Dacia Sandero
Auteur Bericht
Joined : 24-feb-2014
Berichten : 8
Other Topics
Geplaatst : 24-feb-2014 15:28:03
Onderwerp : Dacia Sandero

Beste mensen,

Mijn naam is Okke, ik ben 28 jaar oud en ben internationaal vertegenwoordiger bij een bedrijf in het noorden van het land.

Ik ben opzoek naar een Dacia Sandero.
Helaas ben ik al ongeveer 4 maanden bezig met zoeken, zonder succes.

Ik ga vaak bij garages en dealers langs (hier in het noorden), heb me nummer afgegeven zodat ik gebeld wordt mocht er eentje komen.
Daarnaast wil ik nog via internet zoeken, alleen heb ik geen idee welke webpagina's hiervoor geschikt zijn?

Gr. Okke

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 24-feb-2014 16:32:45
Onderwerp : Dacia Sandero

Hallo Okke,


Als je een auto zoekt en je wilt de verkoper dichtbij huis hebben, dan geven sites als autoscout24.nl, autotrader.nl en autotrack.nl je de mogelijkheid om op basis van je postcode in de buurt te zoeken. Hiernaast is het aan jou om te bepalen waar je koopt, bij een particulier, handelaar of merkdealer. Per verkoper zal de prijs en de garantie verschillen. Aangezien je al 4 maanden tevergeefs aan het zoeken bent ga ik ervan uit dat je niet vaak een auto koopt en dan is een dealer met ruime garantieregeling denk ik de beste keuze. Bijkomend voordeel is dat bij merkgarantie vaak de mogelijkheid bestaat om bij een andere merkdealer de garantieklachten af te wikkelen. Dit moet je natuurlijk wel even kortsluiten voor de aankoop. Als dit mogelijk is, dan vergroot jeje zoekgebied naar heel NL, en ga je in het weekend een paar dealers af die wel een Sandero hebben staan.


Ik zie dat er genoeg Sandero's te koop worden aangeboden, dus ik denk niet dat het nog 4 maanden hoeft te duren.


Mvg, Marnix

Okke
Joined : 24-feb-2014
Berichten : 8
Other Topics
Geplaatst : 24-feb-2014 17:20:02
Onderwerp : Dacia Sandero
Quote Marnix:
Hallo Okke,


Als je een auto zoekt en je wilt de verkoper dichtbij huis hebben, dan geven sites als autoscout24.nl, autotrader.nl en autotrack.nl je de mogelijkheid om op basis van je postcode in de buurt te zoeken. Hiernaast is het aan jou om te bepalen waar je koopt, bij een particulier, handelaar of merkdealer. Per verkoper zal de prijs en de garantie verschillen. Aangezien je al 4 maanden tevergeefs aan het zoeken bent ga ik ervan uit dat je niet vaak een auto koopt en dan is een dealer met ruime garantieregeling denk ik de beste keuze. Bijkomend voordeel is dat bij merkgarantie vaak de mogelijkheid bestaat om bij een andere merkdealer de garantieklachten af te wikkelen. Dit moet je natuurlijk wel even kortsluiten voor de aankoop. Als dit mogelijk is, dan vergroot jeje zoekgebied naar heel NL, en ga je in het weekend een paar dealers af die wel een Sandero hebben staan.


Ik zie dat er genoeg Sandero's te koop worden aangeboden, dus ik denk niet dat het nog 4 maanden hoeft te duren.


Mvg, Marnix

Marnix bedankt voor je reactie!
Ik heb net gelijk op http://www.autoscout24.nl/modellen/dacia/dacia-sandero/ gekeken voor mijn toekomstige Dacia Sandero, wel een handige website idd!
Bedankt voor de tip, zijn dit ook allemaal particulieren? Want ik zie ook wat garages en dealers tussen staan.
Is het handig om via deze website een dealer te contacteren?

Gr.

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 24-feb-2014 17:34:52
Onderwerp : Dacia Sandero

Hallo,


Op deze websites staan dealers en handelaren, ik denk niet dat er veel particulieren op adverteren. Als je op de particuliere markt wil zoeken dan raad ik marktplaats.nl aan. Je moet dan wel voorzichtig zijn, want er staan ook een hoop bedenkelijke verkopers op. De truc is dan om deze te filteren, maar dat valt niet altijd mee.


Via onderstaande link zie ik zelfs nog een Dacia Sandero Stepway met Bovaggarantie bij een Renault-dealer in Sneek.
http://www.marktplaats.nl/z.html?query=dacia+sandero&categoryId=0&postcode=&distance=0


Succes!

Okke
Joined : 24-feb-2014
Berichten : 8
Other Topics
Geplaatst : 25-feb-2014 8:52:18
Onderwerp : Dacia Sandero

Bedankt voor je reactie Marnix!

Okke
Joined : 24-feb-2014
Berichten : 8
Other Topics
Geplaatst : 25-feb-2014 8:53:52
Onderwerp : Dacia Sandero

Valt me op dat er enorm veel aanbieders zijn op het web, zeg!

Okke
Joined : 24-feb-2014
Berichten : 8
Other Topics
Geplaatst : 11-mrt-2014 17:05:43
Onderwerp : Dacia Sandero

Ik heb helaas nog niet mijn Dacia Sandero kunnen vinden.

Ben nog druk aan het zoeken..

Okke
Joined : 24-feb-2014
Berichten : 8
Other Topics
Geplaatst : 13-mrt-2014 11:46:49
Onderwerp : Dacia Sandero

Vandaag eindelijk mijn auto kunnen vinden! Bedankt voor de tips!

webmaster
Joined : 07-aug-2006
Berichten : 523
Other Topics
Geplaatst : 13-mrt-2014 12:52:40
Onderwerp : Dacia Sandero

Hallo Okke!


Helemaal goed dat je een auto hebt weten te vinden. Heb je een betrouwbare verkoper weten te vinden en nog een beetje garantie gekregen?


Marnix