auto gekocht bij "SERVA VOLVO DEALER AMERSFOORT"
Auteur Bericht
Joined : 05-apr-2010
Berichten : 2
Other Topics
Geplaatst : 05-apr-2010 12:23:53
Onderwerp : auto gekocht bij "SERVA VOLVO DEALER AMERSFOORT"

Hallo

Ik heb als auto leek een auto gekocht bij de dealer SERVA VOLVO in amersfoort met het volgende probleem.

De auto stond op de eerste etage van de showroom en werd mij als een prima auto verkocht voor 3250 euro maar dan zonder garantie , en ik werd er van overtuigd dat het een prima auto was en dat de auto`s bij deze dealer werden nagekeken voor deze zou worden verkocht.
Er zat nog voldoende apk op en alles was prima in orde , wat ik ook mag verwachten van een bovag dealer bedrijf.
Ik heb er geen verstand van en ik koop liever niet bij een particulier gezien het feit ik meer vertrouwen heb in een bovag dealer , ook al krijg ik geen garantie.... dit noemt men vertrouwen.
Nu echter ik de auto s`avonds bij deze dealer ophaal in amersfoort en met deze auto trots naar apeldoorn rijdt kom ik tot de ontdekking dat ik een raar geluid hoor tijdens het rijden op de snelweg en bij het remmen trilt de auto vresselijk en er gaat in apeldoorn al een rood lampje branden ( rem olie?? ).
Direct de volgende dag neem ik hier contact over op met de VOLVO DEALER SERVA in amersfoort en leg netjes het verhaal uit met de mededeling ik de auto in apeldoorn even laat na kijken gezien ik niet weet wat er gaande is en het ook niet echt vertrouw of ik hier mee verder kan rijden.
Na controlle word er ontdekt dat er nog al wat mis is , remschijven voor krom en beschadigd , spiraalveer linksvoor gebroken , wiellager gebroken linksvoor , remklauw linksachter lekt als een mandje en functioneerd niet meer ( remniveau onder motorkap leeg ) dus een advies om er niet verder mee te rijden.