het heet: ICS & partners.


Jah ik heb dat ook gezien van de website en van dat nieuwe naam ik krijg het idee dat ze dit niet voor het eerst doen. Heb jij je auto ook nog bij hun staan of? Die man is niet te bereiken en hoe nu verder tehandelen om je eigendom terug tekrijgen en zeker als hij je auto al verkocht heeft en auto dus niet meer op je naam staat. Enige wat ik nogover heb zijn de repparatie formulieren en een reserve sleutel van me Audi S8 die daar dus stond.


Dit doen ze ook niet voor het eerst. Ze weten goed waar ze mee bezig zijn in 2005 al gepakt voor fraude en het zou me niks verbazen dat hij nog wel een keer met een nieuw bedrijf komt aanzetten. Mijn auto staat op dit moment nog op hun terrein maar staat nog wel op mijn naam. Hij heeft namelijk wel geprobeerd mijn auto op zijn naam te krijgen hij zei van ja dan hoef je geen wegenbelasting en verzekering te betalen. Hij wou me auto dus in zekere zin stelen. Om iets meer informatie te krijgen kun je de curator bellen die zal wel zeggen dat je een email moet sturen met je verhaal. Maar heb je ook al aangifte gedaan bij de politie.?

Selly-Boy
Joined : 09-sep-2011
Berichten : 6
Other Topics
Geplaatst : 09-sep-2011 22:15:53
Quote audi-tt:
Quote Sel:
Quote audi-tt:
Ik snap niet dat deze eigenaar zo kan liegen en bedriegen! Mijn Audi tt staat er vanaf januari en al die maanden bleef ik geloven dat hij mijn auto zou maken(valt onder de garantie) nu is hij inmiddels faiilliet en nu maar afwachten wanneer ik mijn auto mag ophalen bij ics. Al 8 maanden heb ik geen auto door hem. Nu heb ik offerte laten maken bij garage en die dan proberen te verhalen op hem. Maarja van een kale kip kun je denk ik niet plukken. Maar hebben jullie ook al gezien dat de website nog steeds bestaat en dat er een nieuw bedrijf is en het heet: ICS & partners.


Jah ik heb dat ook gezien van de website en van dat nieuwe naam ik krijg het idee dat ze dit niet voor het eerst doen. Heb jij je auto ook nog bij hun staan of? Die man is niet te bereiken en hoe nu verder tehandelen om je eigendom terug tekrijgen en zeker als hij je auto al verkocht heeft en auto dus niet meer op je naam staat. Enige wat ik nogover heb zijn de repparatie formulieren en een reserve sleutel van me Audi S8 die daar dus stond.



Dit doen ze ook niet voor het eerst. Ze weten goed waar ze mee bezig zijn in 2005 al gepakt voor fraude en het zou me niks verbazen dat hij nog wel een keer met een nieuw bedrijf komt aanzetten. Mijn auto staat op dit moment nog op hun terrein maar staat nog wel op mijn naam. Hij heeft namelijk wel geprobeerd mijn auto op zijn naam te krijgen hij zei van ja dan hoef je geen wegenbelasting en verzekering te betalen. Hij wou me auto dus in zekere zin stelen. Om iets meer informatie te krijgen kun je de curator bellen die zal wel zeggen dat je een email moet sturen met je verhaal. Maar heb je ook al aangifte gedaan bij de politie.?

Ik was dus wel zo stom genoeg om mijn papieren af te geven tegen zijn consignatie contract die ik hier voor me heb! En nu ben ik geen eigenaar meer maar dit mag die niet zo maar doen en hij moet hier gewoon voor veroordeld worden. Hoe kan zo iemand hiermee ongestraft komen snap ik niet. Ik heb al met curator gesproken en ze zijn met onderzoek bezig maar aangifte doen bij politie zou niet veel helpen zeiden ze tegen me aangezien ik geen papieren meer van auto heb. Ik kon hem wel aanklagen wegens verduistering en dat is wat ik ook van plan ben via mijn rechtbijstand. Maar hoe lang dat gesleept wordt en of ze uberhaupt iets voor me kunnen betekenen daar ben ik bang voor.

bestolen
Joined : 10-sep-2011
Berichten : 3
Other Topics
Geplaatst : 10-sep-2011 17:05:04

mensen,
ik ben ook 1 van de vele die bedonderd is door die belg!
jammer genoeg zal iedereen kunnen fluiten naar hun geld.
ik dus ook,hij heeft mijn bmw verkocht,en met mijn geld heeft hij andere gaten proberen te dichten?
succes en sterkte met het verlies van je auto en geld!

