ICS Bergen op Zoom Firma list & bedrog
< 1 2
Auteur Bericht
MK
Joined : 07-sep-2011
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 12-sep-2011 13:20:25

Wie heeft er tot nu toe daadwerkelijk aangifte tegen Marc van S / ICS gedaan en waarom?

Ik overweeg ook aangifte te doen (ik heb een auto met (heel fors) teruggedraaide kilometerstand gekocht), maar aangifte doen heeft doorgaans niet zo veel zin als er niet meerdere mensen zijn die dat ook doen of hebben gedaan. Als iemand al aangifte heeft gedaan zou het goed zijn te weten bij de politie in welke plaats en wanneer, ik kan daar dan naar verwijzen als ik zelf aangifte ga doen.

Bij voorbaat dank!

[Modified by: M on september 12, 2011 01:21 PM]

Selly-Boy
Joined : 09-sep-2011
Berichten : 6
Other Topics
Geplaatst : 12-sep-2011 20:59:41
Quote MK:
Wie heeft er tot nu toe daadwerkelijk aangifte tegen Marc van S / ICS gedaan en waarom?

Ik overweeg ook aangifte te doen (ik heb een auto met (heel fors) teruggedraaide kilometerstand gekocht), maar aangifte doen heeft doorgaans niet zo veel zin als er niet meerdere mensen zijn die dat ook doen of hebben gedaan. Als iemand al aangifte heeft gedaan zou het goed zijn te weten bij de politie in welke plaats en wanneer, ik kan daar dan naar verwijzen als ik zelf aangifte ga doen.

Bij voorbaat dank!

[Modified by: M on september 12, 2011 01:21 PM]

Ik ben er een die aangifte heeft gedaan en dat heb ik in Den Haag gedaan en zit zelfs te denken om naar Bergen op Zoom te gaan en daar ook aangifte doen. Wellicht zijn er meerdere mensen die daar aangifte hebben gedaan want zo ver ik begrepen heb tijdens het aangifte, kijken ze alleen in hun eigen regio. Echter heeft er geen zin om aangifte te doen als er niet meerdere mensen mee doen volgens de Polite en dit moet via juridische weg uitgevochten worden! Ik ben ook bezig om mijn rechtbijstand in te schakelen dat ze dit tot bodem uitzoeken ookal weet ik zelf wat er speeelt en wat die mensen aan het doen zijn. Dit ziet iedere mongool dat hier wat stinkt en ik ga zeker niet mijn handen vanaf houden en ga hoe dan ook mijn auto of mijn geld terug krijgen. Die eikel schijt mijn auto aan een andere bedrijf verkocht te hebben volgens de politie want auto staat op een bedrijfsnaam en is dus niet aan een particulier verkocht. Auto schijnt voor heel weinig verkocht te zijn volgens de courator maar ze denken dat het om een false factuur gaat. Ik ben nu dus niet meer de eigenaar van mijn auto en hij is failliet op de papier!! Papier zegt niet alle waarheid zo als we dat allemaal wetten. Gewoon aangifte doen en ook je rechtbijstand inschakelen en dat raad ik elke ECHTE gedupeerde op deze form. Ik kan me niet voorstelle dat mensen zo maar hun handen vanaf haalen omdat de hufter op een corrupte manier failliet gegaan is. Als iemaand je kind steelt of iets wat je heel veel waard is moet je ervoor vechten en sammen zijn we sterker!
Als deze Hufter durft om zo veel mensen te belazeren dan moet ertoch een gekke ertussen zijn om hem en iedereen duidelijk te maken dat dit niet ongestraft kan en mag gebeuren.
Gewoon aangifte doen ook al is het voor niets maar hoe meer aangiftes komen hoe sneller ook een onderzoek hier naar komt en niet vergeten je rechtbijstand in te schakeelen als je die hebt....Ik hoop dat je he antword hebt gevonden.

mvg,

Zeer piste persoon

Thesis
Joined : 19-sep-2011
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 19-sep-2011 22:09:45

