Pas op met kopen brommobielen op MP bij Arie in Delden
Auteur Bericht
Joined : 11-mei-2010
Berichten : 3
Other Topics
Geplaatst : 23-mrt-2012 22:23:26
Onderwerp : Pas op met kopen brommobielen op MP bij Arie in Delden

Beste aspirant kopers van brommobielen,

Hierbij wil ik u waarschuwen om geen brommobielen aan te schaffen bij ene Arie in Delden. Woonachtig aan de Peppelaar 22 Delden.

Deze jongeman wil, in navolging van zijn andere broers, in de handel gaan. Hij knapt brommobielen op en verkoopt die dan aan een zeer kwetsbare doelgroep. Zo kochten wij bij deze Arie of Arjan een Ligier, waarbij het boekje met alle beurtjes bij zou zitten. Hij was helemaal goed alleen het rechterachterlicht was stuk, maar daar zouden wij een nieuwe voor krijgen. Bij het ophalen bleek echter dat het boekje nog op de werkplaats lag evenals het beloofde achterlicht. Ook was de kilometerkabel stuk.
En later bleek de uitlaat rot en met slangklemmetjes aan elkaar te zijn gezet. Beloofd werd het boekje en het achterlicht zou worden na gestuurd. U raadt het al, ook na vele telefoontjes en mails gebeurde er niets. Het blijkt dat deze jongeman schade brommobielen letterlijk en figuurlijk oplapt, maar op een zeer bedenkelijke wijze. Onverantwoord natuurlijk als je je bedenkt dat vooral gehandicapte en oudere mensen gebruik maken van deze autootjes. Een makkelijke doelgroep om geld aan te verdienen toch? U bent gewaarschuwd, sla deze aanbiedingen maar over van deze jongen !

arie
Joined : 29-mrt-2012
Berichten : 5
Other Topics
Geplaatst : 29-mrt-2012 23:48:38

hallo,
dit slaat dus totaal helemaal nergens op.
handel dit en dat je weet niet eens waar je over praat.
ik heb geeneens oudere broers wat je zegt, die ik zogenaamd wil vervolgen met het handelen in auto's.
dit was mijn trouwe autotje waar ik zelf in reed en niets met handel te maken.
ik wil hierbij dat mijn naam hier dus weg word gehaald en deze topic word gesloten.
je hebt de auto zelf gezien toen hij hier stond dus als er iets mankeerde moest je hem niet kopen.
ik ben een particuliere verkoper dus geen bedrijf of handelaar.

als je een auto wil waarbij je later terug kan omdat de uitlaat of een lampje later niet doet
moet je een auto kopen bij een bovag garage die je garantie geeft.
maar men wou goedkoop dus ga je de gok aan.

ik wil dat dit per direct verwijderd word

r-blue
Joined : 08-apr-2012
Berichten : 1
Other Topics
Geplaatst : 08-apr-2012 20:26:40

Hallo Arie, als je nou eens om te beginnen dat boekje en achterlicht opstuurt!

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 08-apr-2012 21:39:28

Hallo r-blue, ik lees dat jij ook een auto gekocht hebt bij Arie, die volgens eigen zeggen geen bedrijf heeft? Ik heb vrijdag jl. een mail naar hem gestuurd om opheldering te vragen, maar nog niks teruggehoord. Het is een merkwaardige zaak.


Ik houd jullie op de hoogte.
[Modified by: Marnix on april 08, 2012 09:41 PM]

arie
Joined : 29-mrt-2012
Berichten : 5
Other Topics
Geplaatst : 10-apr-2012 0:28:14

nee dit bedoelt hij niet zo, ik denk dat hij even wou ophelderen wat Vic vroeg..
maar hetzelfde weer: ik heb geen bedrijf en dit moet weg omdat ik gewoon een particulier ben.
en heb geen mail gehad hoor als dit voor mij was bedoeld

arie
Joined : 29-mrt-2012
Berichten : 5
Other Topics
Geplaatst : 10-apr-2012 0:30:55

en nog even iets...
ik heb gezegt: mocht ik het achterlichtje nog hebben liggen of de boekjes stuur ik het op..

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 10-apr-2012 8:45:36

Hallo arie, ik heb de mail nogmaals naar je hotmail-adres gestuurd.

arie
Joined : 29-mrt-2012
Berichten : 5
Other Topics
Geplaatst : 12-apr-2012 22:30:29

prima, heb gereageerd maar krijg geen antwoord terug.
kan dit eraf?

Vic van Broekhoven
Joined : 11-mei-2010
Berichten : 3
Other Topics
Geplaatst : 13-apr-2012 15:59:45

Beste Arie,

Was het jouw autootje ? Laat me niet lachen. je handelt in deze autootjes, brommers, scooters etc. steeds onder een ander pseudo naam. Kom nou je belofte maar na en stuur die spullen op dat je met je hand op je hart beloofd hebt ! Is het opgelost. Handel maar lekker verder en ga zo met de klanten om, graaf je je eigen graf op den duur. Eerlijk duurt nog steeds het langst, zul je eens beseffen.

arie
Joined : 29-mrt-2012
Berichten : 5
Other Topics
Geplaatst : 16-apr-2012 17:18:09

ja mijn eigen autotje ja...
de scooter die ik op marktplaats heb staan is een race scooter.
een scooter voor wedstrijden waarmee ik zelf wedstrijden heb gereden.
maar dit moet ik tenslotte helemaal zelf weten, dit is mijn hobby.
dus dit was mijn eigen prive auto.