[Modified by: harley on september 14, 2011 12:20 PM]

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 10-sep-2011 17:27:43

Beste heren,


Ik lees dat jullie in meer en mindere mate de dupe zijn geworden van een faillissement. Het laatste dat in uw voordeel kan werken is bij deze meneer en zijn familie langsgaan. Dit heeft geen enkele zin. Ik wil ook niet dat dit forum voor deze doeleinden wordt gebruikt.


Ik raad jullie aan om gezamelijk een advocaat te raadplegen en indien mogelijk samen te werken met de curator. Ik neem aan dat het bedrijf van deze meneer de BV vorm heeft, dus je moet proberen hard te maken dat er mismanagement is geweest. Dit zou niet heel moeilijk moeten zijn, immers, hij heeft auto's valselijk verkregen van ter goeder trouw zijnde klanten. Dit alles met een faillisement in zicht.
Kunt u hard maken dat er mismanagement is gepleegd, dan mogen jullie aanspraak maken op het privé vermogen van deze persoon. Hier moet u nu naar streven.


Staat uw auto nog op het terrein in Bergen op Zoom, neem dan contact op met een deurwaarder, wellicht dat deze u kan adviseren hoe u uw eigendom kunt terugkrijgen.


Succes! en houd het legaal en fatsoenlijk, juist nu.


Marnix - Webmaster OccasionAdvies
[Modified by: Marnix on september 10, 2011 05:28 PM]

Selly-Boy
Joined : 09-sep-2011
Berichten : 6
Other Topics
Geplaatst : 10-sep-2011 23:04:02
Quote harley:
mensen,
ik ben ook 1 van de vele die bedonderd is door die klote belg!
jammer genoeg zal iedereen kunnen fluiten naar hun geld.
ik dus ook,hij heeft mijn bmw verkocht,en met mijn geld heeft hij andere gaten proberen te dichten.
ik heb begrepen dat de schulden zo hoog zijn,dat er geen cent met op te eisen bij de curator.
nu heb ik die klootzak zijn adres maar ja,en dan.....
met zijn alle langs gaan!
succes en sterkte met het verlies van je auto en geld!


Zo lang iedereen die bedonderd is zo op die manier denkt dan kunnen we zeker naar onze geld en eigendom fluiten. Sorry hoor maar ik ben echt niet van plan
om hier vrede mee te sluiten en dat raad ik iedereen ook die door deze Hufter belazerd is. Ben vandag bij politie geweest om hem aan te klagen en ze konden zien dat mijn auto aan een andere bedrijf verkocht is en niet aan een persoon. Dit zegt genoeg dat hier iets stinkt en all onze auto's bij een andere bedrijfseigenaar staan. Ik ga nog via rechtbijstand een advcaat nemen en mijn verhaal doen. Zo als de webmaster zegt we moeten dit gezamelijk oppaken via politie & juridische weg. Als we niet samen werken en niemaand hier niets onderneemt dan is het klaar en kan deze man het nog een keer op keer doen. Het is zeker niet de eerste keer dat hij dit doet en zal ook niet de laatste zijn als niemaand wat doet of zegt. Het gaat hier niet om wagens van 2 a 3 duizend euro maar om waardevolle wagens van eigenaaren die allemaal boven 15 en veel meer duizend euro in waarde zijn. Wees slim en doe er wat mee en niet denken ik kan er toch niets aan doen.

bestolen
Joined : 10-sep-2011
Berichten : 3
Other Topics
Geplaatst : 11-sep-2011 8:53:29

mensen,
ik ben ook 1 van de vele die bedonderd is door die belg!
jammer genoeg zal iedereen kunnen fluiten naar hun geld.
ik dus ook,hij heeft mijn bmw verkocht,en met mijn geld heeft hij andere gaten proberen te dichten?
succes en sterkte met het verlies van je auto en geld!

[Modified by: bestolen on maart 12, 2012 02:05 PM]