Hello,
I purchased the car Lancia Thesis form ICS Bergen op Zoom in June 2010. Few days later the car started showing serious engine problems. Went to ICS many times with car and called them numerous times but the car was never fixed. They came up with million excuses...Finaly in January 2011 I started a legal procedure before the court to get the money back. Well, I won the case and got only 25% of the money over the course of six months. Now the ICS is bankrupt and the car Lancia Thesis was sold although I have deel III with me and the Court decision said that they will get the papers when they return the car. So, I have not got the car nor the money. The owner Marc is basicaly a thief and I believe that he will open similar business soon and continue to cheat people. Do you have any advise what shall I do next. I do not want to hire a lawyer since I had to pay him loads of monay already...
[Modified by: Thesis on september 19, 2011 10:11 PM]

[Modified by: Thesis on september 19, 2011 10:11 PM]

[Modified by: Thesis on september 19, 2011 10:12 PM]

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 21-sep-2011 23:01:37

Hello Thesis,


I can imagine that you do not want to start another legal procedure. However, at the moment you have won a case against a company that is bankrupt. Because this company was a so called "BV: Besloten Vennootschap", you do not have the possibility to get your money other than what is left in the company. However, if you can prove that the company went bankrupt because the owner mismanaged it, you can hold the owner personally accountable. "Luckily" you do not have to do this completely by yourself, because there are plenty of other people that are duped too. You should try to get in contact with them and join forces.


If you have further questions or need help, let me know.

ingels
Joined : 18-dec-2011
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 18-dec-2011 12:59:09

Hallo,

Ik heb voor I.C.S. gewerkt en was koper in Belgie , voor Marc van Steyvoort .

We hadden een overeenkomst , dat ik voor elk voertuig een kommissie kreeg , ik heb meer dan dertig auto's voor hun gekocht , en ben ook nooit betaald geweest .

Na een onderzoek in Belgie schijnt dat Marc Van steenvoorde , een mooie strafblad heeft , wegens fraude , Hij Was nog net uit de gevagnenis van Antwerpen en Merksplas ; dat hij aan de ICS zaak is begonnen met kapitaal van enn vrouw die hij ook heeft opgelicht .

Ik wil hem ook voor de rechter brengen , maar hoe kunnen we samen al onze akties samen stellen , om een grondige onderzoek te starten .

Zouden we niet beter een Avocaat inschakelen , en alle samen een deel betalen ?

Als iemand een beter idee heeft , laat het maar weten .

Ik ben er klaar voor .

Ik heb maanden gewerkt zonder een cent te zien , en ik weet dat ik niet de enigste ben .

Samen zullen we toch wat sterker zijn .

Groetjes

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 04-jan-2012 19:29:36

Beste Ingels,


Ik heb je bericht met het telefoonnummer van Steyvoort verwijderd. Dat je mensen oproept om gezamelijk deze meneer voor de rechter te krijgen is goed, maar ik wil niet dat dit forum gebruikt wordt om op te roepen tot welke vorm van onder druk zetten.


Hiernaast wil ik melden dat dhr Steyvoort mij een mail gestuurd heeft en zich beroept op de wet bescherming persoonsgegevens. Hij wil dat zijn naam verwijderd wordt van deze website. Ik beraad mij op de te nemen actie.


Marnix - Webmaster OccasionAdvies.nl

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 05-jan-2012 9:48:15

Beste forumleden,


Ik heb juridisch advies ingewonnen. Het blijkt dat de wet bescherming persoonsgegevens zeer beperkte tot géén invloed heeft op de inhoud van forumberichten. Ik quote:

Quote:
Deze wet is niet van toepassing op de verwerking van persoonsgegevens voor uitsluitend journalistieke, artistieke of literaire doeleinden, ...


Vooralsnog blijf ik de berichten monitoren, maar zal ik de naam van dhr Steyvoort niet verwijderen.


Marnix - Webmaster OccasionAdvies.nl

bestolen
Joined : 10-sep-2011
Berichten : 3
Other Topics
Geplaatst : 05-nov-2012 13:01:01

over en uit!
[Modified by: bestolen on december 23, 2012 01:49 PM]

 
< 1 2